20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2015  (Lest 89219 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2015
« Svar #90 på: 13. Des. 2014, 16:59 »
Linkes til Munoz i Palermo i dag, kontrakten går ut til sommeren.
Stopper, men linkes også til de klubbene vi vanligvis nevnes sammen med..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 13. Des. 2014, 17:28 »
Hva slags pedigree har Munoz da? Var vel ganske hypet en gang mener jeg å huske... Tanken om en argentinsk læregutt til Colo er jo forlokkende nok den :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 13. Des. 2014, 19:48 »
Ser the Star melder at Man Shitty vil ha Cisse for £20M for å gjøre savnet etter Aguero, Dzeko og Jovetic mindre. Eg ser ingen grunn til korfor shitty skal ha Cisse når han forsvinner til Afrika i januar/februar i tillegg er han i ein skade situasjon pga kneet.

Hadde faktisk takket ja til 20 mill pund for Cisse.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 13. Des. 2014, 20:47 »
Midtstoppere trengs veldig. Nastasic har jeg nevnt flere ganger. Fabian Schar i Basel har vært god til nå, ihvertfall i CL og sist kamp mot LFC. Er bare 22 år. Virgil van Dijk på Celtic må jo også være aktuell.

Kom gjerne med flere forslag, men på stopperplass er vi rett og slett ikke gode nok pr dags dato.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 14. Des. 2014, 00:47 »
Midtstopper trengs definitivt. Saylor og Willy er ikke noe å spare på hvis vi skal ha ambisjoner, samt Colo begynner å dra på årene. Vi har mye ungt og lovende som kommer opp, og jeg synes Dummett ser veldig spennende ut som stopper. Problemet med stoppere, kanskje mer enn med andre spillere, er at det er vanskelig å vite hvordan de håndterer Premier League. Husker jeg så en del kamper av Mbwia i Mountpellier, og der var han pur klasse. Coloccini slet også voldsomt i starten, og generelt er det få stoppere som går rett inn og forsterker et lag.

Nastasic synes jeg ser lovende ut. Var god når han spilte for City, og ser ikke helt hvordan han har falt såpass ut som han har. Vlaar sin kontrakt med Villa går jo ut til sommeren, men spørs om ikke nederlenderen blir plukket opp av en "større klubb" (ref: £££).
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #95 på: 14. Des. 2014, 06:25 »
Hva slags pedigree har Munoz da? Var vel ganske hypet en gang mener jeg å huske... Tanken om en argentinsk læregutt til Colo er jo forlokkende nok den :)

Italiensk fotball og undertegnede er langt ifra noe god match, så hvordan ståa er på Munoz bør jeg ikke uttale meg om. Dog var han som du sier ganske talentfull en gang i tiden, og er bare 24 år nå. Vil se for meg at han er bedre enn Saylor og Willie, uten å være bombesikker på akkurat det.

Schär forsvinner nok til en bedre klubb i januar, så tror ikke vil har gode muligheter der.
Skal vi handle stopper i januar, og forvente en umiddelbar forsterkning, ser jeg vel kun Nastasic som et realistisk mål.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 14. Des. 2014, 14:01 »
Spillere jeg mener tar opp for mye lønn i forhold til prestasjoner og som bør byttes ut til fordel for spillere som kan bidra mer er Cisse, Tiote, Williamson, Gouffran, R. Taylor, Jonas, Anita og Obertan. Coloccini bør også byttes ut på sikt.

Jeg synes at vi bør rydde plass på lønningslisten til spillere som presterer jevnere på et høyere nivå. Vi trenger ikke å kun hente unge eller utenlandske spillere inn som erstattere, gjerne noen erfarne for min del. Det viktigste er at vi kan stole på at prestasjonene er på et bedre og høyere nivå.
En blanding av erfaring og ungt inn hadde vært det beste. Og for all del, se andre steder enn Frankrike. Se bare hva Ayoze gjør i PL etter å ha kommet fra spansk 2. divisjon.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 14. Des. 2014, 14:47 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/how-newcastle-united-operate-january-8285306?
"Follow the contracts and it will tell you a lot about who Newcastle United will target in January when the window opens again"

Tipper Ings, Ayew og Gignac på listen da.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 14. Des. 2014, 15:42 »
Schär forsvinner nok til en bedre klubb i januar, så tror ikke vil har gode muligheter der.
Skal vi handle stopper i januar, og forvente en umiddelbar forsterkning, ser jeg vel kun Nastasic som et realistisk mål.

Er egentlig Nastasic et mer realistisk mål for Newcastle enn Schär. Basert på tidl. meritter, eller faktisk mangler på det, så tror jeg kanskje jeg hadde foretrukket Nastasic? Hører mye bra om Schär, for all del, men Nastasic har tross alt erfaring fra PL, mens jeg er litt mer usikker på nivået i sveitsisk fotball...?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 14. Des. 2014, 18:14 »
Noen nordiske unggutter NUFC ledelsen må se ekstra etter. Ødegaard er jo kant utenfor rekkevidde, men nok penger på bordet kan sikre Mats Møller Dæhli. En god og klok fotballspiller.
En billigere mann som snart kommer til å flytte på seg er Uffe Bech på Nordsjælland.
Lucas Andersen og Nicolai Boilesen på Ajax er unge og meget talentfulle. Førstnevnte er den yngste som noengang er tatt opp i den danske troppen til A-landslaget.
Ellers har jo Jannik Vestergaard allerede en god dose med kamper i den tyske Bundesligaen. På sine nesten 2 meter er det en solid og robust danske.

Sikkert mange flere jeg ikke kommer på nå. Men Mats Møller Dæhli i NUFC drakt hadde vært stort for meg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 14. Des. 2014, 19:56 »
Nå har selvfølgelig Mats Møller Dæhli fremtiden foran seg og kan utvikle seg mye, men har ikke han stort sett vært droppa fra troppen til Cardiff denne sesong? Ikke noe styrketegn det akkurat.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 14. Des. 2014, 20:47 »
Nå har selvfølgelig Mats Møller Dæhli fremtiden foran seg og kan utvikle seg mye, men har ikke han stort sett vært droppa fra troppen til Cardiff denne sesong? Ikke noe styrketegn det akkurat.

Nå kommer jo Ayoze fra spansk 2. divisjon å tar PL med storm. Sakho i West Ham kommer fra fransk 2. divisjon og er kanskje årets kjøp (drøy påstand). At Mats Møller Dæhli også kan levere i PL har vi jo sett før.

Mats Møller Dæhli er født i 1995. Ayoze Perez i 1993 og Diafra Sakho i 1989.
« Siste redigering: 14. Des. 2014, 20:49 av Frode »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 14. Des. 2014, 21:01 »
Forskjellen er vel at Perez herjet i spansk 1div og Sakho herjet i fransk 1div. Dæhli er ikke i troppen i engelsk 1div. Jeg sier på ingen måte at Dæhli ikke kan bli god, men kan vel ikke akkurat si det er en spiller jeg drømmer så veldig om heller.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 14. Des. 2014, 21:51 »
Nastasic hadde vært spennende og se i Newcastle, men rykter vil ha det til at Inter og Mancini ønsker å hente han i januar og da strekker Newcastle neppe til.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 14. Des. 2014, 23:04 »
Mats Møller Dæhli er i en fase av karrieren der han er helt avhengig av mye og regelmessig spilletid for å komme back on track. Premier League er IKKE riktig arena for ham per dags dato. Han kan kanskje bli en god PL-spiller i fremtiden, men i øyeblikket er han langt unna.