20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324013 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #300 på: 22. Juni 2015, 22:24 »
£10 mill er også en rimelig stiv pris for en såpass lite profilert forsvarsspiller med ett år igjen av kontrakten. Selv om han absolutt har masse potensiale er ikke det en deal som høres spesielt sannsynlig ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 23. Juni 2015, 14:59 »
http://www.nufcblog.com/2015/06/23/another-top-target-turns-newcastle-down/

Trur me alle må innsjå at klubben Newcastle United ikkje er so attraktiv som den ein gong var. Og at både det utanomsportslege og sportslege etter at Ashley overtok, har gjort sitt til at det er vanskeleg å lokka gode spelara til klubben.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 23. Juni 2015, 23:59 »
Hva mener egentlig folk om Cissè som vår nummer 9? Leser at han har fått en prislapp på 10 mill.
Selv mener jeg han er god når han er i form, men ikke god nok til å bære nummer 9 m.t.p skader, usportslig opptreden etc.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #303 på: 24. Juni 2015, 01:28 »
Ser gjerne at vi beholder Cisse, men om Austin virkelig vil ha #9 hvis han kommer, og nesten setter det som et krav, synes jeg virkelig at Austin skal få den!
Mer verdig den drakta, enn Cisse
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 24. Juni 2015, 07:55 »
Så ut som om han fant tilbake mojoen sist sesong. Jeg driter i pengene vi får inn, de tjener ikke andre enn Ashley på. For meg er det viktigere at vi finner spillere som i enda større grad enn nesten bare Janmaat er i stand til å legge gode legg til Cisse som er klasse i boks. Så behold spør du meg. Vi trenger flere spisser enn Cisse til å score mål, ikke bytte ham ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 24. Juni 2015, 10:06 »
Så ut som om han fant tilbake mojoen sist sesong. Jeg driter i pengene vi får inn, de tjener ikke andre enn Ashley på. For meg er det viktigere at vi finner spillere som i enda større grad enn nesten bare Janmaat er i stand til å legge gode legg til Cisse som er klasse i boks. Så behold spør du meg. Vi trenger flere spisser enn Cisse til å score mål, ikke bytte ham ut.

DETTE!

Dessverre så ser det igjen ut til at Ashley og co lever i sin egen lille boble. Klubben er angivelig interessert i å signere spisser som Dost og Austin, skal vi tro media, men er som vanlig ikke villig til å betale det de mest ettertrakterte spillerne på markedet koster, og dermed blir det ikke noe av -som vanlig. Leste igår at treneren(?) til Wolfsburg sendte et frekt stikk til klubben vår ved å spørre om hvorfor Dost skulle komme hit ettersom han får CL fotball i Wolfsburg, noe han ikke får i Newcastle på mange år. Dessverre så har han jo helt rett i det han sier. Og svaret på spørsmålet hans er enkelt: Dost må få et tilbud han ikke kan si nei til, og det samme må Wolfsburg også som selgende klubb. Det tilbudet er ikke (C)Ashley ville til å bla opp for, og som vanlig blir det da ikke noen handel. Derimot kommer det kanskje en "ny Riviere" etterhvert, fordi (C)Ashley mener han har funnet en spiller til "riktig pris". Money talks.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #307 på: 24. Juni 2015, 15:38 »
Ender vel med flere spillere ut enn inn denne gangen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 25. Juni 2015, 11:37 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-set-raid-dutch-9522395#ICID=FB-Chron-main

Syns det går tregt. Stadig interessert i Austin, men enda ikke noe bud inn. Tipper kampen om han kan vare nesten ut august.
Ellers ser det ut til at vi ønsker fortsette hente spillere fra Nederland etter suksessen med Janmaat. Stopper Joel Veltman nevnes, Chelskis Van Ginkel likeså. Georginio Wijnaldum  er også speidet på, men klubben mener vi trenger forsterkninger mer andre plasser - og setter lit til at De Jong skal sørge for kreativitet kommende sesong. Spekulativt altså.
For øvrig sier denne artikkelen at Vurnon Anita forblir Newcastle-spiller kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 25. Juni 2015, 11:40 »
Håpet mitt er at Austin-sagaen kan få et lykkelig gjennombrudd så snart han kommer tilbake fra ferie. Det kan faktisk være det som er grunnen til at det tilsynelatende ikke skjer stort.

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #310 på: 25. Juni 2015, 11:51 »
Ser det ryktes at Cabella ønsker retur til Frankrike og muligens byttehandel med Thauvin. Jeg kjenner ikke Thauvin godt nok, men håper Cabella blir, til tross for en noe skuffende førstesesong. Det bor utvilsomt mye bra i Cabella, og med ny trener + 1 sesong i PL på baken, så håper jeg han viser seg mer frem kommende sesong.
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 25. Juni 2015, 15:19 »
En av våre dyreste spillere tilbake til Frankrike på lån  :D :D

Når man tar med at franske klubber ikke akkurat har vert spesielt hyggelige i omtalen av nufc de siste årene så tipper jeg at vi ikke er så snille tilbake heller. Tullerykter kaller vi det tror jeg.

I tillegg så har Marseille mye penger etter at de mest trolig selger Payet til West Ham, også skal de ha Cabella på lån? Husker det var en som brukte Cabaye pengene som argument for en stund tilbake. På tide å se seg selv i speilet.
« Siste redigering: 25. Juni 2015, 15:21 av Fluffy »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 25. Juni 2015, 18:31 »
Kan sjå ut som Tyrone Mings ender opp i Bournemouth. Er på medical der nå i følgje Skysports. Var ryktet til han for ikkje så lenge siden, ung engelsk forsvarsspiller som spiller for Ipswich. Virket interessant og synd om han ryker, men virker som om bournemouth punger ut ein del for han.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Tino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #313 på: 25. Juni 2015, 22:52 »
Vet ikke noe om Tyrone Mings, annet enn at han virker som en fin fyr utenfor banen.
http://www.dagbladet.no/2015/04/09/sport/fotball/ipswich/tyrone_mings/38610086/

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #314 på: 25. Juni 2015, 23:31 »
En fotballspiller som sletter gjelden til morra si. Rett og slett spektakulært.