20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #330 på: 09. Mars 2016, 11:28 »
Mye rykter om Benitez i den mer seriøse delen av media nå, spennende å se om det kan bli noe av? Krever visstnok mulighet til å trekke seg om de rykker ned, samt kontroll over transfers om de klarer seg....

Mediespekulasjoner eller fakta?

Håper dette stemmer, men det skjer vel aldri at Benitez får kontroll over overganger dersom han evt. skulle klare å berge oss fra nedrykk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 09. Mars 2016, 11:29 »
Det er vel på tide å innse at det å la Carr har kontroll er lite fruktbart i det lange løp...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 09. Mars 2016, 12:09 »
Flere gode innlegg her, så gode at jeg har ombestemt meg. Med Benitez får vi i det minste en manager som vil være i stand til å sette sammen en lag som stabilt vil ligge på øvre halvdel av tabellen.  Og det er det ingen manager som har klart siden bobby

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 09. Mars 2016, 12:17 »
Flere gode innlegg her, så gode at jeg har ombestemt meg. Med Benitez får vi i det minste en manager som vil være i stand til å sette sammen en lag som stabilt vil ligge på øvre halvdel av tabellen.  Og det er det ingen manager som har klart siden bobby

Amen to that!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 09. Mars 2016, 14:11 »
Tror dette er historisk, noen på internett som har endret mening ;)

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #335 på: 09. Mars 2016, 15:11 »
Tror dette er historisk, noen på internett som har endret mening ;)
Hehe
Black and white since 1996

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 09. Mars 2016, 18:20 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/leicester-city/11711901/Nigel-Pearson-was-a-bully-and-deserved-to-be-sacked-by-Leicester-City.html

Fant en liten artikkel om Pearson. Verdt å lese. Er ikke helt keen på denne mannen til tross for det han gjorde i Leicester.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 09. Mars 2016, 19:25 »
Mulig jeg tar skammelig feil her nå(?), men har ikke Pearson vært ansatt i Newcastle før også, som en del av trenerteamet? Som hovedtrener eller noe?

Slik det dessverre er blitt nå, så virker det som hvem- eller hva som helst er bedre enn McLaren.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #339 på: 09. Mars 2016, 19:36 »
Mulig jeg tar skammelig feil her nå(?), men har ikke Pearson vært ansatt i Newcastle før også, som en del av trenerteamet? Som hovedtrener eller noe?

Slik det dessverre er blitt nå, så virker det som hvem- eller hva som helst er bedre enn McLaren.

Assistent under Big Sam og Roeder(?)...
No fate but what you make

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #340 på: 09. Mars 2016, 21:26 »
trener under keegan trur eg...
Venter i spenning...

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 09. Mars 2016, 21:53 »
Hvis vi får Rafael Benitez så må det faktisk kunne diskuteres om det er den beste manageren Newcastle noensinne har fått tak i. Er ikke langt unna hvertfall.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #342 på: 09. Mars 2016, 22:21 »
http://www.bbc.com/sport/football/35768923

Sitat
Steve McClaren: Newcastle head coach remains in charge after talks

Championship neste.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 09. Mars 2016, 22:31 »
Om Steve McClaren fortsetter i jobben kan vi bare rykke ned egentlig og ta ryddejobben i championship.

Håper virkelig det er noe hold i ryktene om Benitez. Klarer vi oss da blir Benitez en gud i Newcastle og muligheten da for at han blir lengre vil jo være der.

*Hører bare ikke ut som noe Newcastle klarer dette, så hvorfor skape forventninger til meg selv*

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 09. Mars 2016, 23:07 »
http://www.bbc.com/sport/football/35768923

Sitat
Steve McClaren: Newcastle head coach remains in charge after talks

Championship neste.

Eg las at dei ikkje hadde prata med han endå eg.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-continue-rafa-benitez-11017569

A planned meeting between McClaren and Lee Charnley scheduled for yesterday did not happen, with the former heading home after speaking with the club?s managing director over the phone instead.
« Siste redigering: 10. Mars 2016, 07:53 av lgrinde »