20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00  (Lest 24510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Leicester City 21/11 kl. 16:00
« Svar #105 på: 21. Nov. 2015, 17:47 »
Sa ikke Mcclaren, "judge me after 12 games" hvor mange har vi spillt nå? Traurig og kjedelig skikkelse denne Steve Mcclaren.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 21. Nov. 2015, 17:47 »
Me burde hatt ein som Cabaye og då kunne Colback kunn vore rivjarn.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 21. Nov. 2015, 17:47 »
Da er avstemningen nullstillet, med litt mer seriøse alternativ.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 21. Nov. 2015, 17:48 »
Da er avstemningen nullstillet, med litt mer seriøse alternativ.

Ja ;D

Problemet er: Er Moyes for eksempel noko betre?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 21. Nov. 2015, 17:48 »

Akkurat :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 21. Nov. 2015, 17:49 »

Akkurat :)

Då er me veldig einige. Er vel stor sjanse for at McClaren greie suga seg fast til januarvindauget?

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #111 på: 21. Nov. 2015, 17:50 »
Jeg tror vi trenger en karesmatisk skikkelse inn. En som kan lage litt liv og røre. Men det neste blir vel Kinnear😂

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #112 på: 21. Nov. 2015, 17:53 »
Skulle gjerne sett De boer inn, men tviler på at han har lyst. I tillegg så har ikke Ashleystyret nok baller eller villighet til å tape penger på å gjøre noen forandringer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 21. Nov. 2015, 17:56 »
Tapar neste mot CP.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 21. Nov. 2015, 17:57 »
Må jo få konsekvenser dette, men dette er nufc så fint lite vil skje. Sjokkerende svakt

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 21. Nov. 2015, 17:58 »
Lukter David Moyes hvis Steve McClaren skulle få sparken.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 21. Nov. 2015, 18:13 »
Like greit jeg ikke så denne kampen. Nå er det bare flaut. Minner mye om situasjonen i høst, og det betyr at McClaren i mine øyne bør få sparken om det ikke leveres bra fotball neste kamp. Trenger ikke nødvendigvis vinne, men Newcastle skal spille bra fotball og slik det er nå er McClaren milevis unna å oppnå akkurat det. Det er så trist med Anita og Tiote sentralt, og alle ser det. Gode managere flytter rundt på spillere når det trengs, og det burde McClaren ha gjort og fått til om han skulle være rett mann. Mine kriterier til en ny manager var de samme som jeg hadde før Pardews siste sesong: Komme til en kvartfinale, ta minst tre poeng i T-W og havne på topp 13. Det burde være det absolutte minstekravet i Newcastle, og aldri i verden om McClaren klarer å oppfylle disse.
Black and white since 1996

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 21. Nov. 2015, 19:42 »
Like greit jeg ikke så denne kampen. Nå er det bare flaut. Minner mye om situasjonen i høst, og det betyr at McClaren i mine øyne bør få sparken om det ikke leveres bra fotball neste kamp. Trenger ikke nødvendigvis vinne, men Newcastle skal spille bra fotball og slik det er nå er McClaren milevis unna å oppnå akkurat det. Det er så trist med Anita og Tiote sentralt, og alle ser det. Gode managere flytter rundt på spillere når det trengs, og det burde McClaren ha gjort og fått til om han skulle være rett mann. Mine kriterier til en ny manager var de samme som jeg hadde før Pardews siste sesong: Komme til en kvartfinale, ta minst tre poeng i T-W og havne på topp 13. Det burde være det absolutte minstekravet i Newcastle, og aldri i verden om McClaren klarer å oppfylle disse.

Pardew hadde en svak stall, men det var det få blant pardewout-folka som så. Mclaren har fått brukt mye penger, men vi har aldri spilt dårligere fotball enn nå.  Rett og slett tragisk. Vi kommer til å tape alle kampene fremover om Mclaren ikke gjør drastiske endringer. men jeg har ikke forhåpninger, med tanke på hvor lite han har å vise til.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 21. Nov. 2015, 20:13 »
Det er konsekvensen av å ansette en manager med dårlig CV og som ikke står for en moderne fotball. Mannen fikk jo fyken i en Championship-klubb. Well done Ashley. Neste manager blir sikkert Curbishley eller noen av det kaliberet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 21. Nov. 2015, 21:24 »
Det er jo helt åpenbart at altfor mange spillere rett og slett ikke er gode nok. Om løsningen alltid er å bytte manager i hytt å pine fremfor å se på spillerstallen er ikke en diskusjon jeg orker eller gidder å ta nå.

Men det jeg kan si er at når fansen roper etter og tror at Siem de Jong kan løse problemene våre på ett blunk så må jeg si at jeg er en sterk tviler til det. Han har jo egentlig ikke bevist noenting i PL enda.

Det jeg også kan si er at veldig mange NUFC supportere har ønsket å se Colback ute av laget fordi han er for dårlig til både det ene og det andre. Kan ikke akkurat si at det har båret frukter sånn umiddelbart.

Litt om kampen. Det mest skuffende er at det først og fremst er våre beste og mest erfarne spillere (burde ihvertfall vært det) som svikter mest. Sissoko står som en påle på førstemålet til Vardy. Janmaat svikter fullstendig i markeringen til 2. målet, og innsatsen generelt til disse to sammen med Coloccini, Anita, m.fl er skammelig. De har vært i PL flere sesonger nå og har ingenting å legge skylden på. Det er grenser for hvor mange dårlige kamper man kan prestere. Helt greit at mange av dem har ett passe høyt maksnivå, men det er til syvende å sist det man presterer jevnt over som viser hvor god spiller man er. Om man har 15 dårlige for hver gode, hvor god er man egentlig da?

Jeg vil se flere nye spillere inn i januar, og den jobben bør ha startet for lenge siden. Det må være spillere de er 100% sikre på at vil ta PL nivået med en gang. Det må være vinnere, det må være sterke personligheter og spillere som kan dra de andre med seg. Vi må ha spillere som vinner duellene, vinner 2. ballene, som vinner kampene i kampen, for å si det sånn. Slik det er nå er vi alltid på etterskudd.
Så nye spillere må inn så fort som mulig. Jeg orker ikke å se mange kamper til med den samme gjengen.
« Siste redigering: 21. Nov. 2015, 21:27 av Frode »