20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon vedrørende billetter og pakketilbud  (Lest 18249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Diskusjon vedrørende billetter og pakketilbud
« Svar #15 på: 26. Juli 2005, 18:11 »
Sitat fra: "martinlarsen007"
Jarle, Nordin og Bjørn rotter seg sammen og deler overskuddet.

Ja, det blir vel nok til et rundstykke på hver for hver solgte billett. Ved sesongslutt har vi kanskje nok til å spleise på noen brukte CD-stativ på Fretex.

Bjørn er vel for øvrig den eneste i denne tråden som ikke er tilknyttet noen supporterklubb eller noe nettsted, så det traff du realtivt dårlig.

Sitat
La oss ta en øl over det til Sunderland-kampen. Sees på St. James` Park.
Jeg booket nettopp billett til £20 ved å maile til boxoffice@nufc.co.uk.

Vi kan stryke bestillingen vi mottok, med andre ord?

Det er INGEN billetter på SJP som koster £20 i følge den offisielle siden, så jeg regner med at dette er nok en løgn fra din side. Billettene vi får fra NUFC koster langt mer enn prisen du nevner, så du kan jo regne selv hva som egentlig er dobbel pris av hva.

Sitat
Mye bedre enn å betale dobbel pris til newutd.com.

Det var jo den rette rævva som feis. Det hadde vel eventuelt vært bedre enn å betale 3,2 ganger normalpris for boken Farewell but not goodbye, eller hur?

http://www.newcastle.no/supporterutstyr/boker.htm
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0340823461/qid=1122386525/sr=2-1/ref=sr_2_11_1/202-8204796-3074252
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Juli 2005, 18:14 »
Denne Man Utd supporteren er god til å lyve, det skal han ha. Det er en skam at en Man Utd supporter skal tjene store penger på Newcastle supportere som bare vil støtte laget sitt.

Jeg blir kvalm.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Juli 2005, 18:17 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Denne Man Utd supporteren er god til å lyve, det skal han ha. Det er en skam at en Man Utd supporter skal tjene store penger på Newcastle supportere som bare vil støtte laget sitt.

Jeg blir kvalm.

>> Fra sikre kilder har jeg det at han har mekket side for Southampton også.

Sikkert på ren velvilje og dugnad, vil jeg tro.

Se bare her: http://www.angelfire.com/sc/sotonfc

Denne lagde han for 500 kroner. Passord for Hotmail-emailadressen var imidlertid ikke inkludert i prisen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Juli 2005, 18:18 »
Sitat fra: "martinlarsen007"
Jarle, Nordin og Bjørn rotter seg sammen og deler overskuddet.
NUSSC light.
La oss ta en øl over det til Sunderland-kampen. Sees på St. James` Park.
Jeg booket nettopp billett til £20 ved å maile til boxoffice@nufc.co.uk.

Mye bedre enn å betale dobbel pris til newutd.com.

Barnebillettene er rimeligere ja. Det stemmer. God tur.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Juli 2005, 18:20 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "Asbjørn"

Jeg blir kvalm.

>> Fra sikre kilder har jeg det at han har mekket side for Southampton også.

Sikkert på ren velvilje og dugnad, vil jeg tro.

Vet det selv. Har snakket med en som har gått i klassen hans. Han hadde på seg Man Utd drakt i gymtimene. I tillegg finner man mannen på de gamle medlemslistene til Man Utd suppoterklubb.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #20 på: 26. Juli 2005, 18:27 »
Skal si at det er action på forumet nå! Så spennende har det aldri vært faktisk. Konkuranse er bra, krig er vel også bra. Men for all del. Syntes at det var direkte barnslig gjort av Weiseth.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Juli 2005, 18:28 »
Gleder meg til jeg får bolle av Nordin og Jarle ved sesongslutt, desverre for meg har jeg ingen cd'er, så jeg får heller få en extra bolle! ;)

Du skal ha for at du står for meningen din martinLarsen, men det du sier er vel helt feil dersom du undersøker litt bedre rundt det du sier.

Mannen bak NUSSC har vel alltid tatt høy pris for de tjenester han gir til Newcastle -, og andre fans gjennom Fotball-Norge!

Jeg har lenge tenkt på en tur til Newcastle, men etter turen jeg hadde i 2001, hvor pappa måtte ut med 5000,- pr pers for en god langhelg, så måtte jeg se utenom tilbud fra NUSSC. Grunnen til at jeg ikke har dratt er mest fordi det koster flesk å komme seg fra Lofoten til noen byer på Øst- og Sørlandet, og at jeg har vegret meg mot å gå inn å bestille hotell selv i Newcastle!

Men med mye billigere priser på fly nå, siden jeg bor i Oslo nå, og billigere biletter til kampen, og ingen "tvang" til reiseopplegg, men heller tvert i mot, at gutta hjelper med å finne billige reiserruter og hotell (??) sånn at man kan bestille selv, det er genialt :)

Kommer desidert til å benytte meg av dette tilbudet som sagt, men når er heller uvisst :)

Og i mellomtiden skal jeg være fast her på forumet, og en tidvis besøker på newcastle.no forumet, man skal hente info fra alle mulige steder, men jeg syns den infoen man får her er bedre. Dessuten er forumet bedre åsså, det er så mye unødvendig quoting på det andre forumet at jeg blir kvalm, men oki :)

Litt off-topic her, men shit la gå...

Bjørn - man skal ikke plage andre, osv osv.. :P
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 26. Juli 2005, 18:34 »
MartinLarsen007, seriøst, du er bare patetisk. Hvorfor ikke bare kall deg ditt ekte navn?Weiseth?

Du får ikke oss "skikkelige" supportere vekk fra denne siden uansett. Vi får ett godt tilbud av Nordin og co, som de faktisk ikke tjener noen ting på. Hvordan kan de tjene på det?Hvor er det mulig å få tyna ut noen kroner av den prisen de tilbyr? Hvis jeg får ett fornuftig svar på dette, så skal jeg roe meg litt ned.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Juli 2005, 18:39 »
Vi takker alle som har gitt oss i newutd.com støtteerklæringer.

Vil bare på ny slå fast at vi ikke ønsker å profittere på fansen! Denne siden er lagd på rent engasjement, og kommer alltid til å bli drevet på rent engasjement. Profitt er overhodet ikke stikkord. Kampbillettene kommer til å bli presset ned på en så lav pris som det overhodet lar seg gjøre i forhold til de prisene vi får fra NUFC.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Juli 2005, 18:42 »
Sitat fra: "Jarle"
Vi takker alle som har gitt oss i newutd.com støtteerklæringer.

Vil bare på ny slå fast at vi ikke ønsker å profittere på fansen! Denne siden er lagd på rent engasjement, og kommer alltid til å bli drevet på rent engasjement. Profitt er overhodet ikke stikkord. Kampbillettene kommer til å bli presset ned på en så lav pris som det overhodet lar seg gjøre i forhold til de prisene vi får fra NUFC.

Vil bare si noe som jeg også regner med at er på vegne av alle "oss" i gjengen her inne. Ingen av oss tro dere tjener på dette og vi er nok alle veldig glade for at noen har giddet å lagd en så bra side vi kan diskutere på og følge med på klubben i vårt hjerte.

Dere har nok alles støtte ;)

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Juli 2005, 18:47 »
Må igjen si jeg er veldig imponert over jobben dere i newutd.com har gjort. Det var på tide at nussc fikk litt konkurranse, slik at supportere kan følge favoritt laget sitt uten at en penge grisk united supporter skal tjene på det! Jeg syns også det er latterlig og faktisk barnslig av en voksen mann å prøve å sabotere ved å rapportere newutd.com til RGF. Denne mannen har null respekt i mine øyne!

Keep up the good work!

martinlarsen007

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Juli 2005, 19:27 »
Sitat fra: "krybel"
Må igjen si jeg er veldig imponert over jobben dere i newutd.com har gjort. Det var på tide at nussc fikk litt konkurranse, slik at supportere kan følge favoritt laget sitt uten at en penge grisk united supporter skal tjene på det! Jeg syns også det er latterlig og faktisk barnslig av en voksen mann å prøve å sabotere ved å rapportere newutd.com til RGF. Denne mannen har null respekt i mine øyne!

Keep up the good work!

RGF er noe alle reiseselskaper plikter å være medlem av, ellers bryter man loven og de man da selger til fratar man rettigheter. Dere ønsker vel å være forsikret gjennom RGF sine lover og regler når dere reiser? Spesielt når dette er påtvunget gjennom norsk lov om pakkereiser.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Juli 2005, 19:40 »
Ulovlig var det, og Weiseth var pliktet til å rapportere det ifølge norsk lov. Ingenting ulovlig har skjedd, dermed vil jeg ikke kommentere saken ytterligere. Men uansett.. jeg er ikke en viktig brikke :lol:

foreløpig...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #28 på: 26. Juli 2005, 20:40 »
Sitat fra: "CW"

RGF er noe alle reiseselskaper plikter å være medlem av, ellers bryter man loven og de man da selger til fratar man rettigheter. Dere ønsker vel å være forsikret gjennom RGF sine lover og regler når dere reiser? Spesielt når dette er påtvunget gjennom norsk lov om pakkereiser.

Bryter man ikke loven når man kopierer kampreferater fra VG og legger dem ut på sin egen nettside? Bryter man ikke loven ved å legge ut copyright-sikrede bilder man henter fra andre sider?

Snakker om dobbeltmoral.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. Juli 2005, 20:45 »
Det kan jeg faktisk si er ulovlig ja. Vil dere bringe det videre, så har dere en jurist i squadet :wink: