20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hva med å begrunne hvorfor alt mr. fresh skriver er tøv.Eneste konstruktive jeg kan se etter hans siste innlegg er "400 for familie,250 pr medlem". Ja dette er billigere. Men som han prøver å si, er at det burde være bedre for medlemmene å å få en alternativ billigere pakke om man dropper t skjorte og blader. Som koster dere penger å trykke opp. Dermed taper dere ikke noe på en slik alternativ pakke. Ser ikke helt hva som er så latterlig. Han fortjener i det minste noen konstruktive svar, og ikke bare "dette er bare tull". etc. Nå siterer jeg ikke ordrett, men hvis dere ser siste meldingene etter mr. fresh sitt siste innlegg er det ingen som svarer han på hans påstander. Han vil ikke at dere skal gi han noe gratis, men kutte kostnader og dermed kutte avgiftene til medlemene, noe som i mine ører høres fornuftig ut,,?
"Du skrev jo nettopp at du ikke var interessert i å kjøpe billetter. Men nå vil du det likevel? "" Man kan ikke gå inn på en butikk og si jeg skulle hatt den hettegenseren, men uten hette. Fint om dere kan fikse det. Og så vil jeg ha den billigere enn den ville kostet med hette."Kan du vennligst sitere der jeg sa jeg ikke er interessert i å kjøpe biletter? Jeg syntes det var voldsomt at hele familien(visstnok ikke hele allikevel) måtte betale.Den hettegensesammenligningen var bare latterlig. For dere å ikke trykke opp et ekstra magasin og t-skjorte sparer dere utgifter. Det gjør ikke en gjør det nok ikke av å klippe av en hette..Jeg sier jeg vil alt skal være gratis? Nei. Kan du vennligst ikke ta ord ut av munnen min? Jeg sa at om dere gir medlemmene mindre materiale som har utgifter, vil dere redusere utgiftene deres. Dermed kan dere også redusere våre utgiftene til medlemmene, og allikevel ikke gå i minus.At det skulle vanskelig å lage 2 alternative pakker kan jeg ikke se, da jeg tviler på at dere er som en megastor fabrikk som trykker opp alt av seg selv, men at dere faktisk fysisk pakker ned disse tingene.-" Ser du på de andre engelske supporterklubbene i Norge, som oftest har flere tusen medlemmer og tjener ganske mye penger på det, så er prisen like høy eller oftest høyere, og man får mindre."Har du tall på at disse tjener penger på dette? Virkelig? Hvor mye omsetning hadde Chelsea supporterklubb ifjor da? Hvor stort overskudd? Og hva tjente de mest på? Er ikke vits å komme med talle du bare har funnet på."- Du sier vi ikke gir en krone til klubben og øker kontingenten. Det første stemmer, det andre er feil. Vi har ikke økt kontingenten på flere år, og som jeg skrev tidligere er t-skjorten inkludert i prisen. Vi tar ikke mer betalt etter at vi besluttet å gjøre dette."Javel. Fortsatt kunne du redusert prisen, om du reduserte de t-skjortene du måtte trykke opp...Regner med dette ikke er gratis,?At fotballbladene ikke er for barn får være fra person til person da hvis du mener det. Jeg kjøpte nok flere fotballblader som liten.. Dette er vel ikke noe voksene har nytte av, spessielt med tanke på at en voksen person kan lese på engelsk og finne sikkert minst like gode artikler om newcastle på nettet. Den mimringa om champions league og helter kan jeg finne både videoer og lange bra artikler om lett.. Også Newcastles økonomi.. Poenget er først og fremst at jeg tror nok ikke alle ville tatt imot blad og t-skjorte om det fantes et billigere alternativ uten. Jeg som voksen person, vil kun melde meg inn for å få kampbiletter og delta på supportercupen. En slik t skjorte, er nok ikke mange som vil bruke, spessielt med tanke på at man gjerne vil gå med drakten om man skulle velge.. Mens bladene er det nok mange som har langt fra behov å lese, da de finner alt nyttiig stoff på nettet. Tviler på at dere har noe inside info ingen andre har,,? Og så vil man alltid få det ferskeste på nettet. At dere som du nevnte har flere ting i bladet, sier mer om nettsiden deres. Jeg kan finne alt i bladet og mye mer, lenge før det kommer i bladet.....Så det tar mer tid å IKKE pakke inn en ekstra t-skjorte? Hadde dere hatt 2 typer medlemskap hadde dere direkte sett hvor mange som VIL ha blad og t-skjorte, og vet hvor mange dere trenger å trykke opp. Om det er mange som ikke er interessert i alt det ekstra, så sparer dere jo omkostningene det koster lage en drakt, Da kunne dere gjort klubben billigere uten å tape noe på dette, samtidig gjort enkelte supportere mer fornøyd.Du skryter av at du er så flink og bruker mange timer på å pakke ned ting, men så skylder du på at det er et stort arbeid å pakke inn 2 typer medlemsskap, da det ene kun gir dere mindre t skjorte og blader å sende ut. Dette ble veldig hyklersk. Først gjør dere alt så billig fordi dere jobber så mye frvillig, og så kan dere ikke gjøre en liten ting som å IKKE pakke ned en ekstra t-skjorte, og jeg skal måtte kaste klær i søpla, noe som viser hvor voksen du må være. Hadde du visst hvormye fattigdom det er i verden, så hadde du ikke sagt kaste t-skjorta i søpla om du brukte et sekund på forstå poenget mitt. At prisen er så lattterlig billig er din mening. Men jeg syntes ikke dette ble så latterlig billig, da vi plutselig måtte være flere medlemmer. Siden det er så latterlig billig får jo du betale for meg da...
Var en annen som sa jeg skulle kaste t skjorta, mens jeg mener dette var motbydelig å kaste klær, mat etc. At det er bedre å ikke trykke opp mer enn nødvendig... Klager ikke direkte på prisen, er mer et forslag at redusert utgifter for dere som en "non profit" supporterklubb som du sier dere er,, så ville dere også kunne redusere utgiftene for medlemmene,,, som igjen ville redusert utgitrer om det hadde redusert å ha en alternativ pakke...Javel? Jeg har slettet et innlegg jeg påstår jeg aldri har skrevet. Skulle jo ikke være så vanskelig å sitere dette igjen? Siden du mener det er blitt sitert,,, at jeg ikke vil på kamp.. Alt dette dreide seg mye om at jeg ville på kamp men reagerte på at (jeg trodde hele familien måtte melde seg inn, før jeg visste om familiemedlemskap),,, da hverfall 3 av 4 har null interesse av blader og t skjorter... setter pris på et svar at det lønner seg å trykke opp et stort kvantum,,, som er et fornuftig svar,,, imotsetning til det som har kommet tidligere,,,jeg håper supporterklubben drives av ildsjeler som ikke tjener en krone, og vil alt for medlemmenes beste, og jobber timesvis for dette,,, har brent meg på dette før med weiseth,, om jeg ordrett har sagt at dere tjener penger, vet jeg ikke helt, mulig jeg har virket som jeg har antydet det, da jeg følte en viss skepsis da dere i mine øyne virket litt sutlne på medlemmer,, er det ikke like greit å spørre rett ut å få dette eventuelt avkrevtet og forklart, enn å gå rundt å tro noe annet? så skal jeg bøye meg flat å si at jeg antok feil og beklage...når man skal ha biletter til st. james' park er jo dette sjelden utsolgt, skjønner dere har rettihgeter på enkelte sunderland biletter etc, eller bedre plasser,, man skulle tro det var umulig nærmest å få biletter siden man må melde seg inn?,, er det faktisk slik?,,,