20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #255 på: 15. Juni 2015, 15:46 »
Har vært vel snakk om en lønn på opp mot £100.000 i uka for Ayew, og da skjønner jeg faktisk at vi holdt oss unna, selv om han selvfølgelig hadde kommet gratis (eller, han krevde sikkert en fet sign-on-fee også).

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 15. Juni 2015, 19:34 »
Jeg også, men ryktene skal ha det til at han nærmer seg Swansea for £12mill.
Ryktene sier også at vi ikke gikk for han pga "character issues"....

Nettop!
Først så var han i boks.
Deretter var han IKKE til salgs.
Så ble det hevdet at det var "character issues".
Og så ser det ut til at han havner i Swansea.

Lukter Ashley-bortforklaringer igjen lang vei dette fordi Mitrovic ble for dyr.
Jeg vil gjerne tro på bedre tider for denne klubben denne sommeren, men venter litt med å sprette champagnen og slippe jubelen løs.

"Action speaks louder than words"!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #257 på: 15. Juni 2015, 21:52 »
Om det er personligheten som er problemet, altså at det kan vise seg å være en bråkmaker, kan det være like greit. Men Austin/Mitrovic er spillere jeg gjerne skulle ha sett i klubben!!

At vi slipper Ayew ut av fingrene pga 1mill i uka, er for min del helt greit!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 16. Juni 2015, 17:11 »
Det burde vore grenser på overgangssummar og lønninger. Ser City vil ha Pogba. Og den totale kostnaden på det bikkar vel fort øve 1 milliard norske kroner.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #259 på: 16. Juni 2015, 18:10 »
Det burde vore grenser på overgangssummar og lønninger. Ser City vil ha Pogba. Og den totale kostnaden på det bikkar vel fort øve 1 milliard norske kroner.

Total kostnad er vel nærmere 2 mrd. Bare overgang er 1 mrd.

Hva gjelder ayew syns jeg det er veldig, veldig bra at vi ikke går for ham. Character issues er vel ikke akkurat spillere vi vil ha med på å snu skuta i høy sjø. De faller fort av.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 16. Juni 2015, 19:38 »
Sopass!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #261 på: 16. Juni 2015, 21:30 »
Juanmi til Saints. Ser at vi til stadig mister spillere vi burde kjempet om (Ayew, Juanmi, Ings, Mitrovic). Synd, men får håpe de får fingeren ut og sikrer seg Charlie Austin. 2.10 på at han signerer for oss nå i følge bookmakeren, en respons til at Falcao drar til Chelsea.

Lav odds og mange rykter Bas Dost også. Må ærlig talt si at etter å ha sett en del Wolfsburg i år så synes jeg han er overhypet. Scoret fryktelig mange mål i vinter, men både før og etter det har han ikke vist noe særlig. Ikke en fryktelig skapende spiss heller, og fikk mye takket være et fantastisk Wolfsburg-lag med De Bruyne som arkitekten bak det meste. Skulle heller sett at vi gikk for Austin + en litt kjappere spiss.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #262 på: 17. Juni 2015, 00:35 »
Falcao har nå gått til Chelsea. Da ser jeg det som svært usannsynlig at Austin havner der også. Med Costa og Falcao foran seg i køen, vil han jo dermed i praksis takke nei til videre spill for England.

Fortsatt en del som er interessert i han, men håper vi klarer å dra det i land. Selv om jeg selvsagt tviler på at vi greier det.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 17. Juni 2015, 09:34 »
Då bør det skje snart. Viss vi vil ha han so bør me få til ein overgang so fort som mogleg.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Juni 2015, 10:48 »
Ja, har vore mykje rykter om Austin, så håper virkelig vi får han over linja så fort som mulig. Er i sin beste alder, og viste forrige sesong at han er meir enn god nok for oss.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #265 på: 17. Juni 2015, 17:04 »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 17. Juni 2015, 18:35 »
Ville jo vært galskap av Watford å selge han. Er det en ting du trenger for å holde deg i PL er det mål og den spissduoen Deeney-Ighalo vill jeg aldri splittet opp for 10mill. Blir sjokkert om det er noe i dette.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 17. Juni 2015, 18:48 »
Kjenner ikkje til han utover at han har blitt linka til PL ganske kraftig dei tre siste sesongene uten at han har flytta seg dit. Etter å ha googlet litt så ser eg at han har hhv 20, 25 og 21 mål dei tre siste sesongene i Ch.ship noko som ikkje er dårlig og tyder på ein spiller som leverer jamt og trutt. Han har også vore ein litt troublemaker i sin tidlige karriere, og har sittet inne i ein kort periode, men virker som han har lagt om på holdningene sine og skjerpet seg og er nå kaptein på Watford. Synes uansett at 10 mill er mykje for ein spiller som ikkje har prøvd seg høgare enn Ch.ship. Har jo vore snakk om Austin for 10 mill, sjølv om han sikkert komme til å gå for ein høgere pris, så synes Deeney for 10 mill, er kraftig overpriset.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. Juni 2015, 20:06 »
Dei tala til Deeney dei tre siste sesongane er vel samtidig eit minimumskrav, om han skal kunne forventast å ta steget opp til PL-nivå. Chopra har jo scora i bøtter og spann i divisjonen, bl.a. den sesongen vi var nede sist. Den sesongen finn vi forutan Chopra folk som Maynard, Earnshaw og Peter Whittingham (sistnemnde toppscorar) høgt oppe på scoringslistene. Ingen av desse har briljert på øvste nivå, før eller seinare. Peter Whittingham hadde 32 målpoeng (22 mål, 10 målgjevande) den sesongen, men viste knapt noko teikn til å følgje opp då han etter kvart fekk sjansen i PL.

For ein engelsk spiss er 10 mill. pund sikkert eit minimum av det vi må ut med, og då er det utvilsamt ein viss risiko knytt til heile greia. Ville styrt unna.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 17. Juni 2015, 20:15 »
Har ikke lyst på Deeney i det hele tatt, og jeg tror heller ikke at Watford selger. Nå må vi få inn inn litt internasjonal kvalitet i de posisjonene vi trenger. Er jo litt håpløs transferstrategi klubben driver med nå. Har lyst på spillere med engelsk karakter, blant de dyreste markedene i verden, og med Ashley/Charnley sin stahet i forhandlinger så blir dette vanskelig.