20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 89326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #105 på: 15. Des. 2014, 02:16 »
Noen nordiske unggutter NUFC ledelsen må se ekstra etter. Ødegaard er jo kant utenfor rekkevidde, men nok penger på bordet kan sikre Mats Møller Dæhli. En god og klok fotballspiller.
En billigere mann som snart kommer til å flytte på seg er Uffe Bech på Nordsjælland.
Lucas Andersen og Nicolai Boilesen på Ajax er unge og meget talentfulle. Førstnevnte er den yngste som noengang er tatt opp i den danske troppen til A-landslaget.
Ellers har jo Jannik Vestergaard allerede en god dose med kamper i den tyske Bundesligaen. På sine nesten 2 meter er det en solid og robust danske.

Sikkert mange flere jeg ikke kommer på nå. Men Mats Møller Dæhli i NUFC drakt hadde vært stort for meg.

Er han noe god deffensivt da? ::p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 15. Des. 2014, 16:11 »
Guidetti har 1 mål på de siste 5 for Celtic. Just sayin.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 15. Des. 2014, 16:22 »
Noen nordiske unggutter NUFC ledelsen må se ekstra etter. Ødegaard er jo kant utenfor rekkevidde, men nok penger på bordet kan sikre Mats Møller Dæhli. En god og klok fotballspiller.
En billigere mann som snart kommer til å flytte på seg er Uffe Bech på Nordsjælland.
Lucas Andersen og Nicolai Boilesen på Ajax er unge og meget talentfulle. Førstnevnte er den yngste som noengang er tatt opp i den danske troppen til A-landslaget.
Ellers har jo Jannik Vestergaard allerede en god dose med kamper i den tyske Bundesligaen. På sine nesten 2 meter er det en solid og robust danske.

Sikkert mange flere jeg ikke kommer på nå. Men Mats Møller Dæhli i NUFC drakt hadde vært stort for meg.

Vet ikke om jeg gidder å ta Ben Arfa diskusjonen her også. Men i mine øyne er alle bedre enn han på det området.

Hull City paper talk: Ben Arfa 'bust up with Steve Bruce' over Allan McGregor 'covering more ground'

Hull City?s wayward French star Hatem Ben Arfa had a heated exchange with manager Steve Bruce after being told he had covered less ground that Tigers? goalkeeper Allan McGregor, according to reports.

The enigmatic French midfielder was challenged by Bruce over the statistic pulled out by his management team after his appearance at Old Trafford in the game against Manchester United, according to The People.

Ben Arfa, who has featured just nine times for the Tigers in all competitions since a summer loan move from Newcastle, is said to have justified his poor coverage rate by saying he ?was a No.10?.

But The People claims Bruce 'hit the roof' and replied: ?Aren?t players who wear the No. 10 supposed to run around then??

Jeg er ingen Bennibers, men har heller ikke lagt skjul på at han har ett sinnsykt talent/ferdighet, men som Steve Bruce også sier, det er ikke nok på dette nivået.

"There is no disputing he has got ability but ability is not enough at this level so he will be treated like everyone else.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 16. Des. 2014, 01:10 »
Hahaha! klasse.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #109 på: 17. Des. 2014, 17:14 »
Flere og flere påstår at vi nærmer oss en avtale for brasilianske Jô, fra Atletico Mineiro. En sum på rundt £3 mill nevnes.

Ikke akkurat noe drømmesignering, så håper vi styrer unna!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 17. Des. 2014, 17:41 »
Det kan umogleg vera sant.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 17. Des. 2014, 18:44 »
Det håper jeg da virkelig er pisspreik. Tok ikke akkurat PL med storm sist han var der, og ser at han har scora nokså beskjedne 16 på 66 opptredener siden han returnerte til hjemlandet. Bedriten det han fikk spille i VM også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 17. Des. 2014, 20:34 »
Han vil nok gi ENDA mindre impact enn Riviere. Virker som om han er mer på Shola nivå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 17. Des. 2014, 21:06 »
Flere og flere påstår at vi nærmer oss en avtale for brasilianske Jô, fra Atletico Mineiro. En sum på rundt £3 mill nevnes.

Han Pannebånd-Jô som prøvde seg i Everton for en del år tilbake?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 17. Des. 2014, 21:07 »

Vet ikke om jeg gidder å ta Ben Arfa diskusjonen her også. Men i mine øyne er alle bedre enn han på det området.

Hull City paper talk: Ben Arfa 'bust up with Steve Bruce' over Allan McGregor 'covering more ground'

Hull City?s wayward French star Hatem Ben Arfa had a heated exchange with manager Steve Bruce after being told he had covered less ground that Tigers? goalkeeper Allan McGregor, according to reports.

The enigmatic French midfielder was challenged by Bruce over the statistic pulled out by his management team after his appearance at Old Trafford in the game against Manchester United, according to The People.

Ben Arfa, who has featured just nine times for the Tigers in all competitions since a summer loan move from Newcastle, is said to have justified his poor coverage rate by saying he ?was a No.10?.

But The People claims Bruce 'hit the roof' and replied: ?Aren?t players who wear the No. 10 supposed to run around then??

Jeg er ingen Bennibers, men har heller ikke lagt skjul på at han har ett sinnsykt talent/ferdighet, men som Steve Bruce også sier, det er ikke nok på dette nivået.

"There is no disputing he has got ability but ability is not enough at this level so he will be treated like everyone else.

Aou, hvis dette faktisk stemmer, så står det verre til med hue på Ben Arfa enn jeg trodde...  :-\

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #115 på: 18. Des. 2014, 08:19 »

Han Pannebånd-Jô som prøvde seg i Everton for en del år tilbake?

Stemmer, var utleid fra City den gang.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 18. Des. 2014, 14:23 »
Oh joy....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 18. Des. 2014, 20:38 »
Bare for å vise hvor svakt besatt vi er på topp så ville Jo vært en forsterkning. Jeg anser ikke Ayoze som ren spiss, mer offensiv midtbane. Jo kunne fint konkurrert ut både Cisse, Riviere og Ferreyra som vi ikke har sett noenting til.

Det betyr ikke at dette er en spiller jeg ønsker meg. Håper vi satser på mer solide spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 19. Des. 2014, 07:34 »
Kunne fint utkonkurrert Cisse? Har du sett scoringssnittet til en halvskadd Cisse denne sesongen?
Det jeg husker av Jo i PL var alt annet enn noe å rope hurra for. En svak spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 19. Des. 2014, 09:17 »
La heller Armstrong få mer spilletid enn å kjøpe Jo. Håpløs spiller.