20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 323989 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #75 på: 11. Mai 2015, 21:11 »
Sidney Sam vet jeg svært lite om, Prince Boateng er jo en "injury prone" av dimensjoner, så han ville passet bra inn... :p

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 11. Mai 2015, 23:15 »
Sidney Sam vet jeg svært lite om, Prince Boateng er jo en "injury prone" av dimensjoner, så han ville passet bra inn... :p

For ikke å snakke om bråkmaker!

Eneste jeg vet om Sam er at han er jævlig rask på fifa.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #77 på: 12. Mai 2015, 05:00 »
Daniel, jeg refererte til Mitrovic, ikke Sidney Sam :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 14. Mai 2015, 23:11 »
Har sett noen kamper av Dnipro i EL denne sesongen, og denne venstrevingen Konoplyanka skulle jeg gjerne sett på Tyneside. Veldig talentfull vingtype, men en vannvittig arbeidsmoral. Hjelper backen sin veldig mye. Og kontrakten hans går ut i år. Mr Ashley?
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #79 på: 15. Mai 2015, 00:15 »
Har vel vært på vei til Liverpool et par ganger.. Tror flere som er interesserte i han. Men j,a håper vi sjekker om han vil til oss!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 15. Mai 2015, 10:28 »
http://www.nufcblog.com/2015/05/15/if-newcastle-stay-up-we-will-sign-aleksandar-mitrovic-for-15m/

Jau, trur det ikkje før eg ser han i nufc trøya og før me er trygge i PL.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #81 på: 16. Mai 2015, 11:04 »
Venter i spenning...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 16. Mai 2015, 15:53 »
MA er vel redd for at ingen gidder å kjøpe sesongkort.
Sikkert en grei erstatter for Cisse, men vi trenger fortsatt spillere som klarer å få farlige baller inn i boksen. For ikke å snakke om en ny manager

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 16. Mai 2015, 23:14 »
Hvor bra er egentlig Mitrovic? 18 Goaller i Belgia er vel ikke akkurat noe supersignering? Vi trenger 2 nye stoppere (minst).
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. Mai 2015, 00:06 »
Hvor bra er egentlig Mitrovic? 18 Goaller i Belgia er vel ikke akkurat noe supersignering? Vi trenger 2 nye stoppere (minst).
Til sammenligning så scora Lukaku 15 og 16 mål i sine to fulle sesonger i Belgia. (Hvis Wikipedia er til å stole på her...).

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Mai 2015, 01:05 »
34 mål på 66 kamper for Anderlecht er jo høyst akeptabelt for en som er 20 år gammel. Scoret jevnt og trutt i den serbiske ligaen før det også, samt for landslagene til Serbia (han vant vel EM for U19 også). I tillegg har han en del assists, og blir vel sett på som en komplett spiss som jobber bra med spillerne rundt seg. Han var hvertfall fenomenal i årets Champions League. Det virker som en naturlig progresjon for han å dra til en større klubb nå (Newcastle, lol), og forhåpentligvis vil han bare fortsette å score mål.

Men en spiss trenger jo service, spesielt Mitrovic som scorer veldig mye mål på hodet. Så vi må hente det også. I verste fall blir han en ny Riviere med elendig selvtillit. Likevel mener jeg at han potensielt kan bli vår nye superspiss. Så det er bare til å drømme. Litt serbisk aggressivitet på topp hadde vært greit også.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 17. Mai 2015, 09:42 »

Det vil jo alltid være et tilbakevennende spørsmål når du henter spillere fra ligaer som de i Belgia og Nederland osv, men mange av de har jo slått til bra. Ut ifra beskrivelsene så virker iallfall Mitrovoc som en spiller som har gode forutsetninger for å lykkes i PL, men han klarer neppe 15 goal'er alene i PL og vil trenge service, så ingen tvil om at vi trenger flere spillere for å bygge et slagkraftig angrep!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #87 på: 17. Mai 2015, 12:42 »
OM vi nå klarer å beholde plassen, må jeg faktisk innrømme at jeg er spent på hvordan Ashley vil agere denne sommeren? Er det det samme våset som før, selge de beste spillerne uten å erstatte de, pennypinching og billig rask som kanskje kan bli noe, eller vil han faktisk bruke pengene som er nødvendig for å begynne å bygge en stall som kan få lov til å konkurrere og utfordre? 

Har absolutt INGEN grunn til å stole på at de har "lært av sine feil" som de ved flere anledninger har sagt den senere tid. Dette har de sagt tidligere også.

Prove me wrong or get the fuck out of our club Ashley!
« Siste redigering: 17. Mai 2015, 13:31 av Geordie »
No fate but what you make

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 17. Mai 2015, 12:51 »
Eneste spillerne vi har sjans til å få nå som faktisk kan forsterke laget er de spillerne som ikke har hørt om Newcastle United....

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #89 på: 17. Mai 2015, 19:19 »
Har absolutt INGEN grunn til å stole på at de har "lært av sine feil" som de ved flere anledninger har sagt den senere tid. Dette har de sagt tidligere også.

Prove me wrong or get the fuck out of our club Ashley!

Til Ashleys forsvar (som er en retarded ting å si, jeg vet) så har han faktisk til tider lært av sine feil. Det beste eksemplet er vel hvordan klubben kjøper spillere, en reaksjon som skjedde på bakgrunn av Wise/Keegan/Ignacio Gonzalez episoden. Newcastle kjøper aldri spillere som ikke har blitt nøye scoutet (Carr m.fler), og avgjørelsen blir tatt av et team i motsetning til at en enkelt person (Wise, Kinnear) har ansvaret.

Spillere nå blir scoutet og satt en max verdi på, i forhold til hva den koster og hva man potensielt kan selge han for. Igjen så er jo det lov å håpe at han har lært av dette også, mtp hva vi har bommet på pga "småpenger" (Bony, Gomis, Lacazette). I den forstand tror jeg vi er kapabel til å legge ut £15 mill for Mitrovic.

Samtidig har jo Ashley gått fra å faktisk like å eie klubben, til et kaldt forhold med fansen hvor businessaskeptet står høyest. Har har blitt beskrevet som en person som notorisk finner sport i å gjøre god business, noe som imo ikke kan overføres til en sportsklubb (som i utgangspunktet ikke skal gå i hverken pluss eller minus over lang tid (foruten tilbakebetaling av lån/gjeld)).

Spørsmålet blir jo om Ashley tror han skal prøve å tilfredsstille fansen, og dermed blar opp en del penger. Det er jo også synd at fjorårets storhandel slo kraftig feil (Cabella, De Jong, Riviere). Men nå MÅ jo vi ha en hel rekke spillere, og nesten begynne på nytt igjen. Ikke bare forbedre laget, men også erstatte mange av de totalt ubrukelig squadspillerne vi har (Sammy, Raylor, Jonas, Gouffran osv osv osv.).

:-X :-\