20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 189217 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #510 på: 22. Jan. 2016, 14:55 »
Og hva vil du frem til med at jeg skal skrive en million ord og innlegg?... Synes du er gan er ske provoserende, og irrelevant for saken... Om du er ute etter å provosere kan du ta det med meg, eller holde kjeft...

Hva faen tror du? 5 lange innlegg på rad, hvor to er rettet mot meg + to personlige meldinger for så og si ingenting. Du må ikke ta ting sånn alt for personlig på internett og du beviser jo faktisk at min kommentar var berettiget.
Er det så vanskelig å samle alt du har på hjertet inn i et innlegg? Er jo en norm at man ikke skal dobbelposte. Når du bryter den må du tåle å få litt kritikk, noe du har fått av mange flere enn bare meg her.

Det er et supporterforum, ikke kvinneguiden. Det må være lov å være litt uhøflig her også, og det jeg sa om Tiote var med litt glimt i øyet. Jeg kan jo ikke vite at det utelukkende er pga lønnskravene at han og Shanghai ikke får avtalen i boks. Er likevel litt av sjarmen av engelsk supporterkultur at man kan slenge litt dritt.

Hva hadde skjedd dersom du hadde dratt over dammen på kamp for så å holde monolog på monolog til randoms over hvor lojal du syns Tiote er siden han ikke godtok tilbudet fra Shangai til tross for at han faktisk reiste hele veien dit. Du hadde blitt avbrutt etter 5 sekunder med "Tiote is shit you fucking wanker". Hvordan hadde du reagert da?

Hvorfor i all verden skal de være sure på Tiote, han har forholdt seg til kontrakten, og ser ut til å la seg gå til Kina da han ser han blir overflødig. Prater ikke om at Tiote er lojal fordi han ikke dro til Kina men måten du snakker nedlatende om en så lojal og viktig spiller opp gjennom årene jeg vil anta er godt likt på ST. James' Park... Hvordan jeg hadde reagert? Jeg hadde tenkt hvem i all verden er det, og ikke tatt meg nær av det...

Ja jeg synes det var upassende å bruke et avsnitt på hvor bortkasta det var å svare en som skrev en hel bibel til svar hver gang, da du refererte til meg. Litt frekt faktisk, og hører ikke hjemme her i en diskusjon om transfers. Er du moderator? Hvis innleggene mine er for lange, så får de ta seg av å gi meg en advarsel men jeg tror neppe at et langt innlegg er noe annet enn positivt i de flestes øyne..Og hvertfall ikke noe du eller noen kan nekte meg...Og om de lange innleggene er så gale så skal du attpåtil ha meg til å slå sammen det med de andre...? Skulle tro de ble enda lengre da men... Ja...

Så supportere har lov å være uhøflige mot hverandre? Er tross alt supportere av samme lag for det første, og skjønner ikke hvorfor det skal være så greit å være uhøflig/frekk.... Det ligger jo i ordet. Uhøflig...

Skal forsøke bli flinkere å samle ting i et innlegg siden det tydeligvis er så jævlig vanskelig for deg å lese. Men når du attpåtil kritiserer innleggene mine for å være for lange, så blir det jo bare latterlig. Da vlle de jo blitt enda lengre,, eller hva? Hvis du skal komme nekte meg skrive lange innlegg, kunne jeg ikke brydd meg mindre, så lenge de er nogenlunde organiserte, og ikke rører rundt grøten, noe jeg ser jeg ikke har gjort, og attpåtil brukt avsitt for å skille mellom forskjellige problemstillinger...Men måten du er så "konskuktiv" på, er direkte frekk og provoserende, så det er litt morosmt at du gjemmer deg bak et nickname og leker tøff, og forsvarer med at det er et internett forum. Hva skal du gjøre i den ekte verden? Slenge dritt til folk og få juling?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #511 på: 22. Jan. 2016, 15:09 »
Kva skal me med Gomis?! Tvilar på det verte lite krabbing, kloring i lufta og "GRRRRRRR"/"RRRROOAOR" frå den karen i svart og kvitt, for å sei det slik.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #512 på: 22. Jan. 2016, 15:14 »
Vi skal ingenting med Gomis. Er dette liksom et rykte? Noen rykter kan man hvertfall ta med full ro, for det fins grenser for hvor lavt vi skal synke..

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #513 på: 22. Jan. 2016, 15:22 »
Vi skal ingenting med Gomis. Er dette liksom et rykte? Noen rykter kan man hvertfall ta med full ro, for det fins grenser for hvor lavt vi skal synke..

Ikke så lett for oss å si hva vi skal eller ikke med gomis. Jeg hadde ikke blitt overrasket om dette er plan b hvis Berahino dealen går i den såkalte vasken. Men meg som du vil ikke ha noe med gomis å gjøre.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #514 på: 22. Jan. 2016, 15:56 »
Nok nå...
Slenger meg på den......

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #515 på: 22. Jan. 2016, 16:29 »
Gomis synes jeg hadde vært en sykt irriterende deal nå. Nesten bedre å gi Riviere en skikkelig sjanse. Nesten.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 22. Jan. 2016, 16:46 »
Gomis synes jeg hadde vært en sykt irriterende deal nå. Nesten bedre å gi Riviere en skikkelig sjanse. Nesten.

Enig! Samtidig trenger vi å få inn en spiss som garanterer mer mål.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #517 på: 22. Jan. 2016, 19:32 »
Er virkelig folk så negative til Mitrovic? Han bidrar jo mye offensivt, og har hatt mange viktige hodedueller vunnet som har ført til scoring, og viser tegn tl at han er brukbar avslutter med beina også.. Et urohetsmoment i angrep, eksrem styrke og luftstyrke, og viser til tider målteft, eller er involvert i de avgjørende øyeblikkene. Han er ganske ny i klubben er ung, men har allikevel vært en av de som viser en del gode takter, og jeg har virkelig troen på han. Dessuten er litt av rollen hans å spille de andre gode feilvendt, og det har resultert i mål for Ayoze, og spessielt Wijnaldum.. Ville vært trist å vrake Mitrovic, ser heller at vi prøvver lykkes evt med Beharino vingen inn for Ayoze som glimter til innimellom, og jeg er stor beundrer av, men må rett og slett beholde Wijnaldum og Sissoko på banen. Da gjerne Wijnaldum bak spissen, da han er mer kreativ, mens Beharino på kanten da han kan være en slags bryntende spiss med tempoet sitt...

Og uten Mitrovic må vi ikke glemme at det kan bli veldig enveisspora om vi skulle trenge lit variasjon med innlegg, lange baller, en sterk feilvendt mann. Samtidig er det ikke noe must å ha en slik spiller, da alle topplagene klarer seg fint med 3 hurtige tekniske avsluttere. Men syns vi skal satse på Mitrovic, og gjerne rotere han med Beharino og Ayoze så 2/3 får spille hele tiden...

Kanskje Thouvin er litt håpløs som person, og ikke funker for laget. Mens Townsend er stabilt jevngod, men aldri noe superspiller, så jeg vet ikke helt. Hadde håpet å se Thouvin blomstre, mens Townsend er en kjedelig jenvgod spiller, som, til syvende og sist kanskje er bedre enn en Thouvin som ødelgger. Men attpåtil til den prisen? Er langt fra plassen på laget, og aldri vært spessielt god, og blird et nok heller aldri. Må da finnes bedre eller iblligere alternativ i det minste...? Tror faktisk vi ender opp med han,,,noe som ville vært trist og flaut......

vet ike hva slaks sider dere leser ryker men gomis er på vei til en annen klubb, og det er flere klubber som er langt mer aktuelle enn oss...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #518 på: 22. Jan. 2016, 21:24 »
Jeg er iallefall veldig positiv til Mitrovic! Kunne tenkt meg bedre uttelling på avslutningene, men det kommer tror jeg.

Må si meg enig med torfinn. Gomis er ikke rett medisin for laget slik det er nå.

vet ike hva slaks sider dere leser ryker men gomis er på vei til en annen klubb, og det er flere klubber som er langt mer aktuelle enn oss...

Det er vel Daily Mail og Sun som har meldt dette siste uken, så vi tar det jo med de sedvanlige klypene med salt. For min del er det mer frykten for at det skal skje enn forventningen av at det skal skje.

Townsend vil vi ikke ha nei, enig.
« Siste redigering: 22. Jan. 2016, 22:07 av Hughie »

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #519 på: 23. Jan. 2016, 00:31 »
Superswag:

Du har uten tvil mye på hjertet, og det er bra! At folk skriver at du skriver for langt synes jeg du skal ta til etterretning, fordi du vil vel at folk skal lese hva du skriver? Hold deg til sak, ikke avspor, og ikke skriv så mye meta rundt argumentene dine. Og når det gjelder tegnsetting, så er jeg også enig at det gjør det enda mer trøttende og lese et allerede langt innlegg. Noen ganger passer det med "...", men aldri med "......" eller ".." og vertfall aldri ",,,". Og brukes det for ofte tyder det bare på at du avslutter en argumentsfølge med et åpent spørsmål/utsagn. Blir ikke særlig interessant å lese, og bidrar til at du får mindre oppmerksomhet enn du kanskje fortjener. Ingen intensjon om å hugge noen i to, men på et sted i diskusjonen stilles det spørsmål om "hva alle andre mener", så da følte jeg at det var innafor å svare.
Black and white since 1996

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #520 på: 23. Jan. 2016, 03:30 »
Er da ingen som er negative til Mitro? Men han er ikke den største goalgetteren, vi trenger en som kan omsette flere sjanser. Derfor tror jeg Berahino er akkuratt den vi trenger. Gjerne kjør han og Mitro sammen på topp i noen kamper. Tror de utfyller hverandre ganske bra.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #521 på: 23. Jan. 2016, 04:09 »
Mitrovic er vel en av de få hodespillerne som har vist at han har brukbare egenskaper med beina og er en liten goalgetter. Han er ung, og finner nok mer og mer en stabilt god form, som gjør han til en målmaskin. Var vel storscorer i Belgai... Dessuten bidrar han veldig mye for de andre med stusser, defensive og offensive dødballer, oppspillspunkt. Løper mest av samtligere.

Når det gjelder Beharino og Mitrovic sammen vil vi ha 2 typiske 9er spisser som, og miste mye av det arbeidet som gjøres rundt boksen. Ayoze er flinkere til å ligge bak og bidra i spillet. Med en 4-4-2, som egentlig ikke er så gammeldag som folk skal ha det til, da som regel en er spiss, og en annen er angriper, og det blir dermed ganske likt en 4-4-1-1 eller 4-2-3-1, som heller ikke nødvendigvis er så forskjellig fra 4-5-1, om en er med å støtter litt ned på midtbanen. Men med Beharino som ikke er noen playmaker type, og Mitrovic som hører hjemme i boksen, så kan det bli veldig statisk. Tror det er bedre å rotere på disse, bruke Beharino på ving når Mitrovic er frisk...Føler det kan bli veldig tynt med en 4er midtbane med Colback Shelvey Wijnaldum og Sissoko, og vi skulle gjerne hatt en 5 mann slik de fleste lag praktiserer. Viktig å vinne kampen på midtbanen, og man får ikke sjanser, uten å spille seg opp i angrep uanset hvor mange spisser som står der...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #522 på: 23. Jan. 2016, 08:17 »
Det jeg finner besynderlig er at vi ikke ser ut til å være seriøst interessert i å hente inn forsvarere dette vinduet. Et par skader der, og vi sliter. Vi skal være sjeleglad Colo og Mbemba har holdt seg unna både suspensjoner og skader sålangt denne sesongen. Men gjett hva som skjer når vinduet stenger!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #523 på: 23. Jan. 2016, 08:36 »
Superswag : Jeg må også innrømme at innleggene dine kan bli vel lange, og til tider usammenhengende. Derfor kan det for meg være litt vanskelig å lese alt. Jeg anbefaler derfor at du korter litt ned, og jobber litt med sammenhengen i det du skriver.

Det siste innlegget ditt er derimot bra, og begynner å ligne på noe. Det er flott at du bidrar til forumet. NUFC engasjerer deg åpenbart. 

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #524 på: 23. Jan. 2016, 10:06 »
Yes, Kristoffer. Det gjør meg og virkelig engstelig. Plutselig er Janmaat og MBemba skadet og Colo er tilbake til tidlig høstform. Da kommer vi til å stille et meget "interessant" forsvar.