20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00  (Lest 26318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #45 på: 14. Sep. 2015, 21:49 »
Vi slipper ikke til West Ham all verdens, men fy flate så lite vi skaper. Anita/Colback konstellasjonen er jo grusom, det finnes ikke fremdrift i noen av dem. Se til helvete å bruk det beste laget, De Jong er selvskreven.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 14. Sep. 2015, 21:49 »
Jeg skjønner fremdeles ikke hva Perez gjør på benken.
Nei.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 14. Sep. 2015, 21:50 »
Syntes det er merkelig hvordan vi handler vinger og spisser, men ikke styrker sentrallinja. Colback og Anita holder ikke nivå rett og slett. Vi skriker ettert en playmaker sentralt. Cabaye og Tiote sentralt, i den formen de var i for noen sessonger siden, hadde gjort underverker i dette laget her.

Veldig veldig riktig.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 14. Sep. 2015, 21:50 »
Håpløst stillestående av de 4 fremste - få inn Ayoze og Aarons til 2.omgang og legg Gini lavere hvor han kan ta litt styring i spillet

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 14. Sep. 2015, 21:51 »
Hvorfor spiller ikke de jong, kan ikke han brukes som midtbanespiller?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Sep. 2015, 21:54 »
Ikke gode bilder for Anita det der.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Sep. 2015, 21:54 »
Jeg må si at jeg er mest skuffa over de offensive spillerne våre. Folk prater om at Anita og Colback ikke holder mål - men Cisse, Wijnaldum og Sissoko sine prestasjoner er i mine øyne enda verre. Vår farligste offensive spiller akkurat nå er høyrebacken vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Sep. 2015, 21:56 »
Sliter med å se planen til Mclaren, lukter dårlig.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Sep. 2015, 21:56 »
Jeg må si at jeg er mest skuffa over de offensive spillerne våre. Folk prater om at Anita og Colback ikke holder mål - men Cisse, Wijnaldum og Sissoko sine prestasjoner er i mine øyne enda verre. Vår farligste offensive spiller akkurat nå er høyrebacken vår.
Enig. Er liksom nøkkelspillerne dette.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Sep. 2015, 21:57 »
Jeg skal ikke påstå noe her altså, det kan godt hende du har rett lgrinde :) jeg så bare Colback i nærheten av ballen og da tolker jeg alt i verste mening selvfølgelig ;)

Hehe. Tv2 studio er einig med meg ;)

Sissoko er jo heilt ute av det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Sep. 2015, 21:57 »
Anita selge so seg altfor lett. Treng ikkje det. Følg mannen sin og det er ikkje skåring.
Cisse er so hjelpeslaus.

Jeg så ikke hvor Anita var, men årsaken til at en spiller er ute av posisjon kan være at han må fylle et rommet som en annen av våre spillere opprinnelig skal dekke.

Det er helt utrolig at Mclaren ikke skjønner at Cisse ikke passer som enslig spiss. Det er nesten som at en spiss på topp er blitt "motefotball", og alle skal spille den samme kjedelige forbanna formasjonen til tross for at de ikke har spillere som passer til den.

Anita som får "pepper" for målet på TV2. Er han som skal ta ut Payet. Holdt på å bli 2-0 rett etterpå med nesten identisk situasjon. Anita igjen fokus på ball og glemmer mann.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Sep. 2015, 21:59 »
anita har vært her siden 2012, har ikke prestert nevneverdig siden det heller. Ut med dvergen med beyoncerumpa.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Sep. 2015, 22:00 »

De har ikke vært gode nei.  Men Cisse vet vi alle hva står for, han trenger at folk leverer ballen inn boksen. Gini og Sissoko er boksspillere og trenger også løpsballer. Når vi da har ingen i laget som kan slå de magiske pasningene kommer ingen av disse tre spillerne til nytte mener jeg. Og den skylda må Mclaren ta. Vi har noen gode spillere, men han har ikke tenkt kompabilitet for fem flate øre når han satte sammen laget.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 14. Sep. 2015, 22:02 »
Svakt av Anita på målet, men jeg synes han ha vært Newcastles beste i første omgang uansett.

McClaren virker både kjip og feig.
Nei.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 14. Sep. 2015, 22:04 »
Ayoze inn for Cisse, Aarons for Colback og Sissoko ned i sentrum. Det er det eneste jeg sitter og tenker pA akkurat nA....
Ja heia gutta!