Litt usikker på hva som gjorde kampen i går såpass mye mindre severdig enn City-kampen, da jeg føler at tilnærmingen på mange måter var den samme. Kanskje var det på grunn av at Liverpool tross alt lyktes langt dårligere i å skape noe reelt press på oss, og at rommene offensivt ble mindre på grunn av dette? Kanskje fordi duoen Skrtel/Lovren tross alt er mer samkjørt enn Demichelis/en særdeles rusten Mangala?
Uansett så er jeg storligens fornøyd med 3 poeng mot Liverpool, og spesielt siden det hele tiden lå i lufta at hvis et lag skulle stikke av med alle poengene, så var det hjemmelaget. Min banens beste går uansett til Coloccini. Lenge siden jeg har sett han så inspirert, og tror nesten aldri jeg har sett han så dominerende i duellspillet, som forsåvidt aldri har vært hans største styrke. Han blir tett fulgt av Sissoko og Abeid. Ellers så synes jeg både Krul, resten av backfireren og Colback var solide. Ingen får mindre enn godkjent, men synes de offensive spillerne manglet noe av stinget man kunne ønsket å se. Det var også åpenbart at vi trengte en spiss som var hakket mer aggressiv og hardtarbeidende enn Cisse, noe Perez heldigvis viste seg å være.