20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bristol City - Newcastle......  (Lest 12905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bristol City - Newcastle......
« Svar #60 på: 21. Aug. 2016, 18:26 »
Utrolig viktig seier for oss! Alle trepoengere bygger monemtum selv om det er slitekamper.  Mange av kampene i år kommer til å bli mot lag som parkerer bussen.  Derfor mener jeg der er så viktig at vi får på plass en bedre venstreback og Knockaert.  Uansett hvor dypt en motstander forsvarer seg vil han som regel ikke være i stand å stå i mot raske sideforskyvninger og hyppige innlegg mellom keeper og forsvar fra kanten av 16m

For øvrig,  Georgie oppretter neste kamptråd. Han er i en god trend nå.  Kan bli tre seire på rad.  Pernaban hvis noen andre forsøker seg 😀😉

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 21. Aug. 2016, 18:39 »
Neste kamp er det vel mulig å få sett også. Ja på annen måte en periscope TV da :)

Ja, neste ligakamp sendes på Sky Sports 1. Så da finner man en god stream, eller man kan bruke andre metoder også :)

123uktv.com funker dritbra, og jeg tror det er lovlig.....har FHD via denne tjenesten.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 21. Aug. 2016, 18:59 »
Neste kamp er det vel mulig å få sett også. Ja på annen måte en periscope TV da :)

Ja, neste ligakamp sendes på Sky Sports 1. Så da finner man en god stream, eller man kan bruke andre metoder også :)

123uktv.com funker dritbra, og jeg tror det er lovlig.....har FHD via denne tjenesten.
Har du hatt det lenge? Virker nesten for bra til å være sant...

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #63 på: 21. Aug. 2016, 19:48 »

Går på tredje uka...funker 100% feilfreitt så langt...

Har du hatt det lenge? Virker nesten for bra til å være sant...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 21. Aug. 2016, 20:07 »
Lovlig er det ikke akkurat, siden de selger skyabonnement til personer bosatt utenfor UK.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #65 på: 21. Aug. 2016, 21:39 »
Utrolig viktig seier for oss! Alle trepoengere bygger monemtum selv om det er slitekamper.  Mange av kampene i år kommer til å bli mot lag som parkerer bussen.  Derfor mener jeg der er så viktig at vi får på plass en bedre venstreback og Knockaert.  Uansett hvor dypt en motstander forsvarer seg vil han som regel ikke være i stand å stå i mot raske sideforskyvninger og hyppige innlegg mellom keeper og forsvar fra kanten av 16m

For øvrig,  Georgie oppretter neste kamptråd. Han er i en god trend nå.  Kan bli tre seire på rad.  Pernaban hvis noen andre forsøker seg 😀😉

Will do  :)
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #66 på: 21. Aug. 2016, 22:32 »
Får ta ligacup-kampen på tirsdag også da ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #67 på: 22. Aug. 2016, 06:13 »
Så langt har vel Gayle vært et bedre kjøp for oss enn Townsend for Crystal Palace?

Townsend gjorde jo faktisk en bra figur, og vi fikk vel en mill mer enn vi betalte for han... At Gayle bøtter inn i første divisjon mens Townsend var en av våre beste i sesongavslutningen gjør sammenligningen litt urettferdig. Gayle har vel tatt noen straffer og...  Og hvor kom Townsend inn i bildet? Absolutt ingen flopp, men gjorde det minst like bra som ventet...Gayle var jeg mer skeptisk til, og er det fortsatt, siden han neppe er eller kommer til å bli en klassespiss i øverste hylle. Hadde heller sett at vi satset på Mitrovic som kan utvikle seg til noe stort..Og med formasjonen vår får vi ikke plass til mer enn en av disse, og bekymrer meg at Gayle ble nr 9, noe som kan tyde på at han vil satse på han fremfor Mitrovic, noe som hemmer utviklingen hans..

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. Aug. 2016, 06:16 »
Ein artikkel om ka Bristol-fansen syns om kampen, meget interessant faktisk. Virker som me heilt bevisst parkerte bussen, og besto med glans. Kjekt med ein kamp der det "shaky" forsvaret vårt prøver seg på ein forsvarskamp (som bortekamper ofte er) og at me klarer å begrense sjansene deres såpass. Bør gi much needed confidence te forsvaret - og heile laget som ein forsvars-enhet fremover😉
http://www.themag.co.uk/2016/08/bristol-city-fans-say-defeat-newcastle-interesting-newcastle-united-bristol-city-0-newcastle-1/

Vi har jo hatt i de periodene vi hadde formtopper og slo storlagene på rekke og rad, der vi ikke lot dem komme til sjanser, og var super organisert og alle gjorde innsats, og oppgavene sine....Så dette er ikke noe vi klarer første gang...Det er riktignok snudd seg like fort, og vi har plutselig sett ut som det minst strukturerte defensivfe laget på planeten... Men er det en trener som kan dette bedre enn noen er det Benitez. Husker da han tok Liverpool til finale for andre gang, og de virket umulige å komme til sjanser mot helt fram til finalen....

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 22. Aug. 2016, 06:23 »
Liten tvil om det. Men så jobber Gayle med Rafa og Andros med Pardew da  :P

Ja, er jo meget stor forskjell det  :D.

Så serieåpningen til Palace, og kan ikke si Townsend imponerte. Ikke Cabaye heller da han kom inn.
Eneste som var som det pleier er at Newcastle tapte da jeg var i England. Vært sånn hver gang siste fem årene jeg har reist over.

Syns vi er veldig urettferdige mot Pardew...Sammenlign han med Carver, Mclaren. Vi gikk vel 600 mill netto pluss i bare transfers...Samtidig fikk vi inn mye spennende spillere. Eneste kvalitetspillern vi kvitta oss med var Cabaye som vi fikk 200 mill for, og var 30 år,,, ikke dårlig betalt,,spessielt om han ønsket seg til en større klubb..

Han rykket aldri ned, og var vel aldri i direkte faresonen... Mens Carver klarte dra oss rett ned i faresonen, og Mclaren til tross for 1 milliard netto i underskudd på transfers..

Pardew tok oss nesten til CL en sesong, og behandlingen av Arfa vi har stusset lenge på, føler jeg vi fikk en god pekepinn på at ikke bare var Pardew som var problemet, da 3 trenere så det samme...

Påstår ikke at jeg ønsket Pardew, og vi ikke burde gått for en bedre trener. Men når vi ser tilbake har faktisk Pardew vært den klart beste trenern vi har hatt, og gjort en helt grei jobb... Og å mobbe han for hva han gjør i lille Palace, når vi selv klarer rykke ned blir veldig hyklersk....

Og å bedømme Townsend etter en kamp, og Cabaye etter ett innhopp blir jo håpløst..Cabaye har faktisk vært der et år fra før av, så du har nok av vurderingsgrunnlag på det kjøpet fra før.. Townsend var rågod til tider i Spurs men passer ikke helt i Pochetinos planer, og var god for oss. Absolutt en god spiller for mange lag...Selv om jeg personlig er mer fan av mer "uengelske" spillere..
« Siste redigering: 22. Aug. 2016, 06:25 av superswag »