20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1170 på: 16. Aug. 2015, 20:59 »
Sleit vistnok i starten av sesongen, men løsna etterhvert leste jeg et eller annet sted. Uansett, han trassa gjennom overgangen til Marseille, personlig fått nok av den type spillere.
No fate but what you make

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 16. Aug. 2015, 21:17 »
Thauvin er veldig god, men var ikke spesielt imponerende i fjorårssesongen. Synes det er merkelig å hente en vingtype når vi har Aarons, Sissoko, OBERTAN, Cabella.

Det er helt tydelig at laget mangler et skikkelig midtbaneanker. Anita og Colback er ikke en god nok duo der bak, jeg ser ingen lag i PL som er redd for å spille mot de to.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1172 på: 16. Aug. 2015, 21:44 »
Før henta vi gode proven PL spillere. Lenge siden vi har gjort det nå.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 16. Aug. 2015, 21:52 »
Thauvin er veldig god, men var ikke spesielt imponerende i fjorårssesongen. Synes det er merkelig å hente en vingtype når vi har Aarons, Sissoko, OBERTAN, Cabella.

Det er helt tydelig at laget mangler et skikkelig midtbaneanker. Anita og Colback er ikke en god nok duo der bak, jeg ser ingen lag i PL som er redd for å spille mot de to.

Er ikke enig med dere som mener Sissoko er en ving. Tror han best passer som en indreløper i f.eks. 4-3-3. Han er etter mitt skjønn god til en ting, og det er å komme buldrene som et damplokomotiv med eller etter en ball. Har imidlertid vært for mange likegyldige opptredener av denne herremannen, senest i går forteller flere her inne. På tide med en tur på benken?
No fate but what you make

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 16. Aug. 2015, 23:04 »
Thauvin for ?17m pluss Cabella på lån andre veien melder RMC.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1175 på: 16. Aug. 2015, 23:28 »
Da bytter en et usikkert kort mot et annet usikkert kort samtidig som en bruker mye penger. Hadde håpet at Cabella hvertfall fikk vist seg fram i noen kamper før en slenger han på dør.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 16. Aug. 2015, 23:40 »
Ja, dette får meg ikke til å koke akkurat. Synes det er en uting å kassere spillere etter en sesong. Helt åpenbart at Cabella er en type som trenger litt tid på å tilpasse seg ( man får vel anta at SML har innsett at Cabella er ubrukelig på kontringer) Før sesongen ville jeg helst ha en ving. Nå ønsker jeg vel så mye en SM og en venstreback pluss HB-backup
« Siste redigering: 16. Aug. 2015, 23:43 av lefsen »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 17. Aug. 2015, 07:26 »
Thauvin for ?17m pluss Cabella på lån andre veien melder RMC.

Håper ikke dette stemmer. Er for et Thauvin kjøp, men ikke hvis Cabella går motsatt vei. Trenger kreative vinger som kan slå innlegg når Mitrovic kommer igang. Er ikke siden Robert vi har hatt en ving som kan slå innlegg.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 17. Aug. 2015, 08:43 »
@Nabil_djellit: 17 millions pour #Thauvin... Je suis l'#OM, je l'accompagne à l'aéroport... C'est un flop depuis 2 ans...

Jaja, virker som de er FRYKTELIGE glade for å bli kvitt han der borte.

SÅ masse penger for nok en spiller vi ikke egentlig trenger er håpløst når forsvaret er som det er per dags dato...

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1179 på: 17. Aug. 2015, 11:01 »
Lukter litt Cabella#2 av dette her, kanskje bedre og gi Cabella sjansen og håpe at han kan blomstre i sin andre sesong og heller fokusere på å finne en leder/dirigent til midtbaneleddet? Colback og Anita er begge gode spillere, men kommer litt for mye til kort på de samme punktene, og som et resultat av det så blir midtbanen for svak.
Såg på crystal Palace mot Arsenal i går! Der er mannen me mangler i midtbaneleddet :o. Cabaye var meget sentral i Palace laget, som han også var hos oss...........
Det var Pardew som klarte å skyte GULLFUGLEN der.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 17. Aug. 2015, 11:03 »
Er keen på Thauvin, men ikke om det betyr Cabella ut. Vil se Cabella på et mer spillende og positivt Newcastlelag, gjerne mer sentralt på banen.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 17. Aug. 2015, 11:22 »
Var veldig skuffet da Thauvin gikk til Lille og ikke oss, men nå er jeg ganske så lunken til overgangen. Forstår ikke helt hvorfor vi ikke kastet oss inn i kampen om Shaqiri når det kom fram at han var tilgjengelig for en såpass lav pris.
Prøvd meg på litt Dennis Wise scouting og Thauvin virker ikke å være spesielt god selv i skrytevideoene.
Jeg har dog savnet litt teknikk på høyrevingen siden HBA ble presset ut </3, men syns vi like gjerne kan satse på Perez som stort sett spiller bra og virker å være utrolig profesjonell utenfor banen. Fortjener å starte kamp etter kamp!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 17. Aug. 2015, 12:11 »
Hvis dette tar penger fra et kjøp av sentral midtbane roper jeg nei til Thauvin. Vi må ha en dyptliggende playmaker og det fort, vårt oppbyggende angrepsspill har ikke vært imponerende siden Cabaye dro.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 17. Aug. 2015, 13:31 »
Ser ikke helt vitsen i å hente Thauvin i bytte mot Cabella og gryn. For det første mener jeg at Cabella ikke må gis opp enda, samt at det er litt vanskelig å se hvordan Thauvin skal passe bedre inn i serien enn Cabella?
Og det faktum at det er andre plasser det haster langt mer med. Forsvaret og sentral midtbane skriker etter kvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1184 på: 17. Aug. 2015, 13:52 »
Iflg noen engelskmenn så er dette Carr sin "trophy-signing"...