20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Manchester United, 04.03.15, kl. 20.45  (Lest 16959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Manchester United, 04.03.15, kl. 20.45
« Svar #90 på: 05. Mars 2015, 16:46 »
Selv om en har dårligere spillere i så og si alle ledd en ManU er det lov å starte kampen med en innstilling om at vi skal forsøke og angripe de. Planen til Carver er noe av det feigeste jeg har sett. Nå har han 10 kamper igjen og forsøke å vise hvorfor han skal få jobben permanent.
Har han litt baller så må han være ærlig å si at dette laget skriker etter nye spillere. Men feig som han er sa han etter Santon ble solgt at dette laget var mer en bra nok. En slik gjøk vil ikke jeg ha som head coach.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 05. Mars 2015, 19:56 »
Tror det er en stund siden United møtte såpass svak motstand for å være ærlig. United spilte egentlig en ganske dårlig kamp selv.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 05. Mars 2015, 20:50 »
Samtidig som du slakter flesteparten av spillerne kritiserer du også Carver for å spille rævva fotball. Kan det ha en sammenheng eller vil en annen manager etter din mening kunne spille blendende offensiv fotball og rundspille en topp 4 klubb med denne gjengen?
Selvfølgelig ville ikke en annen manager gjort denne troppen til et CL-lag heller, men det handler som Thomas her sier om inngangen og taktikken i kampene. Det er ikke snakk om å gå ut tøft f.eks og sette ManU under press. Alt handler om å forsvare seg og kanskje få en av de sjansene vi kan sette og vinne 1-0. Hvorfor benkes Perez, en av våre beste spillere denne sesong, mens Riviere spiller som ikke har scora et eneste seriemål? Se på antall langpasninger, så tror jeg du finner svaret.

Troppen er LANGT i fra god nok, men treneren er enda lenger i fra god nok.

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #93 på: 05. Mars 2015, 20:59 »
Tror det er en stund siden United møtte såpass svak motstand for å være ærlig. United spilte egentlig en ganske dårlig kamp selv.

>:(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 05. Mars 2015, 22:12 »

Beklager. Man Utd. ;)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 05. Mars 2015, 23:32 »
Enig med Frode. Carver er en dårlig manager, men det må virkelig være mulig å slå pasninger selv med en dårlig manager. Selvfølgelig skulle vi hatt en manager som kunne endret et kampbilde osv, men i fravær av det så må vi f*** meg få noen ledere på banen som tar tak. Ble litt glad da Jonas klinket ned Valencia (?) etter 2 min på banen. Viste ihvertfall at det skal gjøre litt vondt Blir mer og mer frustrert over "ledertypene" i laget som ikke tar ansvar. Krul er i mine øyne den eneste spilleren vi har som det lyser litt passion av for tiden. Derfor tilgir jeg han et dårlig øyeblikk som koster oss seiren. Akkurat som jeg hadde tilgitt laget om vi hadde tapt med mer fight.

Vi har Carver ut sesongen og da vet vi hva vi får. Det kan ikke endres på. Det som derimot KAN endres på er spillerne sin innstilling til å ihvertfall trøkke til i noen jævla dueller. Om de trenger en god manager for å gjøre det så vil jeg ikke se dem i denne klubben. Når MANCHESTER UNITED kommer på besøk bør all taktikk forsvinne fra hodene til spillerne og bare rent trøkk skal stå igjen. Husker fortsatt 3-0 seieren da vi rett og slett drepte dem. Tiote som takler dem i stykker på midten og Simpson som redder på strek og jubler med Krul som om vi har vunnet med 30 min igjen å spille. SÅNN skal spillerne oppføre seg.

bonoloy

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #96 på: 06. Mars 2015, 18:06 »

Beklager. Man Utd. ;)

Hehe  :D