20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
Stemmer totalt: 49
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hva er underholdende fotball? Er alle enige om hva dette er?
Med de spillerne vi har hatt tilgjengelig de siste sesongene tviler jeg meget sterkt på at NUFC kunne spille underholdende og feiende flott offensiv fotball og allikevel ende på topp 10. Så gode spillere har vi ikke hatt. Men jeg savner mer vilje, guts, glød og stolthet hos spillerne. Spesielt de fransktalende. Når det er sagt hjelper det ikke en dritt og ansette en god trener om han ikke får gode nok spillere inn. Da står vi på stedet hvil.
Der er jeg sterkt uenig! Litt typiske supporterbriller. Vi står f.eks med samme stopperpar som vi gjorde en divisjon under. Kanskje den dårligste i PL! Å sette sammen et lag som både kan forsvare seg og spille angrepsfotball krever gode spillere. Det synes ihvertfall ikke jeg NUFC har hatt flust av. De gode vi har hatt har blitt solgt. Synes mye blir glemt da Pardew ledet laget. Han hadde seire og gode resultater mot alle topplagene. Chelsea ble slått både under Ancelotti og Mourinho, borte og hjemme. Manu gruset vi og hadde en god kamp tross 4-3 tap på Old Trafford. Tottenham hadde vi god kontroll på. Det var mange gode kamper. Også enkelt spillere leverte tydeligvis varene. Carroll ble solgt for rekordsum. Cabaye gikk til PSG, Debuchy til Arsenal, Ba til Chelsea, Remy til Chelsea, osv. I tillegg har vi fått kjennskap med nye talenter under Pardew. Rolando Aarons, Dummett, Ayoze Perez, Adam Armstrong, m.fl. har alle blomstret og fått muligheten under Pardew. Altså, alt var ikke rosenrødt under Pardew, men ikke så jævlig som mange skal ha det til. Tenk på hvilket lag vi kunne hatt uten de spillersalgene!!! Tenk på all den offensive kraften som er blitt solgt og nevnt over her! Tror du/dere at det har hatt innvirkning på sesongen når disse har forsvunnet ved halvspilt sesong?
Pardew ville ikke bruke Mbiwa fordi han ikke var en britisk type gråsteinmidtstopper,
Er heller ikke mange forsvar som vil se bra ut når man til stadighet legger seg så defensivt og må ta i mot og ta i mot ørten angrep, kamp etter kamp. Kan også se på de uendelige forsøkene på å spille seg ut fra forsvar under Pardew. ALLE lag visste vi lå lavt, uansett, og pressa oss høyt. Endte alt for ofte med horrible tilbakespill til Krul, eller lang ball opp mot ingen, for så gjenta prosessen. Og høy ball inn mot en ensom Cisse når vi møter Stoke? Man kan seriøst ikke være så nepe tjukk i huet som manager???
Sitat fra: Geordie p? 13. Juni 2015, 12:07Pardew ville ikke bruke Mbiwa fordi han ikke var en britisk type gråsteinmidtstopper, Men skal han få til det må vi få inn bedre spillere enn Cabella, Riviere, Ferreyra, Gouffran, osv. Jeg skal ikke avskrive noen av dem enda, men skal McClaren få resultater fra starten av trenger vi spillere som er kjent med nivået og som kan prestere fra dag 1, og det jevnlig. Vi kan ikke kjøpe spillere som trenger en sesong på å "bli kjent" med nivået i PL. Så god tid vil ikke McClaren heller få.
Sitat fra: Geordie p? 13. Juni 2015, 12:07Pardew ville ikke bruke Mbiwa fordi han ikke var en britisk type gråsteinmidtstopper, Angående dette med å like engelske gråstein som du kaller det. SBR hentet jo Bramble, Andy O'Brien, Jenas, Bellamy, Woodgate, Milner, Bowyer, osv. Spillere som har prestert godt i NUFC drakt. Britiske spillere kan også være gode.