20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 323992 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #240 på: 13. Juni 2015, 23:17 »
Mener det har vært en del utenomsportslig rundt Thauvin, problemer med holdninger osv. Mulig jeg tar feil, men hvis ikke kan det jo tenkes at det er en av årsakene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 14. Juni 2015, 10:26 »
Mener det har vært en del utenomsportslig rundt Thauvin, problemer med holdninger osv. Mulig jeg tar feil, men hvis ikke kan det jo tenkes at det er en av årsakene.

Akkurat det me treng, ein ny Ben Arfa.

navimer

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #242 på: 14. Juni 2015, 11:25 »
Austin inn må de bare få til, det hadde vært en fantastisk signering! Men skjønner ikke hvorfor folk vil ha Riviere i backup og kvitte seg med Cisse? Riviere har ikke fått til noe som helst i PL og burde bli solgt ved første mulighet, så kan vi ha Cisse som skadeavløsning for Austin og Ayoze på topp. Ayoze som bare er 20 år er et kjempetalent i mine øyne, og hadde egentlig en knallsesong i PL med tanke på at han kom fra spansk nivå 2.. tror han kan bli en viktig brikke fremover

Den viktigste posisjonen å bekle er uansett i forsvaret, her er det kun Jamaat som holder mål, colo begynner å bli gammel og vi trenger en kvalitetsstopper som kan gå rett inn å dominere om vi skal ha noen sjangs neste sesong.
Hva skjer forresten med Santon? Noen som helst mulighet for at han kommer tilbake?

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
he shagged your lass, taylor shagged your lass

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 14. Juni 2015, 12:28 »
Den var jeg faktisk klar over. Mener allikevel at Thauvin er en god spiller, som blir bedre!
Og en spiller som er bedre enn resten av vingene våre, ergo en forsterkning..

Har vi vinger?!  :o  ;)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #245 på: 14. Juni 2015, 17:56 »
Austin inn må de bare få til, det hadde vært en fantastisk signering! Men skjønner ikke hvorfor folk vil ha Riviere i backup og kvitte seg med Cisse? Riviere har ikke fått til noe som helst i PL og burde bli solgt ved første mulighet, så kan vi ha Cisse som skadeavløsning for Austin og Ayoze på topp. Ayoze som bare er 20 år er et kjempetalent i mine øyne, og hadde egentlig en knallsesong i PL med tanke på at han kom fra spansk nivå 2.. tror han kan bli en viktig brikke fremover

Den viktigste posisjonen å bekle er uansett i forsvaret, her er det kun Jamaat som holder mål, colo begynner å bli gammel og vi trenger en kvalitetsstopper som kan gå rett inn å dominere om vi skal ha noen sjangs neste sesong.
Hva skjer forresten med Santon? Noen som helst mulighet for at han kommer tilbake?

Santon er solgt
No fate but what you make

navimer

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #246 på: 14. Juni 2015, 20:22 »
Så han er faktisk solgt nå? trodde han bare var lånt ut med opsjon på kjøp enda..
Det er isåfall et tap for klubben, med han frisk på venstrekanten hadde vi hatt den posisjonen på plass  :-\

Jeg håper ihvertfall de henter inn 2 gode forsterkninger i forsvaret, det sammen med Austin og en habil midtbanespiller er det vi trenger

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. Juni 2015, 21:14 »
Hvis det er riktig at Chelsea er ute etter Charlie Austin håper jeg inderlig at han er lurere enn visse andre og velger den klubben som kommer til å satse på ham som et klart førstevalg.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #248 på: 15. Juni 2015, 00:01 »
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #249 på: 15. Juni 2015, 00:12 »
Og Mitrovic skal visstnok nærme seg en overgang til Swansea....

Tar gjerne i mot Dost også jeg! 😊
« Siste redigering: 15. Juni 2015, 00:16 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 15. Juni 2015, 00:14 »
Trodde Mitrovic og Anderlecht var enige om at han skulle bli værende ett år til?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #251 på: 15. Juni 2015, 00:17 »
Jeg også, men ryktene skal ha det til at han nærmer seg Swansea for £12mill.
Ryktene sier også at vi ikke gikk for han pga "character issues"....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 15. Juni 2015, 00:42 »
Bas Dost er interessant, men håper helst på Austin. Begge to hadde jo vore supert, men veldig usikker på om det kommer til å sjå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 15. Juni 2015, 06:14 »
Me går vel for den som kostar minst. Både i pris og løn. Og no ryktast det at Liverpool er etter Austin og, so då kan me gløyma han.
« Siste redigering: 15. Juni 2015, 12:00 av lgrinde »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 15. Juni 2015, 13:04 »
Bittert at vi ikke var med på Ayew. Ifølge TK Karlsen, som jeg stoler blindt på, er han en CL-klasse-signering. Montero og Ayew på vingene. Hadde de vært i Newcastle hadde jeg gleda meg stort til sesongen!

Swansea klarer å tiltrekke seg gode spillere. Og de har kjøpt smart. Vi burde jo være en mye mer forlokkende klubb å spille for enn dem.