20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.
Jeg syns mer sånn:han bør klare der med det programmet der. Og det syns han nok selv også i og med han tar over. vil vel nødig ha et svart hull i sin cv.Ryktes at han får full kontroll over transfer ( et av hans kriterier)
Så en twitter melding fra han real madrid journalisten guillem som påstår en 3års avtale...
Om McCrapen står på sidelinjen under matchen på mandag, er det uten tvil #1 antiklimaks gjennom hele mitt liv
Sitat fra: Kristoffer p? 10. Mars 2016, 12:22Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.Syns jeg du bare er sær Du må jo se det fra andre siden. Kanon at Ashley drar en slik kanin opp av hatten når det virkelig betyr noe. og nå kan vi jo bygge på dette inn mot neste ses.( går da ut fra at vi klarer oss) (BØR KLARE DET!!)Jeg for min del syns absolutt Ashley gjør ting bra om dagen. for ikke å si siste året. vi bruker penger. vil vinne noe. Gjorde bare en dårlig jobb med mcC ,men det fikses jo nå.Meget positivt Ashley! Så lenge du styrer klubben slikt har jeg ryggen din.
Sitat fra: Romance p? 10. Mars 2016, 12:34Om McCrapen står på sidelinjen under matchen på mandag, er det uten tvil #1 antiklimaks gjennom hele mitt livSom asssistent?
Mye å mbli grå i håret av her også; men den tid den sorg faktisk!http://www.theguardian.com/football/gallery/2009/may/20/liverpool-transfers
Sitat fra: TooN p? 10. Mars 2016, 12:28Sitat fra: Kristoffer p? 10. Mars 2016, 12:22Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.Syns jeg du bare er sær Du må jo se det fra andre siden. Kanon at Ashley drar en slik kanin opp av hatten når det virkelig betyr noe. og nå kan vi jo bygge på dette inn mot neste ses.( går da ut fra at vi klarer oss) (BØR KLARE DET!!)Jeg for min del syns absolutt Ashley gjør ting bra om dagen. for ikke å si siste året. vi bruker penger. vil vinne noe. Gjorde bare en dårlig jobb med mcC ,men det fikses jo nå.Meget positivt Ashley! Så lenge du styrer klubben slikt har jeg ryggen din.Ey rolig nå sailor!Skjønner man er litt giret. Benitez er et annet kaliber enn hva vi har hatt siden Sir Bobby. Men må minne om at ansettelsen av McClaren er nesten klubbødeleggende... Dessuten trang vi folk i begge ender da han brukte en haug på midtbanespillere:)
Sitat fra: siddis p? 10. Mars 2016, 12:37Sitat fra: TooN p? 10. Mars 2016, 12:28Sitat fra: Kristoffer p? 10. Mars 2016, 12:22Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.Syns jeg du bare er sær Du må jo se det fra andre siden. Kanon at Ashley drar en slik kanin opp av hatten når det virkelig betyr noe. og nå kan vi jo bygge på dette inn mot neste ses.( går da ut fra at vi klarer oss) (BØR KLARE DET!!)Jeg for min del syns absolutt Ashley gjør ting bra om dagen. for ikke å si siste året. vi bruker penger. vil vinne noe. Gjorde bare en dårlig jobb med mcC ,men det fikses jo nå.Meget positivt Ashley! Så lenge du styrer klubben slikt har jeg ryggen din.Ey rolig nå sailor!Skjønner man er litt giret. Benitez er et annet kaliber enn hva vi har hatt siden Sir Bobby. Men må minne om at ansettelsen av McClaren er nesten klubbødeleggende... Dessuten trang vi folk i begge ender da han brukte en haug på midtbanespillere:)Mener bare å ansette feil manager er vel ikke noe nytt i noen klubber egentlig. Tenk deg Mourinho i Chelsea. Trolig han har ødelagt mer en mcC i Newcastle. Chelsea får ikke topp 4 og ikke champ l. Noe som er et større problem enn Newcastle som kommer til å klare seg. Så dere vil påstå at roman gjorde en kanontabbe ved å ikke sparke Mourinho før årets sesong???