20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - West Bromwich 09. mai kl. 16:00  (Lest 18013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - West Bromwich 09. mai kl. 16:00
« Svar #60 på: 09. Mai 2015, 17:54 »
Viiiiktig Hull-tap. Tror de går ned nå, Tottenham borte og Man Utd hjemme igjen.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #61 på: 09. Mai 2015, 17:56 »
Viiiiktig Hull-tap. Tror de går ned nå, Tottenham borte og Man Utd hjemme igjen.

Enig i den der,, men man vet aldri,, vi bør ta tre poeng for å være sikre

QPR bør være lite motiverte

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 09. Mai 2015, 17:57 »
Tar ingenting på forskudd. Spurs tapte i dag 3-0 mot Stoke... Men jævlig viktig resultat ja.  Vi har no forøvrig sluppet inn mest mål i ligaen sammen med QPR...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 09. Mai 2015, 18:03 »
Ser Pardew prate i pre-match intervju og tar meg i å savne fyren. Så galt har det altså gått...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 09. Mai 2015, 18:10 »
Ser Pardew prate i pre-match intervju og tar meg i å savne fyren. Så galt har det altså gått...
Hadde det blitt gjort en skikkelig jobb av Ashley etter Pardew dro så hadde du ikke savnet han.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 09. Mai 2015, 18:29 »
Hadde det blitt gjort en skikkelig jobb av Ashley etter Pardew dro så hadde du ikke savnet han.
Nei, sier mer om måten Carver og Ahsley styrer klubben enn Pardew.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 09. Mai 2015, 18:40 »
Aldri sett en som gjør så mange forsøk på finter og fiksfakserier som Cabella og som ikke kommer noen vei. Går jo bare rundt seg selv hele tiden.
Enig, begynner å bli lei av det. Ikke mye sluttprodukt.

Godt å se jeg ikke er alene om å ha denne meningen. Er som å se Jonas, bare uten innsatsen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 09. Mai 2015, 19:18 »

Det var det vel aldri noen som trodde....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 09. Mai 2015, 20:12 »
Hull kan fort finne på å vinna i siste runde mot Man U. Me må vertfall ikkje tapa mot QPR. Cisse kan verte redninga. Han og Ayoze på topp. Det er likevel skremmande å sjå på angrepsspelet vårt. Me spelte mykje betre i dag enn mot Leicester men WBA legg seg bakpå. Likavel går dei opp og tek leiinga. Går QPR ut i hundre og slapper av sidan dei likavel er ferdige so trur eg me kan få bank. Framleis skeptisk og nervøs.
« Siste redigering: 09. Mai 2015, 20:14 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 10. Mai 2015, 14:57 »
Å gi ballen til Colback er som å gi den vekk.

Hehe, denne traff du ikke helt med ifølge statistikkene.....
Ikke at Colback var så god igår, men det var mange som var svakere.
Da laget virket trøtte og slitne på slutten var det faktisk Jonas som ved 3-4 anledninger kjempet til seg ballen og satte fart fremover.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 10. Mai 2015, 17:20 »
Å bedømme en spiller ut i fra statistikk kan være feil mener jeg. For eksempel, en spiller som forsøker offensive pasninger med høy vanskelighetsgrad vil etter all sannsynlighet ha flere pasningsfeil enn en spiller som Colback som i hovedsak spiller enkle pasninger på tvers eller bakover.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #71 på: 10. Mai 2015, 17:47 »
Hvis Colback som regler spiller på det enkle og trygge, hvordan kan du da si at å gi han ballen, er som å gi den vekk?

Jeg så ikke kampen, men den siste var litt selvmotsigende fra mitt synspunkt
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 10. Mai 2015, 17:54 »
Å bedømme en spiller ut i fra statistikk kan være feil mener jeg. For eksempel, en spiller som forsøker offensive pasninger med høy vanskelighetsgrad vil etter all sannsynlighet ha flere pasningsfeil enn en spiller som Colback som i hovedsak spiller enkle pasninger på tvers eller bakover.

Colback spiller faktisk ikke veldig mange "støttepasninger". Han  er blant de beste på laget om ikke den aller beste også på langpasninger/crossere.

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/05/10/6-tackles-92-pass-accuracy-newcastles-jack-colback-justifies-car/page/1-2/

Skal man spille fotball slik vi ønsker og drømmer om må man ha spillere som klarer å holde ballen i laget. Det har NUFC altfor få av idag. Fra Krul og opp til Cisse så er det kun ett fåtall som klarer dette. Colback er en av de.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 10. Mai 2015, 18:06 »
Hvis Colback som regler spiller på det enkle og trygge, hvordan kan du da si at å gi han ballen, er som å gi den vekk?

I den kampen mistet han ballen når han prøvde seg på noe kreativt.

Frode: At colback crosser sier fint lite mener jeg. En semigod midtbanespiller crosser oftere, og bedre enn det colback gjør. At Colback leder den statistikken sier mer om hvor svak vår midtbane er. I tillegg, Colbacks crossere, har etter min oppfatning, ikke høy vanskelighetsgrad. Det er som regel crossere som går sideveis. Diagonale crossere som faktisk kan skape en overtallssituasjon er Colback sjelden i stand til å utføre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 10. Mai 2015, 18:35 »

I den kampen mistet han ballen når han prøvde seg på noe kreativt.

Frode: At colback crosser sier fint lite mener jeg. En semigod midtbanespiller crosser oftere, og bedre enn det colback gjør. At Colback leder den statistikken sier mer om hvor svak vår midtbane er. I tillegg, Colbacks crossere, har etter min oppfatning, ikke høy vanskelighetsgrad. Det er som regel crossere som går sideveis. Diagonale crossere som faktisk kan skape en overtallssituasjon er Colback sjelden i stand til å utføre.

Om man skal klage på at Colback mistet ballen når han prøvde på noe kreativt fra sin defensive midtbanerolle, (selv om jeg ikke er enig i det heller), hva da med de offensive spillerne med Cabella og Sissoko i spissen. Skapte jo ikke en dritt i 2. omgang. Det gjorde de forresten ikke i 1. omgang heller.

Om du har en statistikk som viser at Colback kun spiller støttepasninger og crosser sideveis skal jeg ta denne diskusjonen videre derfra.