20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Mer en analyse av stallen enn McLaren kanskje, men godt skrevet endog!http://www.theguardian.com/football/blog/2015/nov/24/newcastle-steve-mcclaren-season-sack
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/steve-mcclaren-names-one-newcastle-10484376#rlabs=2%20rt$sitewide%20p$1Anita var minst like dårlig som resten av gjengen. Har vore ein av dei som har stått fast på at MC måtte få tid til å jobbe inn sin stil og finne dei rette spillerne til sin formasjon. Men, med tapet på lørdag, og dei siste tids resultater så blir eg stadig meir usikker på om dette er det rette. Skjønner at han tok over eit lag som var i fryktelig form, og i fullstendig kaos etter Carver hadde fått tid til å øydelegge enda meir, men nå må vi snart begynne å levere resultat og poeng.Eg likte godt at han tok tak og omorganiserte spillerapparatet, da dette heilt klart hadde behov for fornyelse. Han fekk også med seg ein del folk som på papiret såg veldig interessante ut, og som eg tenkte at kunne ta med seg og tilføre laget noko ekstra. Var også bra fornøgd med dei kjøpa som blei gjort i sommer, sjølv om eg helst skulle sett at vi gjorde nokon fleire kjøp, men ein kan ikkje nekte på at vi turte for første gang på lenge å bruke penger på overgangsmarkedet og at vi fekk inn nokon veldig spennende typer i laget. Men der slutter dessverre dei fleste positive tingene eg har å seie om denne sesongen så langt. Vi har gått på fleire stygge smeller både heime og borte(Scumderland, Watford og nå sist Leicester for å nemne nokon), og sjølv om vi har glimtet til med ein god prestasjon fra tid til annen så går det altfor lang tid mellom kvar gong dette skjer. Det verka som om MC var klar over at eit av problema våre var at vi slapp inn for mykje mål, men til tross for dette har det ikkje blitt gjort noko utover å hente inn Mbemba, og vi fortsetter å sleppe inn mykje mål. Dette hadde nødvendigvis ikkje vore noko krise, dersom vi hadde vore gode framover, som fører oss til det neste problemet, det offensive spillet.MC har titt og ofte sagt at vi skal bli eit meir ballbesittende lag som har fokus på ein positiv angrepsfotball, men fram til nå har vi sett svært lite til dette. Vi har gjerne mykje ball, men som regel går ballen berre på tvers og bakover, før det ender med ein lang ball mot Mitro(har vi sett dette før?), og dette skjer særlig mykje når vi møter lag som legger seg litt bakpå. Vi klarer heller ikkje skape nok sjanser i kampene våre, noko forrige kamp er nok eit godt eksempel på, da vi berre har 1 skudd på mål gjennom heile jævla kampen. Det vil seie at vi til sammen i dei to siste kampene våre berre har 1 skudd på mål, mot noko som skal vere veldig overkommenlig motstand. Vi er også nest dårligst i PL når det kommer til antall skudd per kamp. MC var aldri mitt førstevalg som ny trener, men når det først blei han, så var eg villig til å la han prøve å overbevise meg om at han var rett mann å ansette. Noko anna som får meg til å tvile enda meir er korleis han tar ut lag og korleis han leder laget under kamp. Synes han gir feil spillere tillit og venter altfor lenge med å gjere byttene sine. Og når han først velger å gjere byttene sine så sliter eg veldig med å sjå kva tankene hans bak dei diverse byttene er. Kaster gang på gang innpå ein Cisse som rett og slett har vore håpløs, men det skal seiast at Cisse er ein spiller som er best i boks og ein typisk avslutter-spiss. Og når han da gang på gang velger å bytte ut Mitro som får utrulig lite hjelp på topp og ta inn ein Cisse, som er mykje dårligare til å skape ting på eigenhånd, og som trenger enda meir og enda bedre service enn Mitro. Det er mildt sagt vanskelig å forstå kva han tenker. Han har også låst seg fast på eit lag som består av spillere som underpresterer og leverer under det ein burde kunne forventet. Sissoko, Gini, Dummet, Janmaat, Anita.. Lista er fryktelig lang, og vi har dessverre ikkje så mange alternativ, men når De Jong sitter på benken og knapt nok får muligheten til å vise seg fram når vi veit at han har eit høgt nivå inne og er veldig motivert, og vi har ein Mbabu som var meget god mot Chelsea så blir eg oppgitt. Blei nokon lange setninger inni der, men er litt småforbanna for øyeblikket(bombe) og da går det som det går når eg prøver meg på ein så lang post.
Sitat fra: lefsen p? 24. Nov. 2015, 12:21Mer en analyse av stallen enn McLaren kanskje, men godt skrevet endog!http://www.theguardian.com/football/blog/2015/nov/24/newcastle-steve-mcclaren-season-sackSpot on den der!