20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Mye rykter om Benitez i den mer seriøse delen av media nå, spennende å se om det kan bli noe av? Krever visstnok mulighet til å trekke seg om de rykker ned, samt kontroll over transfers om de klarer seg....Mediespekulasjoner eller fakta?
Flere gode innlegg her, så gode at jeg har ombestemt meg. Med Benitez får vi i det minste en manager som vil være i stand til å sette sammen en lag som stabilt vil ligge på øvre halvdel av tabellen. Og det er det ingen manager som har klart siden bobby
Sitat fra: Thomas p? 09. Mars 2016, 12:09Flere gode innlegg her, så gode at jeg har ombestemt meg. Med Benitez får vi i det minste en manager som vil være i stand til å sette sammen en lag som stabilt vil ligge på øvre halvdel av tabellen. Og det er det ingen manager som har klart siden bobbyTror dette er historisk, noen på internett som har endret mening
Mulig jeg tar skammelig feil her nå(?), men har ikke Pearson vært ansatt i Newcastle før også, som en del av trenerteamet? Som hovedtrener eller noe?Slik det dessverre er blitt nå, så virker det som hvem- eller hva som helst er bedre enn McLaren.
Steve McClaren: Newcastle head coach remains in charge after talks
http://www.bbc.com/sport/football/35768923SitatSteve McClaren: Newcastle head coach remains in charge after talksChampionship neste.