20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 100986 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #375 på: 10. Mars 2016, 12:28 »
Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.
Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.

Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.

Syns jeg du bare er sær :)
Du må jo se det fra andre siden. Kanon at Ashley drar en slik kanin opp av hatten når det virkelig betyr noe. og nå kan vi jo bygge på dette inn mot neste ses.( går da ut fra at vi klarer oss) (BØR KLARE DET!!)
Jeg for min del syns absolutt Ashley gjør ting bra om dagen. for ikke å si siste året. vi bruker penger. vil vinne noe. Gjorde bare en dårlig jobb med mcC ,men det fikses jo nå.Meget positivt Ashley! Så lenge du styrer klubben slikt har jeg ryggen din.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 10. Mars 2016, 12:29 »
Jeg syns mer sånn:han bør klare der med det programmet der. Og det syns han nok selv også i og med han tar over. vil vel nødig ha et svart hull i sin cv.
Ryktes at han får full kontroll over transfer ( et av hans kriterier)

Er ueinig i det og føler du tek litt lett på det. Han har ikkje særleg å tapa. "Alle" veit kor rævkøyrt denne klubben er. Han vil berre prøva hjelpa oss. "Alle" forstår at det er ei kjempestor utfordring å berga plassen.
Det kan jo henda han gjere det ok, men at me rykke ned likavel. Og utgangspunktet han har er jo ganske so dårleg. Dette laget er jo kunn godt på papiret. Tek si tid før han får ut det fulle potensiale i laget, trur eg.
Det er jo heilt utruleg at dei lot det gå so langt. Han burde vore henta inn før Stoke-kampen. Det var ca 2 veker frå Chelsea til Stoke-kampen. Tenk kva han kunne fått gjort på den tida.
« Siste redigering: 10. Mars 2016, 12:34 av lgrinde »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 10. Mars 2016, 12:29 »
Så en twitter melding fra han real madrid journalisten guillem som påstår en 3års avtale...

Leser dere ikke innleggene mine fra fra samme siden du poster:)
har meldt 3 års avtale lenge :)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #378 på: 10. Mars 2016, 12:32 »
Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.
Det jeg syns er så håpløst er at Ashley kommer med et skikkelig managernavn først nå, når vi har en fot i Wanker. Videre idiotisk er det at han nå skal gi manageren makt på overganger. Det er ultratypisk Ashley. Alt for sent, og vi kan betale dyrt for dette.

Det at et managernavn som Benitez faktisk er villig til å ta jobb i Newcastle under normale betingelser viser også hvilke navn klubben er i stand til å tiltrekke seg dersom en har rette ambisjoner.
Klart alt frem til dette er håpløst. Men om dette faktisk går igjennom så er det et stort steg bort i fra strukturen som har holdt oss tilbake. I så fall velger jeg og fokusere på det positive, nemlig at det skjer forandring, selv om den som du sier kommer for sent.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 10. Mars 2016, 12:34 »
Om McCrapen står på sidelinjen under matchen på mandag, er det uten tvil #1 antiklimaks gjennom hele mitt liv
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 10. Mars 2016, 12:34 »
Om McCrapen står på sidelinjen under matchen på mandag, er det uten tvil #1 antiklimaks gjennom hele mitt liv

Som asssistent? :P

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 10. Mars 2016, 12:35 »
Linjedommer

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #382 på: 10. Mars 2016, 12:37 »

Du må jo se det fra andre siden. Kanon at Ashley drar en slik kanin opp av hatten når det virkelig betyr noe. og nå kan vi jo bygge på dette inn mot neste ses.( går da ut fra at vi klarer oss) (BØR KLARE DET!!)
Jeg for min del syns absolutt Ashley gjør ting bra om dagen. for ikke å si siste året. vi bruker penger. vil vinne noe. Gjorde bare en dårlig jobb med mcC ,men det fikses jo nå.Meget positivt Ashley! Så lenge du styrer klubben slikt har jeg ryggen din.

Ey rolig nå sailor!
Skjønner man er litt giret. Benitez er et annet kaliber enn hva vi har hatt siden Sir Bobby. Men må minne om at ansettelsen av McClaren er nesten klubbødeleggende... Dessuten trang vi folk i begge ender da han brukte en haug på midtbanespillere:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 10. Mars 2016, 12:38 »
Mye å mbli grå i håret av her også; men den tid den sorg faktisk!

http://www.theguardian.com/football/gallery/2009/may/20/liverpool-transfers

The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 10. Mars 2016, 12:39 »

Som asssistent? :P

Nei takk! 3-0 til Leicester hvisker han Rafa i øret, "hadde jeg vært deg hadde jeg tatt av Mitrovic og satt inn på Jack-attack"

Edit: Leser btw at Craig Hope melder om Rafa på twitter, etterfulgt av at dette er reporteren som hadde en bust-up med McCrapen etter helgen.. Noen som fikk med seg dette?
« Siste redigering: 10. Mars 2016, 12:41 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 10. Mars 2016, 12:41 »
Mye å mbli grå i håret av her også; men den tid den sorg faktisk!

http://www.theguardian.com/football/gallery/2009/may/20/liverpool-transfers

Har ikkje alle managera ei slik lang lista? Kva har Carr? :D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 10. Mars 2016, 12:43 »

Ey rolig nå sailor!
Skjønner man er litt giret. Benitez er et annet kaliber enn hva vi har hatt siden Sir Bobby. Men må minne om at ansettelsen av McClaren er nesten klubbødeleggende... Dessuten trang vi folk i begge ender da han brukte en haug på midtbanespillere:)

Mener bare å ansette feil manager er vel ikke noe nytt i noen klubber egentlig. Tenk deg Mourinho i Chelsea. Trolig han har ødelagt mer en mcC i Newcastle. Chelsea får ikke topp 4 og ikke champ l. Noe som er et større problem enn Newcastle som kommer til å klare seg. Så dere vil påstå at roman gjorde en kanontabbe ved å ikke sparke Mourinho før årets sesong???

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 10. Mars 2016, 12:44 »

Ey rolig nå sailor!

Mener bare å ansette feil manager er vel ikke noe nytt i noen klubber egentlig. Tenk deg Mourinho i Chelsea. Trolig han har ødelagt mer en mcC i Newcastle. Chelsea får ikke topp 4 og ikke champ l. Noe som er et større problem enn Newcastle som kommer til å klare seg. Så dere vil påstå at roman gjorde en kanontabbe ved å ikke sparke Mourinho før årets sesong???

Takk for den jinxen
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #388 på: 10. Mars 2016, 12:52 »
La oss ikke snakke om snøen som falt i fjor TooN:) det er vi for gode til i denne supportergjengen. La oss glede oss over nokon framifrå rykter om en av fotballens tungvektere:)
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 10. Mars 2016, 13:07 »
Jamen du Toon har jo vært ekstremt positiv til alt Ashley har gjort enda vi har opplevd sportslige nedturer over en lav sko ;)
Jeg foretrekker å se på hvor håpløst dårlig denne klubben drives. Om det kanskje går opp et lys for Ashley nå gjenstår å se, men det er en gjennomgangsmelodi at alt kommer for sent. Hadde Ashley eksempelvis investert jevnt og trutt i troppen hele veien hadde vi ikke endt opp med å måtte bruke så enormt mye penger det siste året. Fortsatt er jo hullene i stallen enorme på grunn av måten vi har drevet sjappa på.
Hadde kanskje McClaren eller til og med Pardew (litt mer usikker basert på navnene han selv fronta) fått handla egne spillere kunne jo ting gått veldig annerledes for det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida