20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
går det virkelig ikke ann at en die hard newcastle supporter som ikke er medlem av klubben kan være med i supportercupen uten å melde seg inn? og må virkelig hvert eneste familiemedlem, i en familie på feks 4 betale for medlemsskap? her ville det naturlige for meg være at maks en i familien er medlem... mens i supportercupen burde det holde med ha på seg drakt... om dette er tilatt...
Så i en familie på 4 må 2 stykker faktisk melde seg inn i klubben, motta blader og alt for en ussel bilett...? Det er verre enn Weiseth... Burde holde i massevis å ha et medlem i familien,, kanskje til å med ikke trenge være medlem å betale for blader og stæsj man ikke interesserer seg for...Og om jeg er en die hard Newcastle supporter, så trenger jeg da virkelig ikke være medlem av supporterklubben som, så vidt jeg vet ikke gir en krone til klubben, og kun øker kontigenten for enkelte ved å trykke opp t skjorter plakater etc..... En som skal sitte ha romet fullt av effekter og blader er en wannabe supporter.. Jeg ser kampene, gråter av glede når de vinner. Blir helt taus når de taper... Trenger ikke noe medlemskort og plakat for å føle det.... Er det virkelig så vanskelig å se 2 sider av en sak?,, Jeg mener dere kan spare penger på å trykke opp en "voksenpakke" for de som kun vil dra på kamper og en barnekampe for de som liker blader etc. Samtidig slipper voksne alt dette vi ikke trenger... Og når plutselig 2 stykker av 4 må være medlem, der den ene antakelig ikke er supporter en gang, så syns jeg det blir for dumt å få dobbelt opp med medlems blader t skjorter etc, som vi ikke er interessert at skal øke utgiftene... Prøv å se potensiale for forbedringer her istedet for å rakke ned på meg, fordi jjeg har forskjellig behov.. Er klubben hellig? Har jeg ikke lov å komme med innspill som kan forbedre den? Neivel..... Da får dere holde den hellig og jalla, så håper jeg det kommer en som er ltt mer objektiv enn dere... Med en ny side... Jeg er stor Newcastle supporter, så jeg ønsker både klubb og supporterklubb alt godt.... Ingen grunn til å kalle meg kravstor.....
Syns de som styrer og jobber for klubben gjør en veldig god jobb. All ære til de som jobber dugnad for å holde liv i den norske supporterklubben. Er nok mye jobb og lite skryt å få. Tror nok de tar i mot innspill fra oss andre og. Men om alle innspill lar seg gjennomføre er jo opp til de som driver klubben. Har ikke følt at jeg har blitt "lurt" på noen måte da jeg var medlem i klubben etter at denne klubben ble oppstartet etter Weiseth tiden. Føler klubben drives på en seriøs måte. Kommer nok til å melde meg inn igjen
Hva skjer hvis jeg møter opp på suportercupen uten å være medlem? Kommer det politi? Blir jeg bortvist? Kan dere virkelig kreve at jeg skal være medlem i supporterklubben for å delta i en supportercup? Synes det er urimelig, da jeg gjør en innsats for oss Newcastle supportere. Og denne supporterklubben, skal være non profit. Jeg har drakt og alt utstyr for å spille. Men har ingen planer om å dra på kamp, eller bestille drakt gjennom dere, elller er ikke interessert i noe av tingene dere skal sende. MVH