20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/14168866.Steve_McClaren_describes_Newcastle_s_display_as__magnificent____even_though_they_lost/For en klovn! Hva er det han røyka før kampen?
Er ikke slik Newcastle skal fremstå på hjemmebane, punktum!
Sitat fra: Geordie p? 27. Des. 2015, 19:13Er ikke slik Newcastle skal fremstå på hjemmebane, punktum!Når man ser på spillerstallen til NUFC kontra Everton sin så er det helt høl i huet å innbille seg at NUFC skal rundspille dem, selv på eget gress. De er bedre i samtlige posisjoner!
Det handler jo faan ikke om det! Se på Watford, se på Bournemouth. Går rett i strupen på motstanderen selv om de heter Liverpool og Manchester United. Vi legger oss bakpå og håper at Sissoko eller Perez skal utrette noe magisk. Håpløst og så langt unna det Newcastle jeg en gang forelsket meg i!
Jeg synes Alan Shearer oppsummerer det hele ganske enkelt. Vi misser en megasjanse 20 min før slutt til å punktere kampen mot Villa. Vi misser på en ny megasjanse til å ta ledelsen med 15 min igjen mot Everton. Det er 5 poeng tapt bare der. Så kan vi se oss oppover tabellen å se hvor vi kunne stått............ og så kan vi diskutere om vi trenger bedre spisser eller trenger spillere i andre posisjoner.
Sitat fra: Daniel p? 27. Des. 2015, 19:58Det handler jo faan ikke om det! Se på Watford, se på Bournemouth. Går rett i strupen på motstanderen selv om de heter Liverpool og Manchester United. Vi legger oss bakpå og håper at Sissoko eller Perez skal utrette noe magisk. Håpløst og så langt unna det Newcastle jeg en gang forelsket meg i!Newcastle vant 2-0 mot Liverpool og spilte 0-0 på Old Trafford i en kamp der vi også hadde våre sjanser. Dessuten har Watford blitt reddet av at de har en notorisk målscorer på topp. Faktisk 2. Både Deeney og Ighalo har vært meget gode og stått for mange mål med den kontringsfotballen Watford spiller. Hvor mange notoriske målscorere har Newcastle?
Sitat fra: Frode p? 27. Des. 2015, 20:05Sitat fra: Daniel p? 27. Des. 2015, 19:58Det handler jo faan ikke om det! Se på Watford, se på Bournemouth. Går rett i strupen på motstanderen selv om de heter Liverpool og Manchester United. Vi legger oss bakpå og håper at Sissoko eller Perez skal utrette noe magisk. Håpløst og så langt unna det Newcastle jeg en gang forelsket meg i!Newcastle vant 2-0 mot Liverpool og spilte 0-0 på Old Trafford i en kamp der vi også hadde våre sjanser. Dessuten har Watford blitt reddet av at de har en notorisk målscorer på topp. Faktisk 2. Både Deeney og Ighalo har vært meget gode og stått for mange mål med den kontringsfotballen Watford spiller. Hvor mange notoriske målscorere har Newcastle?Blir søkt å hevde Watford er der de er ene og alene på grunn av Ighalo/Deeney. De slipper jo ikke inn mål!!!! Enkeltspiller for enkeltspiller er det ikke mye å skryte av, men de har tydeligvis en manager som klarer å få maks ut av stallen de har.