20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00  (Lest 22349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #75 på: 07. Mai 2016, 17:58 »
Der smalt pungen i gulvet... Smerte
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. Mai 2016, 18:00 »
Ses i Championship! Nå er det bare teorien som holder oss i PL, å tro at ikke Sunderland får med seg minst ett poeng til blir for dumt nå,, det var det!! GOD SOMMER :) Championship neste sessong (Endelig kan vi vinne litt :))

Får be om at benitez blir og at vi får rensket opp stallen litt,, er noen som virkelig kan slå fra seg i den divisjonen, mitro og perez kan dominere den ligaen..

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 07. Mai 2016, 18:01 »
I'm done. Kommer ikke til å se siste kamp eller se noen NUFC kamper med vilje på flere år. Man kan si det er medgangssupporter, men etter å ha holdt med denne klubben i oppgang og nedgang de siste 20 årene trenger jeg pause. Blir nok ikke å se her inne heller på en stund. Hvis MA selger klubben før neste sesong så kanskje jeg ser et håp, men mannen må skjønne at når vi går på 2 nedrykk i hans tid er det på tide å gi klubben videre til noen som vet hva de driver med. Kritiser meg alt dere vil, men orker ikke mer.

Takk for meg.
Toon till I die.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 07. Mai 2016, 18:03 »
Synes du fortsatt alle som var negative her inne burde henrettes toon? Eller holder vi oss fortsatt?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 07. Mai 2016, 18:07 »
Bare å gratulere! Det er heller ikke gitt at vi går opp. At Rafa blir, er bare å drite i. Det blir en dinosaur av en manager, hvis noen i det hele tatt gidder å være det. #CockneyMafiaOut
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 07. Mai 2016, 18:11 »
Slår følge med deg gardek. Bedre for helsa å kutte ut alt, for ikke verdt all lidelsen mer å følge dette laget.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #81 på: 07. Mai 2016, 18:12 »
Bare å gratulere! Det er heller ikke gitt at vi går opp. At Rafa blir, er bare å drite i. Det blir en dinosaur av en manager, hvis noen i det hele tatt gidder å være det. #CockneyMafiaOut

Er ikke helt sikker på det der,, vis benitez liker seg i Newcastle og ikke får noe tilbud som er veldig godt, så tror jeg han blir fristet av å få bygge ett lag fra grunnen av...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 07. Mai 2016, 18:13 »
Ses i Championship! Nå er det bare teorien som holder oss i PL, å tro at ikke Sunderland får med seg minst ett poeng til blir for dumt nå,, det var det!! GOD SOMMER :) Championship neste sessong (Endelig kan vi vinne litt :))

De må ha to poeng om vi tror på utopien at vi klarer å slå Tottenham. Nedrykket er spikret slik ståe er nå. Bare å gratulere med dagen! Ny tøff tid i dødens dal.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 07. Mai 2016, 18:14 »
At Benitez forsvinner er 100% sikkert. Ashley mener nok at en billigere løsning kan ta oss til PL igjen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 07. Mai 2016, 18:14 »
I'm done. Kommer ikke til å se siste kamp eller se noen NUFC kamper med vilje på flere år. Man kan si det er medgangssupporter, men etter å ha holdt med denne klubben i oppgang og nedgang de siste 20 årene trenger jeg pause. Blir nok ikke å se her inne heller på en stund. Hvis MA selger klubben før neste sesong så kanskje jeg ser et håp, men mannen må skjønne at når vi går på 2 nedrykk i hans tid er det på tide å gi klubben videre til noen som vet hva de driver med. Kritiser meg alt dere vil, men orker ikke mer.

Takk for meg.

Slår følge med deg gardek. Bedre for helsa å kutte ut alt, for ikke verdt all lidelsen mer å følge dette laget.

God tur!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 07. Mai 2016, 18:16 »
Jeg har vært mye sint hva gjelder Newcastle i mange år. Nå er jeg lei meg. Trist, sykt trist. Mitt hjerte er svart og hvitt. Man kan ikke bare slutte. Jeg kan i alle fall ikke. Stay tooned 3>
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #86 på: 07. Mai 2016, 18:17 »

De må ha to poeng om vi tror på utopien at vi klarer å slå Tottenham. Nedrykket er spikret slik ståe er nå. Bare å gratulere med dagen! Ny tøff tid i dødens dal.

ja var litt kjapp der gitt :).. ja da gir jeg det 99.98 istedet for 99.99 sjanse for nedrykk.. Leicester vant ligaen så hvorfor ikke.. hoho

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 07. Mai 2016, 18:35 »
Shelvey skal tjene mer enn Neymar og spille i Championship... Jeg blir langtidssykemeldt.
Jeg håper at Toon Army for en gang skyld kan trø til skikkelig mot Spurs. Og da mener jeg totalt. Banestorming, interiør, gressteppe, målstenger. Total mental.

Fy faen

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Mai 2016, 18:51 »
Ser mange dømmer oss ned nå,, undere har skjedd før i fotball, man må ha troen til siste slutt.
Om vi rykker ned så skal jeg følge laget, har det vondt nå, men en ekte supporter følger laget i medgang og motgang.
Dem som syter og skriker og slikt, bare meld dere ut, dere er ikke ekte supportere.. slike vil vi ikke ha.

Laget spilte godt i dag men det eneste dem ikke gjorde i dag var å lage mål,, jeg tror det sitter mye mellom øra på disse spillerene som gjør dem for nervøse.
Jeg er sur nå men kommer alltid til å følge dem.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Mai 2016, 19:52 »
Synes du fortsatt alle som var negative her inne burde henrettes toon? Eller holder vi oss fortsatt?

Henrettelse har jeg vel aldri sagt :) sa gapestokk.
Poenget var jo at man må støtte laget i tynt og tykt.

Var fryktelig trist i dag dessverre. MEN er jo fortsatt håp. Norwich er ferdig, men sunderland kan max ta 1 poeng mot Everton og Watford. Ser jæææævli vanskelig ut men velger å applaudere spillerne og prøve bære de frem mot 3 poeng mot spurs.

Så er det bare krysse fingrene og Håpe Sunderland feiler.(Må ha jævli tur nå skal dette gå bra)

Et lag på Newcastles størrelse hører hjemme i toppdivisjonen, men er jo mulig vi trenger en dupp ned for å få ryddet skikkelig opp i denne tegneserieklubben.
Hadde vært stor trøst om Benitez mot all odds hadde blitt på st.james park og bygget et lag fra start.