20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon vedrørende billetter og pakketilbud  (Lest 18243 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Diskusjon vedrørende billetter og pakketilbud
« Svar #45 på: 26. Juli 2005, 22:11 »
Vil bare legge til at jeg fant ut av dette for en stund tilbake og meldte meg ut av NUSSC øyeblikkelig!

Støtter Nordin og de andre i Newutd-crewet fullt ut i denne saken.

Jeg visste du var langt nede CW, men at du kunne synke så lavt det hadde jeg trodd ingen voksen mann hadde verdighet til å gjøre!

Forresten; fjern meg fra mailing-lista deres.. Jævli kjipt å tømme junk'en hele tida;)
Howay the lads!!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. Juli 2005, 22:11 »
Her er det full krig, ja... Jeg er i hvert fall ferdig med å støtte NUSSC. Jeg er medlem for kommende sesong, men vil i hvert fall ikke forlenge medlemskapet etter dette som skjer nå. Weiseth har blitt avslørt som en svindler og jeg kommer ALDRI til å ha tillit til ham som leder for supporterklubben. I have a dream! nemlig at NUSSC har sett sine beste dager og at det vil vokse fram en ny supporterklubb. En supporterklubb som brenner for Newcastle United Football Club og som prøver å gi sine medlemmer fordeler, i stedet for å kun tenke profitt. NUSSC er ikke den billigste pakketur-arrangøren en gang. Det er Matchday AS, som Weiseth har kjøpt mange av sine billetter til Newcastle-Sunderland fra og som han selger videre.
Norwegian blood, Geordie heart

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 27. Juli 2005, 13:50 »
Må bare kommentere dette at NewUtd.com dekker Newcastle så bra med nyheter. Det er vel ikke dere som skriver nyhetene. De er oversatt fra icNewcastle.co.uk. Ellers en toppside!

Vurdere Arsenal i slutten av desember. Noen andre som skal over? Eneste minus er at den kanskje krasjer med eksamen....
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 27. Juli 2005, 14:32 »
Sitat fra: "Mushans"
Må bare kommentere dette at NewUtd.com dekker Newcastle så bra med nyheter. Det er vel ikke dere som skriver nyhetene. De er oversatt fra icNewcastle.co.uk. Ellers en toppside!

>> Hvis du tror det er ren oversettelse tar du helt feil. Vi skriver nyheter på samme måte som for eksempel liverpool.no og united.no, altå med bred kildebruk.

Men nei, vi har altså ikke en egen person som står utenfor SJP med penn og papir og rapporterer hjem til Norge.

Foreslår for øvrig at du utdyper hva du mener i det innlegget ditt. Personlig har jeg problemer med å se poenget ditt.

Jarle.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #49 på: 27. Juli 2005, 15:19 »
Jeg ønkser ikke å begi meg ut i krigen, men gutta bak newutd.com fortjener all den støtten og rosen de kan få. Dere gjør en kjempejobb,  jeg sjekker personlig siden deres flere ganger daglig, alltid bra oppdatert med fylldige saker. Bra! Fortsett den gode jobben.

Har til nå ikke brukt forumet her på newutd så hyppig, men kommer helt sikkert til å bli en mer aktiv bruker av det i framtiden.

At NUSSC svarer konkuransen fra newutd med å prøve å trekke motsatnderen ned i gjørma med usannheter, synes jeg bare er patetisk og dumt.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 27. Juli 2005, 18:13 »
Det hr. Weiseth driver med virker rett å slett tåpelig og barnslig. Det er vel ikke  uten grunn at han går under falsk navn for å skjit om gutta (Nordin) bak newutd.com.

Og som han sier så har eneste konsekvens vært at hans side har blitt enda flinkere på å skrive nyheter, det er vel feil, det har ført til at han HAR BEGYNT å skrive nyheter selv. Andre konsekvenser er vel også en minkende popularitet blandt Newcastle-fans, selvom det nok tar en stund å finne ut at disse beskyldninger faktisk stemmer....!
Jeg vil nå si at i stede for å drive å slenge dritt til motstander, så burde kanskje Weiseth innrømme at han kanskje har noe å lære fra disse "fjortisene" som driver siden.
Er vel ikke hlet uten grunn at han ikke godtar linker til newutd.com på sitt forum, og det er vel ikke helt uten grunn at han kommer inn her under falskt navn å sprer masse dritt...det er vel det som er barnslig tenker jeg vi heller skal si!
Hvorfor ikke bare lære av hverandre..??

Btw Mushans, de nyheter som står på Newcastle.no er vel ikke akkurat funnet på selv heller, alt har vel en kilde fra et eller annet sted. Og som Jarle sier, det er jo ikke akkurat som de har en egen mann i byen som forer dem med nyheter! Så jeg så ikke helt poenget i innlegget ditt jeg heller!

Bjørn Wilhelm Westblad - weeeeee
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Juli 2005, 22:35 »
Newcastle.no har jeg aldri syns noe særlig om. De er enda dårligere enn NewUtd.com på nyheter.

Nyhetene på NewUtd.com er nesten utelukkende oversatt fra andre nettsider. Vi får kanskje et par linje med meningen til journalisten\oversetteren helt på slutten av nyheten. Kom i alle fall ikke her å si at de ikke oversetter mye av stofet direkte fra sider som icnewcastle.co.uk..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Juli 2005, 23:42 »
Newcastle.no har jeg aldri syns noe særlig om. De er enda dårligere enn NewUtd.com på nyheter.

Nyhetene på NewUtd.com er nesten utelukkende oversatt fra andre nettsider. Vi får kanskje et par linje med meningen til journalisten\oversetteren helt på slutten av nyheten. Kom i alle fall ikke her å si at de ikke oversetter mye av stofet direkte fra sider som icnewcastle.co.uk..

>> Forslår at du tar deg litt sammen! Å beskylde oss for ren oversettelse er direkte løgn.

Mer gidder jeg ikke å diksutere den saken med deg.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Juli 2005, 23:55 »
Mellom 70-90% av nyhetene på denne siden er ren oversettelse fra andre nettsider.. Greit nokdet for det de som ikke bruker Newsnow.co.uk eller er dårlig i engelsk, mens for oss andre tilbyr ikke NewUtd.com akkurat med noen sjokknyheter......

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 28. Juli 2005, 00:30 »
Mellom 70-90% av nyhetene på denne siden er ren oversettelse fra andre nettsider.. Greit nokdet for det de som ikke bruker Newsnow.co.uk eller er dårlig i engelsk, mens for oss andre tilbyr ikke NewUtd.com akkurat med noen sjokknyheter......

>> Da har du en definisjon på oversetting som avviker svært mye fra allmennhetens definisjon.

Så er spørsmålet: hva i himmelens navn er alternativet? Gjerne en ide å komme med alternativer også før du langer ut...

Henrik

• Gjest
« Svar #55 på: 06. Aug. 2005, 17:58 »
Jo jøss, dette blei nesten uinteressant.
Overraska over at dåkke klarte å holde det On-Topic så lenge.