20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #330 på: 30. Juni 2015, 22:49 »
Det kommer nysigneringer i sommer, det er jeg relativt sikker på, men tror ikke det blir mer enn tre. Må også huske på at den kommende sesongen starter rekortidlig, allerede om 39 dager. Det gjør ikke ting noe enklere for de som allerede er treige på avtrekkeren.

Det er all denne "vinglingen" som gjør meg mest skeptisk. Først så var Mitrovic klar bare vi beholdt plassen, deretter ville ikke Anderlecht selge, deretter var det holdningsproblemer hos spilleren. Og altså begge deler er legitimt nok, vil ikke Anderlecht selge så skal vi ikke sprenge banken for Mitrovic, og er han idiot i hodet så fins det bedre alternativer. Men det er det at man ikke kan stole på noe av det som gjør meg skeptisk til begge forklaringene.

Forøverig så tror jeg ikke vi skal skylde bare på klubben, men også litt på lokalavisen og ikke minst denne nufcblog siden som blir gitt altfor mye troverdighet i det de publiserer. Begge mediene har jo skrevet om både den ene og den andre spilleren igjen og igjen, og pengene som er der for å brukes, og at (C)Ashley VIL bruke penger i sommer, uten i det hele tatt og ha noe særlig med inside info. De vet vel ikke stort mer enn en relativt oppegående fan, når man tar i betraktning hvor lite klubben faktisk kommuniserer ut til publikum.

Valdic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #331 på: 30. Juni 2015, 23:10 »
Den tidligere Newcastle-spilleren Yohan Cabaye kan bli gjenforent med sin tidligere manager Alan Pardew i Crystal Palace.

Franskmannen forlot Premier League for spill i PSG i januar 2014, men har aldri klart å etablere seg på laget i den franske hovedstaden. Dermed kan det være duket for en retur til England.

Det er The Guardian som skriver at han kan bli en etterlengtet signering for Palace, som så langt ikke har styrket laget i sommer. Prisen for 29-åringen skal ligge rundt 10 millioner pund.

James McArthur (Wigan), Loïc Rémy (Chelsea) og QPR-angriperne Charlie Austin og Matt Phillips er andre mulige forsterkninger for Palace. (©NTB)

Hva i all verden er vi holder på med egentlig?!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #332 på: 01. Juli 2015, 07:43 »
Havner Yohan Cabaye i Palace så blir jeg forbanna. Han forlott Newcastle for å vinne noe, man drar da ikke til Palace for å gjøre det samme. Håper vi kaster oss inn i kampen hvis han velger å returnere til England.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #333 på: 01. Juli 2015, 13:26 »
Han vant vel strengt tatt noe i PSG? Å gå til Palace handler mest om spilletid inn mot EM på hjemmebane. At vi ikke er med i kampen er alikevel en blanding av sorgens kapittel og sedvanlig, komplett transferidioti. Cabaye er den beste midtbanespilleren i disse stripene siden... ja si det...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 01. Juli 2015, 13:51 »
Kanskje Cab likte Pardew? Som nevnt; trenger frast plass før EM. Ålreit å bo i London. Gir dessverre mening.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #335 på: 01. Juli 2015, 16:42 »
Det gir selvsagt mening, men at det virker som vi ikke prøver oss, gir ikke mening.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 01. Juli 2015, 18:42 »
Cabaye har enda 3 kanskje 4 gode år foran seg enda på høyt nivå. Om 10 millioner pund er det han går for er det trist om Newcastle ikke prøver seg. Vi har jo enda ikke erstatta han.

Det kjipe er jo at Ashley da tenker at det er penger i dass ettersom han da ikke kan selges igjen.

Om ikke Cabaye havner i Newcastle håper jeg heller Tottenham plukker han opp enn at han havner hos Pardew.

Eppa

• NewUtd.no
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #337 på: 01. Juli 2015, 19:34 »
Den tidligere Newcastle-spilleren Yohan Cabaye kan bli gjenforent med sin tidligere manager Alan Pardew i Crystal Palace.

Franskmannen forlot Premier League for spill i PSG i januar 2014, men har aldri klart å etablere seg på laget i den franske hovedstaden. Dermed kan det være duket for en retur til England.

Det er The Guardian som skriver at han kan bli en etterlengtet signering for Palace, som så langt ikke har styrket laget i sommer. Prisen for 29-åringen skal ligge rundt 10 millioner pund.

James McArthur (Wigan), Loïc Rémy (Chelsea) og QPR-angriperne Charlie Austin og Matt Phillips er andre mulige forsterkninger for Palace. (©NTB)

Hva i all verden er vi holder på med egentlig?!

Må ikke glemme at Shaqiri er linket til Stoke
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #338 på: 01. Juli 2015, 19:56 »
Havner Yohan Cabaye i Palace så blir jeg forbanna. Han forlott Newcastle for å vinne noe, man drar da ikke til Palace for å gjøre det samme. Håper vi kaster oss inn i kampen hvis han velger å returnere til England.

Cabaye er alt for god for Palace, og jeg blir rimelig pissed hvis ikke vi prøver oss på ham, om han er tilgjengelig.  I form  går rett inn på flertallet av lagene i PL. Scum har skreket etter en sentral midtbanedynamo siden Scholes la opp.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #339 på: 02. Juli 2015, 01:08 »
Syns folk må bli mye til å skille mellom klart løse rykter, og noe som ser sansynlig ut.
Alle disse ryktene på tv2 osv er bare løg og oppsinn fra de samme avisene om og om igjeh. om du feks ser på oddsen på at dette ryktet går gjennom, og den er skyhøy, så er det nok bare oppspinn da bookmakerne ikke vil risikere masse penger,, austins ser ut som 5o prosent sikkert,, skal man bruke mine ekspert tips med litt mer troverdighet, og hold,,

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #340 på: 02. Juli 2015, 07:12 »

Cabaye er alt for god for Palace, og jeg blir rimelig pissed hvis ikke vi prøver oss på ham, om han er tilgjengelig.  I form  går rett inn på flertallet av lagene i PL. Scum har skreket etter en sentral midtbanedynamo siden Scholes la opp.

Enig. Kanskje det er egoistisk av meg, men jeg vil heller at Cabaye går til en av topp 6 lagene framfor Palace, Stoke, Villa osv.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #341 på: 02. Juli 2015, 13:59 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-well-aware-steve-9565983

Bob Moncur forklarer at de vet vi trenger signeringer. De ser alikevel ikke ut som de har det spesielt travelt... Synes også han bruker skremmende mye plass på spillere som kommer tilbake fra skade og som vil få en renessanse under McClaren. Hørt det før? "Like new signings"

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 02. Juli 2015, 15:29 »
Klovnemaskineriet ruller og går... Folka som jobber i klubben og som sitter med ansvaret for signeringer begynner å bli parodier på seg sjølv...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #343 på: 02. Juli 2015, 18:17 »
Bob Moncur har vel ved flere anledninger vist han er en av rævsleikerne til Ashley.

Og bare for å understreke klovnefaktene: http://www.express.co.uk/sport/football/588367/Charlie-Austin-Chelsea-Newcastle-Liverpool-Mario-Balotelli-Transfer-News-Gossip

Om dette stremmer (tar det foreløpig med en klype salt) er det så hinsides idiotisk at jeg knapt klarer å tro det. BALOTELLI? WTF? Er den endelige fallitterklæringen, og beviset for at denne klubben ikke lenger er i stand til å tiltrekke annet en søppel og rask!
No fate but what you make

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #344 på: 02. Juli 2015, 18:28 »
Out of words... Hvis noen tror at det er Balotelli på lån denne klubben trenger, bør de senkes (eller i alle fall bløtlegges) i Tyne fort som bare det...