20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #345 på: 09. Mars 2016, 23:13 »
Trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer i Newcastle om dagen. Er vel ingen tvil om at McC vil få sparke. spørs bare når..
De kan jo ikke sparke han uten at en står klar til å ta over. Så de jobber vel med å få Benitez/moyes/Rodgers inn. Om ingen tar over kan de jo rett og slett ikke sparke han. Så alt henger på at sjefa klarer å få til en avtale med en ny manager. Jeg tror/føler Benitez blir klar til uka etter vi har tapt mot leichester.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #346 på: 09. Mars 2016, 23:14 »
Det er 4 dager siden vi ble pisset på av Bournemouth på vår egen arena. Vi ligger på 19.plass!!!! Hva faen går de på? Mannen skulle hatt hodet i giljotonen umiddelbart etter kamp. Jeg blir så forbanna at jeg har ikke ord.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 09. Mars 2016, 23:24 »
Det er 4 dager siden vi ble pisset på av Bournemouth på vår egen arena. Vi ligger på 19.plass!!!! Hva faen går de på? Mannen skulle hatt hodet i giljotonen umiddelbart etter kamp. Jeg blir så forbanna at jeg har ikke ord.

Joda men det er jo ikke så svart/hvitt. De kan jo ikke sparke han uten å ha erstatter klar. Så jo hvor fint det gikk med Carver.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 09. Mars 2016, 23:45 »
Ja, for alle i apparatet vårt er akkurat som Carver? Tror tilogmed fysioene våre ville gjort en bedre jobb enn Carver og McClaren..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #349 på: 09. Mars 2016, 23:54 »
Craig Hope fra Daily Mail melder at vi skal ha Benitez klar før mandagens tur til Leicester...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #350 på: 10. Mars 2016, 00:03 »
Ganske tydelig at det er samtaler på gang med Benitez, de fleste bookiesene har sluttet å ta i mot bets. Får håpe de blir enige i morgen.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #351 på: 10. Mars 2016, 00:20 »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 10. Mars 2016, 06:58 »
Ingen tvil om at benitez vil være en stor signering her. Eneste jeg lurer på er om han har hatt lignende jobber før? Redningsjobber, eller stort sett medaljekamp. En viss forskjell der egentlig.

Newutd is my Google:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 10. Mars 2016, 08:11 »
For å svare meg selv: Han har både opprykk og nedrykk på cv'en, men ingen utpregede redningsoppdrag. Jeg syns alikevel han er verd å satse på. Han har karakter og stil. Noe annet enn den tynne suppa som er nå. Det må skje nå. Alle poengene trengs og Rafa trenger noen treninger før mandag. Men vi venter vel til siste liten tenker jeg. Helst når det er altfor sent...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #354 på: 10. Mars 2016, 08:39 »

Joda men det er jo ikke så svart/hvitt. De kan jo ikke sparke han uten å ha erstatter klar. Så jo hvor fint det gikk med Carver.

Helt uenig. Har man ikke tillit, så må vedkommende ut. Helt umulig for McClaren å skulle lede laget nå som det åpenbart er gjort forsøk på å finne en erstatter. Null tillit fra, styre, supportere og antagelig ikke stallen. Han må ut, så får Cathro styre de en kamp eller to i verste fall.
No fate but what you make

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 10. Mars 2016, 08:48 »
Hadde vært helt fantastisk, er det noen som kan få organisert disse spillerne så er det Benitez!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 10. Mars 2016, 09:06 »
Trur det ikkje før eg ser det. Kvifor gjorde dei ikkje denne endringa etter Chelsea-kampen? Det er lett å vera etterpåklok, men McClaren har ikkje fått det til og etter den kampen burde dei brukt dei 18 dagane før Stoke til å få inn Rafa. Då hadde me hatt minst 4 poeng meira. Eg tvilar ikkje på at han kan snu det, er berre redd det er eit for dårleg utgangspunkt og for lite kampar att. Og då er det nok ein gong dei som styrer klubben som har gjort skjebnesvangre val.
Og er det ikkje typisk NUFC, under Ashley, å greia rykka ned likavel ;)
« Siste redigering: 10. Mars 2016, 10:01 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 10. Mars 2016, 10:09 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 10. Mars 2016, 10:14 »
Synes den neste linja av sangen passer greit også. Lord knows it would be the first time...

Kjempepositiv hvis dette er tilfelle. I år har det faktisk vært så ille at det kraftig har gått ut over interessen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #359 på: 10. Mars 2016, 10:29 »
No fate but what you make