20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bristol City - Newcastle......  (Lest 12807 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bristol City - Newcastle......
« Svar #45 på: 20. Aug. 2016, 18:00 »
Hørtes ut som en svak kamp, men det var vel liten tvil om at Benitez satte utpå et safety first-lag i dag. Jeg er bare veldig fornøyd med at vi tar vår første borteseier, det er så ekstremt viktig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20. Aug. 2016, 18:03 »
Bøyer meg i støvet og innrømmer at jeg bommet på tipset før kampen startet.
Nå ser ting lysere ut. Nå venter seks vriene seriekamper med blant annet Brighton, Villa og Norwich. Utgangen av september kan enten være meget god hvor vi har festet grepet om retur til Premier League eller om vi må ta en sesong til hvor det blir spill utenfor topp 20 hvor man må bygge om laget ytterligere.

Jeg står på at vi har til dels store mangler i laget. Nå har vi heldigvis blitt reddet av Gayle et par kamper, så håper han fortsetter. Nå er Mitro klar igjen etter å ha sonet sine fire kamper, så offensivt har vi god kontroll. Det jeg er meget bekymret for er det defensive. Sels tror jeg ikke er noe bedre enn de vi har og en shaky keeper bak et svakt forsvar kan gi mange baklengs når motstanderne er litt bedre enn dagens.

Så får jeg beklage at det garantert kommer noen sure innlegg i sesongen som kommer. Født pessimist vettu. Fordelen er at jeg enten får rett eller blir veldig positivt overrasket.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 20. Aug. 2016, 18:15 »
Kan godt henda det kan vera kjekt ha han denne sesongen. Spesielt no når laget ikkje har satt seg og Benitez elskar å rotera mykje. Er og ein spesiell liga der blandt anna er veldig mange kampar

Ja, og tenk hvilken verdiøkning noen bra kamper fra disse spillerne vil gi om vi i fremtiden skal selge... Akkurat nå er jo prisen på bunn...Det dummeste tidspunktet å selge dem på sånn sett...

Og er helt klart ving vi er svakest på...Med tanke på at Aarons er mye skadet, og vi sitter igjen med kun Ayoze og Ritchie jeg mener er virkelig gode....Knockhert vet jeg er en kvalitetsspiller og med midnre en pl klubb skulle komme på banen, ser jeg ikke at de skal klare å holde på han når divisjonens soleklare storehet både økonomisk og sportslig....Funker bra på begge kantene, så dette gir oss kvalitet og bedde vi treger sterkt...Så fort Sissoko er solgt er det logisk å hente inn en ny spiller i vingposisjonen og da har vi også penger til å gamble på dette.....Men er ikke helt sikkert at Sissoko drar.Kanskje 75 prosent sikkert..Og om han blir, og ikke ser noe annet valg enn å gi alt for klubben frem til januar, kan vi jo revurdere kjøp av ving....

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Aug. 2016, 18:31 »
Fra nufcblog.com:

"The crowd of 22,512 which included 25000 traveling Geordies was the biggest crowd at Ashton Gate for 26 years."

Heftig....,)

alfi

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

nilas999

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Aug. 2016, 22:10 »
Virker som om Gayle skore på alle mulige måter (hands også) :) , virker som en naturlig målskorer. Er usikker på om vi trenger så mange flere spillere.
Vi har vel ikke hatt managere som prioritere eget pasningspill siden Bobby, dette har jeg etterlyst i alle år, vi har vel ikke spilt ut en motstander sin Bobby heller?
Benitez er trofast mot 4231, dette er en formasjon som krever godt pasningspill for å finne den offensive sentrale og doblingen på kant.
Derfor kommer dette til å ta tid, siden vi ikke er vant med slik fotball, men jeg er helt sikker på at det er en vei vi må gå om vi har lyst tilbake på øvre halvdel i pl.

nilas999

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: 20. Aug. 2016, 22:12 »
Neste kamp er det vel mulig å få sett også. Ja på annen måte en periscope TV da :)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 20. Aug. 2016, 23:50 »
Målet til Gayle

http://www.nufcblog.com/2016/08/20/dwight-gayles-winning-goal-video/
Det er en strøken pasning fra Diame, han hadde visstnok en bra kamp.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Aug. 2016, 01:45 »
Neste kamp er det vel mulig å få sett også. Ja på annen måte en periscope TV da :)

Ja, neste ligakamp sendes på Sky Sports 1. Så da finner man en god stream, eller man kan bruke andre metoder også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #54 på: 21. Aug. 2016, 02:07 »
Synes det egentlig er ganske utrolig at vi ikke fikk et eneste gult kort i dag også :P Det må være en stund siden sist.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 21. Aug. 2016, 15:10 »
Så langt har vel Gayle vært et bedre kjøp for oss enn Townsend for Crystal Palace?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 21. Aug. 2016, 15:19 »
Liten tvil om det. Men så jobber Gayle med Rafa og Andros med Pardew da  :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #58 på: 21. Aug. 2016, 15:52 »
Ein artikkel om ka Bristol-fansen syns om kampen, meget interessant faktisk. Virker som me heilt bevisst parkerte bussen, og besto med glans. Kjekt med ein kamp der det "shaky" forsvaret vårt prøver seg på ein forsvarskamp (som bortekamper ofte er) og at me klarer å begrense sjansene deres såpass. Bør gi much needed confidence te forsvaret - og heile laget som ein forsvars-enhet fremover😉
http://www.themag.co.uk/2016/08/bristol-city-fans-say-defeat-newcastle-interesting-newcastle-united-bristol-city-0-newcastle-1/
Venter i spenning...

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 21. Aug. 2016, 18:09 »
Liten tvil om det. Men så jobber Gayle med Rafa og Andros med Pardew da  :P

Ja, er jo meget stor forskjell det  :D.

Så serieåpningen til Palace, og kan ikke si Townsend imponerte. Ikke Cabaye heller da han kom inn.
Eneste som var som det pleier er at Newcastle tapte da jeg var i England. Vært sånn hver gang siste fem årene jeg har reist over.