20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 324010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #270 på: 17. Juni 2015, 22:13 »
Kjenner ikkje til han utover at han har blitt linka til PL ganske kraftig dei tre siste sesongene uten at han har flytta seg dit. Etter å ha googlet litt så ser eg at han har hhv 20, 25 og 21 mål dei tre siste sesongene i Ch.ship noko som ikkje er dårlig og tyder på ein spiller som leverer jamt og trutt. Han har også vore ein litt troublemaker i sin tidlige karriere, og har sittet inne i ein kort periode, men virker som han har lagt om på holdningene sine og skjerpet seg og er nå kaptein på Watford. Synes uansett at 10 mill er mykje for ein spiller som ikkje har prøvd seg høgare enn Ch.ship. Har jo vore snakk om Austin for 10 mill, sjølv om han sikkert komme til å gå for ein høgere pris, så synes Deeney for 10 mill, er kraftig overpriset.

Viktig å se forskjellene på Deeneys og Austins posisjon. Deeney er i et Watford som er totalt avhengig av spilleren og nettopp har rykket opp. Austin er i sitt siste år av sin kontrakt i et lag som nettopp har rykket ned.

Prisen på Deeney som sådan kan derfor (egentlig) forsvares - i det markedet vi befinner oss i nå. Nå vet ikke hvor eller for hvor mye Austin hadde går for - men regner med at prisen hadde vært betydelig høyere (anslått (totalt ut av det blå) 30 %) hadde ikke kontrakten gått ut neste år.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #271 på: 17. Juni 2015, 22:43 »
Ser vi blir oftere og oftere linket med Cabaye!
Jeg tar gjerne i mot Cabaye, selv om han streiket seg ut av klubben, og er 29 år! Savner Cabaye!

Ser også at Sissoko linkes bort. Tror ikke vi mister noen av de viktigste spillerne i sommer. Krul, Janmaat og Sissoko må spille ofte for å komme med i neste års EM.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #272 på: 17. Juni 2015, 23:39 »
Steve Mcclaren! I morgen plukker du opp hansken også henter du Ezequiel Munoz gratis fra Palermo. Så sparker du enten Steven Taylor eller alle helst Mike Williamson ut i Tyne!

Jeg synes det er så sykt amatørmessig at vi ikke kan sparke igang litt signeringer snart!

Det var alt. God natt :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #273 på: 18. Juni 2015, 09:52 »
Micah Richards er klar for Villa.

http://www.tv2.no/2015/06/17/sport/7057701

En spiller klubben har vært linket til i flere år, synd å se han gå til Villa gratis.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #274 på: 18. Juni 2015, 10:21 »
Drømmevinduet hadde jo vært Micah Richards, Andy Carroll og Abou Diaby inn. Kanskje til og med overtalt Owen Hargreaves til å gjenoppta karrieren.

Ikke spesielt trist over akkurat den nyheten.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 18. Juni 2015, 10:57 »
Eg har ikkje noko meir tru på denne transfersommaren enn tidlagere transfervindaug under Ashley og er redd den ebbar ut som ein stor skuffelse for alle. Som vanleg altso...

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 18. Juni 2015, 12:59 »
Hent Lacazette, wijnaldum, van Dijk og en stopper. Da snakker vi fort topp 6! *Drømme*
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 18. Juni 2015, 13:09 »
Drømmevinduet hadde jo vært Micah Richards, Andy Carroll og Abou Diaby inn. Kanskje til og med overtalt Owen Hargreaves til å gjenoppta karrieren.

Ikke spesielt trist over akkurat den nyheten.
Dette! M.Richards er "yeasterdays news", sikkert dyr i drift og altfor skadeutsatt. Passer fint i Aston Villa da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 18. Juni 2015, 13:15 »
Ryktene om at vi skal bruke 50 mill har i løpet av en periode halvert seg til patetiske 25 mill pund. Veit ikke om alt dette er sludder og pølsevev eller ei - men slik Austin-saken pdd utarter seg i media, velger jeg anse Ashley og hans nikkedukker i administrasjonen fortsatt for å være møkkafolk og velger tro verst mulig om transfersommeren.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 18. Juni 2015, 13:55 »
Ja, en krigskasse på 25 millioner pund kommer en ikke langt med når dette også innbefatter lønn over hele kontraktstiden.

Er nok amatører på forhandlinger og det virker som vi alltid havner opp med 4 eller 5 valget.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 18. Juni 2015, 14:26 »
Første signering drar ut... Liker ikkje heilt utviklinga, for kvar dag det ikkje skjer noko, ser eg mørkare og mørkare på situasjonen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 18. Juni 2015, 14:58 »
Ryktene om at vi skal bruke 50 mill har i løpet av en periode halvert seg til patetiske 25 mill pund. Veit ikke om alt dette er sludder og pølsevev eller ei - men slik Austin-saken pdd utarter seg i media, velger jeg anse Ashley og hans nikkedukker i administrasjonen fortsatt for å være møkkafolk og velger tro verst mulig om transfersommeren.

Einig! Plutseleg verte både Cisse, Riviere, Aarons og SDJ omtala som "nesten som nye signeringar". Sleng med S.Taylor og.
Er jo ikkje rart at me har kjempa mot nedrykk dei siste sesongane.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 18. Juni 2015, 15:14 »
og dei andre PL-laga signerer stadig nye spillere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 18. Juni 2015, 18:50 »
Noen som er overraska over denne utviklinga eller? (Gjesp)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #284 på: 18. Juni 2015, 19:33 »
Akkurat når det kommer til Austin forstår jeg at det går litt treigt. QPR ønsker å vente med å selge så lenge de kan for å presse prisen mest mulig. De vet Austin er kanskje den mest ettertraktede spilleren på markedet nå, ved siden av Sterling (som er aktuell for få klubber pga. pris), og gjør vel sitt for å få mest flest mulig klubber i en budkrig.

Så er det vel også sånn at vi må ut på markedet for å kjøle interessen mot QPR, for å vise at vi har andre options.

Enn så lenge er jeg ikke bekymret for vinduet. Vi starter vel oppkjøringen om 2 uker. Skjer det ikke noe før DET, blir jeg bekymra. Vi MÅ ha en oppkjøring med så mange nye som mulig for å skape dynamikk, samspill og sette ledertypene så tidlig som mulig.

Jeg regner med at vi har mange baller i lufta akkurat nå, ledelsen er jo spik spenna gærne hvis ikke. Newcastle er jo ikke akkurat mest kjent for å være åpne mot pressen - så regner med at det kommer noen signeringer før juli har starta.