20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 101502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #91 på: 27. Des. 2015, 14:46 »
Forbanna julebukk! Dette verte nedrykkstrid heilt inn.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 27. Des. 2015, 17:43 »
Han irriterer meg litt. Etter hver kamp, uansett resultat, går han ut på gressmatten og klapper og smiler som om det er bingokveld på danskebåten. Det er godt å ha en manager som virker som å være en fin type (spesielt etter Pardew), men jeg ser ikke spor av en vinnerskalle i mannen. Blir man feid av banen av Palace eller har omganger med 30% possession og 60% pasningspresisjon forventer jeg å se at manageren stormer illsint inn i garderoben i Mourinho stil som viser at han syns det er uakseptabelt.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 27. Des. 2015, 18:38 »
At en manager takker fansen for støtten under en kamp, uavhengig av resultat, ser jeg på som en fin greie, jeg. Å storme illsint inn i garderoben kan han gjøre etter at fansen har fått den takken de har fortjent for å holde ut (med drittfotball og tap gjentatte ganger) i 90+ minutter. En relativt vanlig ting i Tyskland, og jeg digger det.
Nei.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 27. Des. 2015, 19:06 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/14168866.Steve_McClaren_describes_Newcastle_s_display_as__magnificent____even_though_they_lost/

For en klovn! Hva er det han røyka før kampen? :o

?They didn't deserve that. They gave everything ? in the second half, they were magnificent. We stood toe-to-toe with a very good Everton team, and the response from the crowd was terrific."

Det er her overskriften er hentet fra, og jeg er jo fullstendig enig. De første 20-30 min var vi skikkelig bakpå. Etter dette hevet laget seg veldig og i 2. omgang skapte vi de 2 desidert største sjansene. Utfallet kunne jo vært noe helt annet. Akkurat som Shearer selv skriver på Twitter.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #95 på: 27. Des. 2015, 19:13 »
Er ikke slik Newcastle skal fremstå på hjemmebane, punktum!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 27. Des. 2015, 19:49 »

Når man ser på spillerstallen til NUFC kontra Everton sin så er det helt høl i huet å innbille seg at NUFC skal rundspille dem, selv på eget gress. De er bedre i samtlige posisjoner!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 27. Des. 2015, 19:58 »
Det handler jo faan ikke om det! Se på Watford, se på Bournemouth. Går rett i strupen på motstanderen selv om de heter Liverpool og Manchester United. Vi legger oss bakpå og håper at Sissoko eller Perez skal utrette noe magisk. Håpløst og så langt unna det Newcastle jeg en gang forelsket meg i!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #98 på: 27. Des. 2015, 20:04 »

Når man ser på spillerstallen til NUFC kontra Everton sin så er det helt høl i huet å innbille seg at NUFC skal rundspille dem, selv på eget gress. De er bedre i samtlige posisjoner!

Enig Daniel! Og jezzez, hvem snakker om rundspille Frode? Sette opp et lag som passer kampplan hadde vært en god start, benytte spillere der de faktisk er vant til å spille en annen, spille med press og aggresjon på hjemmebane en tredje, prøve å utnytte egenskapene som faktisk er i laget en fjerde. Vi legger oss bakpå og håper på at en enkeltprestasjon skal redde dagen, og blir pissa på. McClaren sitter å ser på dette uten å gjøre endringer før det er noen få minutter igjen. Sorry ikke bra nok uansett hva du argumenter med av manglende innkjøp, skjev spillerstall osv, osv....

Et Southampton som også har slitt litt, går ut med en kampplan og pisser på Arsenal!!!! Watford og Leicester spiller som et lag, utnytter kvalitetene de har! Det går an, bare man får på plass de rette folka.
« Siste redigering: 27. Des. 2015, 20:06 av Geordie »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 27. Des. 2015, 20:05 »
Det handler jo faan ikke om det! Se på Watford, se på Bournemouth. Går rett i strupen på motstanderen selv om de heter Liverpool og Manchester United. Vi legger oss bakpå og håper at Sissoko eller Perez skal utrette noe magisk. Håpløst og så langt unna det Newcastle jeg en gang forelsket meg i!

Newcastle vant 2-0 mot Liverpool og spilte 0-0 på Old Trafford i en kamp der vi også hadde våre sjanser.

Dessuten har Watford blitt reddet av at de har en notorisk målscorer på topp. Faktisk 2. Både Deeney og Ighalo har vært meget gode og stått for mange mål med den kontringsfotballen Watford spiller.
Hvor mange notoriske målscorere har Newcastle?
« Siste redigering: 27. Des. 2015, 20:09 av Frode »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 27. Des. 2015, 20:21 »
Jeg synes Alan Shearer oppsummerer det hele ganske enkelt. Vi misser en megasjanse 20 min før slutt til å punktere kampen mot Villa. Vi misser på en ny megasjanse til å ta ledelsen med 15 min igjen mot Everton. Det er 5 poeng tapt bare der. Så kan vi se oss oppover tabellen å se hvor vi kunne stått............ og så kan vi diskutere om vi trenger bedre spisser eller trenger spillere i andre posisjoner.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 28. Des. 2015, 10:05 »
Jeg synes Alan Shearer oppsummerer det hele ganske enkelt. Vi misser en megasjanse 20 min før slutt til å punktere kampen mot Villa. Vi misser på en ny megasjanse til å ta ledelsen med 15 min igjen mot Everton. Det er 5 poeng tapt bare der. Så kan vi se oss oppover tabellen å se hvor vi kunne stått............ og så kan vi diskutere om vi trenger bedre spisser eller trenger spillere i andre posisjoner.

Jeg er enig i det. På den andre side tar man da kanskje ikke hensyn til det dårlige spillet vi har hatt. Vi har brukt store beløp, men klarte likevel ikke å styre spillet mot to lag som har vært elendige i år, Sland og Villa. Jeg har sjelden sett en midtbane fått så store rom som mot Sland i første omgang, rom vi som vi dessverre ikke klarte å utnytte. Hadde vi hatt en plan over det offensive spillet, og i tillegg ikke hatt en så lite balansert lag, ville vi overkjørt og ledet med flere mål før første omgang var over.  Når man ikke har spillet er man avhengig av, som du og Shearer er inne på Frode, å sette de få store sjansene man har i løpet av kampen. Når man bommer på dem, og i tillegg har et elendig forsvar, ja da taper man kampene. Er man derimot i stand til å spille litt ball, er det ikke så stor krise at man bommer på den ene sjansen mener jeg, fordi sannsynligheten er stor for at man klarer å spille seg til flere sjanser i løpet av kampen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #102 på: 28. Des. 2015, 10:42 »

Newcastle vant 2-0 mot Liverpool og spilte 0-0 på Old Trafford i en kamp der vi også hadde våre sjanser.

Dessuten har Watford blitt reddet av at de har en notorisk målscorer på topp. Faktisk 2. Både Deeney og Ighalo har vært meget gode og stått for mange mål med den kontringsfotballen Watford spiller.

Blir søkt å hevde Watford er der de er ene og alene på grunn av Ighalo/Deeney. De slipper jo ikke inn mål!!!! Enkeltspiller for enkeltspiller er det ikke mye å skryte av, men de har tydeligvis en manager som klarer å få maks ut av stallen de har.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 28. Des. 2015, 15:50 »

Blir søkt å hevde Watford er der de er ene og alene på grunn av Ighalo/Deeney. De slipper jo ikke inn mål!!!! Enkeltspiller for enkeltspiller er det ikke mye å skryte av, men de har tydeligvis en manager som klarer å få maks ut av stallen de har.

Har ikke hevdet at de er der ene og alene på grunn av 2 målkåte spisser, men at det hjelper på er det jo ingen som helst tvil om.
Daniel som hevdet at Watford går rett i strupen på motstanderne. Jeg ser på dem som et defensivt og trygt kontringslag, og som du selv skriver slipper de nesten ikke inn mål.

Fotball er veldig resultatorientert. Nå som Watford, Palace, West Ham, og ikke minst Leicester har suksess med sin defensive og kontringsorienterte måte å spille på blir managerne og spillerne hyllet. Om noen av de samme lagene begynner å slite nå andre halvdel av sesongen blir nok de samme spillerne og managerne kritisert.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 28. Des. 2015, 17:55 »
Trekk deg nå!!!! Har gjort det før.