Krul
Janmaat - Mbemba - Coloccini - Haidara
Colback/Tiote - Wijnaldum
Sissoko - De Jong - Aarons
Mitrovic
Synes det er naturlig at Sissoko plasseres på "høyrekant" hvor han produserer soleklart mest. I litt vanskeligere kamper kan f.eks. Wijnaldum flyttes frem til fordel for Colback og Tiote sammen. Cabella og Ayoze bør også utfordre de offensive plassene.
Det er klart at der skoen trykker er stopperplassene, der vi vet noen er dårlig nok og vi vet ikke hvordan Mbemba vil respondere på Premier League. Det vil nesten være umulig å forutsi hvordan forsvaret vårt vil være, selv med enda en ny stopper.
Fremover synes jeg det ser bra ut. Mitrovic er totalt avhengig av innlegg, og jeg tror Haidara + Aarons + Janmaat kan gi oss det, med Sissoko + De Jong + Winjaldum som også bør putte ballen i mål. Det vil uansett variere mtp alderen til Mitrovic og Aarons, samt at vi får se skader på en del av spillerne.
Jeg ser ikke helt hvordan vi skal gjøre det om vi får inn Austin. Da blir det kanskje en 4-4-2 formasjon med:
Sissoko / Cabella - Colback / Tiote - Wijnaldum / De Jong - Aarons / Cabella
Stor konkurranse om plassene blir det i hvertfall. Ellers får jo vi satse på at vi angriper såpass mye at 1-2 baklengs per kamp ikke gjør noe.