20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00  (Lest 22577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aston Villa vs Newcastle 7. mai kl 16.00
« Svar #90 på: 07. Mai 2016, 20:49 »
Orker faktisk ikke engasjere meg all verden, og er verken skuffa eller sint? Har jeg endelig fått nok til å slutte å bry meg om Newcastle?

Ikke vært noe særlig annet enn pine siden den store Bobby Robson på utrolig vis ble sparket. Helt utrolig hvordan nedturen har vært siste 10-12 årene.

Elendige, ubrukelig klovner som har styrt klubben siden. Helt utrolig at man styrer en slik klubb fantastisk klubb i grøfta slik de har klart.
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Mai 2016, 21:05 »
Tek meg ein pause. Kjem ikkje til å sjå Mackems-Everton. Den vinne dei 3-0. Lett kamp. Då ser eg vertfall ikkje noko fotball siste runde.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Mai 2016, 21:18 »
Passer meg bra at jeg skal langt inn i Sognefjorden neste helg. Sunderland kommer til å ta 3 greie poeng mot Everton og da er nedrykket et faktum.

Håper avklaringen rundt Benitez kommer raskt etter Tottenham kampen. (Hvor lang tid tok det før Hughton fikk jobben etter forrige nedrykk?) Har litt av en ryddejobb i sommer og Charnley og Carr bør bli holdt unna den prosessen.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 08. Mai 2016, 02:29 »
Fem kamper uten tap. To fine seire, et skuffende uavgjort, men også to bra uavgjort. Alle hadde tatt de ni poengene på forhånd. Synd at det ble slik at Sunderland samtidig fikk de fire poengene de siste to hvor de strengt tatt skulle null. Uansett, det er alt som skjedde før Benitez som gjør at nedrykket så og si er et faktum. Synd, trist, leit. Jævlig leit.

Det er fortsatt mulig, men det skjer ikke.

Jeg elsker Newcastle og har ingen problem med å følge klubben ned en divisjon. Jævlig dritt nå, men det kommer bedre tider. Newcastle er ikke Leeds. Newcastle er større enn Middlesborough og Sheffield United. Vi kommer opp igjen. Southampton, Leicester og West Ham viser at veien ikke er milelang fra CC til gode greier i PL. Med eller uten Ashley, så lenge dette fjaset med head coach og Carr og Charnley forsvinner, og det må det jo nå, og så blir den riktige manageren ansatt før eller siden. Kanskje Benitez allerede nå. Kanskje en annen. Elliot, Darlow, Woodman, Lascelles, Dummett, Mbemba, Mbabu, Colback, Mitrovic, Aarons, Armstrong, sammen med kanskje Townsend/Shelvey/Ayoze og noen nye fjes er ikke verre enn det som var i 2009. Stay strong.
Black and white since 1996

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 08. Mai 2016, 08:50 »
Klarer nok ikke holde meg unna, men tar meg en god og lang ferie fra alt med Newcastle United Football Club!

Imidlertid, skal jeg gidde å engasjere meg noe videre, må positive ting nå begynne å skje i klubben.
- Fort som fy få avklart hvem som skal være manager neste sesong, kan ikke drive å kuke rundt i evigheter slik som tidligere
- Rydd opp i stallen. Få ut skrapet, selg de som ikke vil være med ned. Bruk penga på å bygge et slagkraftig LAG
- Charnley, Carr og Moncur bør pakke kontorplassene sine og stikke fortest mulig. Få inn kompetente fotballfolk.
- Endre hele strategien i klubben, fotball først!

No fate but what you make

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 08. Mai 2016, 09:20 »
Er egentlig ikke så sykt deppet over dette. Når det blir tatt så mange dårlige avgjørelser over så lang tid må det faktisk straffe seg. Er helt latterlig fortjent at vi rykker ned. Jævlig konge at MA driter seg ut også etter at han endelig snakket med media for et år siden og lovet at han skulle vinne noe med oss. Er vel ikke helt urealistisk at han selger nå?

Det er bare å håpe at Benitez ser sjansen til å bli en legende i klubben og følger oss ned, selger unna alt overbetalt dritt i stallen samtidig som han får overbevist spillere med potensiale til å bli.
Mitrovic-Perez eller Mitrovic-Armstrong på topp hadde jo vært knall underholdning i wankership. Blir gøy å spille FM også til høsten (for what its worth)
Selv syns jeg ingen av de tre forrige sesongene var gøyere enn den sesongen vi var nede sist. Var bare jævlig mye smerte

Håper også jeg ikke var den eneste her inne som satt penger på at sunderland ville ende over oss i år.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Mai 2016, 10:25 »
Sikkert ein del vanlege folk som jobbar i klubben Newcastle United som deppar og er redd for å mista jobben. Og i tillegg ein heil region som økonomisk  taper stort på dette.
Heilt isolert sett er ikkje dette  verdens undergang for meg :) I Chamipnship er det fleire kampar for eksempel ;)
Får ikkje klubbane som rykker ned ein nedrykksfallskjerm? Kor stor er denne?
Det eg er redd for er om Benitez reiser, då stolar eg ikkje på at leiinga skal greie finne den rette og styre klubben opp att.

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Mai 2016, 11:16 »
Skulle vi rykke ned så vil vi kjempe om opprykk neste år.
Håper Benitez blir med videre, men hvis ikke vil jeg Ha Nigel Pearson som ny manager.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 08. Mai 2016, 12:06 »
Blitt så glad i Benitez at jeg sliter med å finne noen andre jeg vil ha.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 08. Mai 2016, 12:46 »
Second that
Black and white since 1996

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 08. Mai 2016, 13:06 »

Det han sa. Kan vanskelig se andre navn. Championship er en spesiell liga, men eg er så lei disse engelske dinosaurene. Tror  disse klassiske opprykksmanagerne Pearson, Warnock osv vil være et skritt fram og to tilbake...

Jeg er Rafa-fæn. Har man råd til å pengedope Shelvey nedi der, må man kunne strekke seg langt etter Benitez om han signaliserer at det skal være aktuelt. Da tenker jeg ikke bare ren lønn, men utskifting av stall, transferpolitikk osv...
« Siste redigering: 08. Mai 2016, 13:13 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."