20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00  (Lest 26280 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 14/9 kl. 21.00
« Svar #30 på: 14. Sep. 2015, 21:26 »
Ikke overraskende. Vi klarer ikke å holde ballen i lage mer enn to sekund fordi blant annet Sissoko mister på enkle ballmottak, og når vi har posession fører det ingen sted. Colbacks markering var for øvrig kritikkverdig.

Haha. Anita so var på bærtur her mister!

Er Anita som skal ha ham i utgangspunktet ja. Men det var Colback var nærmest Payet og da er det han som skal ta ham ut mener jeg. Skysportskommentatoren sa: av og til er det enkleste  å stå stille og la markeringen springe vekk fra deg. Colback sprang vekk fra Payet og ned mot midtstopperne, deretter stoppet han og forsøkte å støte på Payet, men for sent.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Sep. 2015, 21:29 »
Anita selge so seg altfor lett. Treng ikkje det. Følg mannen sin og det er ikkje skåring.
Cisse er so hjelpeslaus.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Sep. 2015, 21:29 »
Når kan vi få en manager som vil spille ordentlig fotball? :(

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Sep. 2015, 21:29 »
Artig å se på at backen slår oppgitt ut med hendene fordi det skjer ingenting forran han når han har ballen...

Helt håpløst passivt og ingen bevegelse. Jaanmat tvinges til slutt å slå langt. Og Cisse som ensom spiss... sorry, men slike kamper har jeg sett for mye av de siste årene føler jeg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Sep. 2015, 21:31 »
Bra innlegg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Sep. 2015, 21:33 »
Anita selge so seg altfor lett. Treng ikkje det. Følg mannen sin og det er ikkje skåring.
Cisse er so hjelpeslaus.

Jeg så ikke hvor Anita var, men årsaken til at en spiller er ute av posisjon kan være at han må fylle et rommet som en annen av våre spillere opprinnelig skal dekke.

Det er helt utrolig at Mclaren ikke skjønner at Cisse ikke passer som enslig spiss. Det er nesten som at en spiss på topp er blitt "motefotball", og alle skal spille den samme kjedelige forbanna formasjonen til tross for at de ikke har spillere som passer til den.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. Sep. 2015, 21:33 »
Artig å se hvordan Cisse løper hodeløst rundt der ute :D

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Sep. 2015, 21:34 »
Blir dyrt for Ashley i januar. Dette laget har ikke mye i PL å gjøre.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. Sep. 2015, 21:34 »
Når kan vi få en manager som vil spille ordentlig fotball? :(

Vi må gi frelseren McClaren med den enorme CVn litt mer tid  ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 14. Sep. 2015, 21:35 »
Blir dyrt for Ashley i januar. Dette laget har ikke mye i PL å gjøre.

Jeg tror vi i utgangspunktet har et brukbart lag, vi mangler bare en dyptliggende playmaker som kan få spillet vårt til å flyte, fordi det gjør det absolutt ikke nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 14. Sep. 2015, 21:36 »
Cisse er so hjelpeslaus.

Jeg så ikke hvor Anita var, men årsaken til at en spiller er ute av posisjon kan være at han må fylle et rommet som en annen av våre spillere opprinnelig skal dekke.

Det er helt utrolig at Mclaren ikke skjønner at Cisse ikke passer som enslig spiss. Det er nesten som at en spiss på topp er blitt "motefotball", og alle skal spille den samme kjedelige forbanna formasjonen til tross for at de ikke har spillere som passer til den.

Eg meinar Anita var i ingenmannsland og verte i tillegg lett finta vekk. Me verte ikkje einige om dei to uansett.
Det er so mykje likt frå førre sesong. Slurvete pasningar og dårlege innlegg. Skremmande. For eksempel utspelet til Krul nettopp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. Sep. 2015, 21:39 »
Jeg skal ikke påstå noe her altså, det kan godt hende du har rett lgrinde :) jeg så bare Colback i nærheten av ballen og da tolker jeg alt i verste mening selvfølgelig ;)

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 14. Sep. 2015, 21:41 »
Nå har vel hele backrekka slått frustrert ut med armene i mangel på pasningsalternativer. Så da slår dem langt til Cisse som det tryggeste å gjøre.. jadda! Go go!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 14. Sep. 2015, 21:42 »
Syntes det er merkelig hvordan vi handler vinger og spisser, men ikke styrker sentrallinja. Colback og Anita holder ikke nivå rett og slett. Vi skriker ettert en playmaker sentralt. Cabaye og Tiote sentralt, i den formen de var i for noen sessonger siden, hadde gjort underverker i dette laget her.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Sep. 2015, 21:49 »
Lite imponerende, og grusomt lite plan i angrep.