20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #765 på: 23. Juli 2015, 11:56 »
mbemba er klar....
ligger bilde med drakt på www.nufc.com
?

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #766 på: 23. Juli 2015, 11:57 »
bare meg som har sett han holde drakt med nummer 4?

Hanesen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #767 på: 23. Juli 2015, 12:14 »
Nei, ser det jeg å  :o

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #768 på: 23. Juli 2015, 12:14 »
Er samme bildet jeg linka til i et tidligere innlegg. Sammenlign med tilsvarende bilde av Gini, så ser det mistenkelig ut som photoshop...dessverre..
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #769 på: 23. Juli 2015, 12:18 »
Benteke etter overgangen til Liverpool: "I came here to win trophies. I came here to reach some great goals with the team," the Belgian told the Reds' official website. Høres det kjent ut? :P Tradisjonen tro så vil vel Villa ende over Liverpool på tabellen i år! :)

Hehe. Dette kan enten bli veldig bra for LFC eller katastrofe. Benteke er en meget god boksspiller som ikke gjør seg bort utenfor heller, en litt bedre versjon av Carroll kanskje. Utfordringen kan være at Rodgers har en tends til å spille smal fotball, veldig mye skal tres gjennom midten. Hvis LFC fortsetter å spille på denne måten, tror jeg Benteke kan slite med å skåre mål. Klarer Rodgers derimot å brette ut spillet, tror jeg derimot Benteke dessverre kommer til å bøtte inn mål.

Enig i den analysen der! Hadde berre vært så ubeskrivelig deilig å se enda en Jose Enrique som går i den fella der! :D

Litt off-topic, men i forhold til mye av det som ankom Anfield ifjor sommer så har Rodgers og Liverpool signert en del PL spillere denne gangen. Clyne er helt der oppe blant PLs aller beste høyrebacker, Ings scora vel bra med mål selv for Burnley, og Milner kan fortsatt gjøre en god jobb på midtbanen, en anvendelig spiller er han også. Og det Benteke-dyret har vi jo sett leverer mål, når fæle Aston Villa klarer å få ham opp på tosifret antall mål på en sesong så kan vel umulig Liverpool være noe verre....

Denne filmen viser Bentekes assists og mål for 2014 og 2015: en god del av målene kommer på flotte innlegg og overganger: .Og der er Benteke meget giftig. Spørsmålet er hva som skjer når han nå spiller for LFC der lagene oftere vil parkere bussen og Benteke får mindre rom å bevege seg i. Hvis Rodgers da insisterer på å spille smalt tror jeg Benteke vil slite i større grad. Men misforstå meg rett, jeg mener Benteke er en god spiss. Dog tror jeg han ikke er typen som behersker Barca-fotballen som Rodgers i sitt hode ønsker å spille ;) Derfor må Rodgers nå ikke gå i samme fella som han gjorde med Carroll om han ønsker å få ut hele potensiale til Benteke.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #770 på: 23. Juli 2015, 12:25 »
Han trenger vi vel strengt tatt ikke?

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #771 på: 23. Juli 2015, 12:26 »
Det går en del vimse rykter om Moutinho nå. Kan hende det er noe i det, eller ikke.

Sitat
Jorge Baćao ‏@JorgeBacao  ·
EXCLUSIVO : Joao Moutinho para o Newcastle United por ? 13 Milhões valor acordado com o Mónaco . Amanhã médica. #NUFC #Mónaco

Tatt i betraktning alder, 28 år, og hvor han spiller på banen (ganske lik type som Gini ut fra hva jeg finner), tar jeg den med enorm klype salt.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #772 på: 23. Juli 2015, 12:31 »
Skavvise, ryktet stammer fra twitterkontoen JorgeBacao, og profilbildet som brukes av denne twitterkontoen er faktisk av en portugisisk journalist! Dette er dog journalisten Carlos Castro, som i 2011 ble drept og kastrert med en korketrekker av boytoyen sin.

I tillegg er twitterkontoen noen få dager gammel, og dette ryktet er det første den poster. Ja, jeg tror vi tar også dette ryktet med en liten klype salt.
« Siste redigering: 23. Juli 2015, 12:34 av Rudi »

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #773 på: 23. Juli 2015, 12:34 »
bare meg som har sett han holde drakt med nummer 4?

Samme ring og tattis! Tilfeldig! :D

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #774 på: 23. Juli 2015, 13:21 »
vart jeg lurt gitt..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #775 på: 23. Juli 2015, 13:49 »
Jeg også!  :D
Men tenker man over det, så hadde det vært rart om Mbemba hadde blitt presentert med nummer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders Nordeide

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #776 på: 23. Juli 2015, 18:52 »

Da blir han vel presentert ila morgendagen, av erfaring fra Mitrovic og Wijnaldum :)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #777 på: 23. Juli 2015, 20:04 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-chancel-mbemba-9716599

Samme bildet som over, brukt av Chronicle, så da er vel denne i boks i løpet av morgendagen med mindre noe uventet dukker opp.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #778 på: 24. Juli 2015, 10:17 »
Det svirrer en del rykter rundt Sissoko i dag. Håper inderlig at vi beholder han. Om vi selger han til f. eks. Tottenham som er en av de interesserte, blir jeg utrolig skuffet.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #779 på: 24. Juli 2015, 10:33 »
Ryktene sier at de har bydd £18mill.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒