20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle United, lørdag 04.10.14 kl. 16:00  (Lest 19885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle United, lørdag 04.10.14 kl. 16:00
« Svar #105 på: 04. Okt. 2014, 19:13 »
Enig, Frode. Begge målene er vannvittig billige sett fra vårt ståsted. Begynner å bli mye slikt fra Colo.
Og en så sterk spiller som Sissoko skal ikke miste ballen så lett like utenfor egen boks. Aldri i verden om det er frispark heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 04. Okt. 2014, 19:28 »
Coloccini på førstemålet, og ved flere andre anledninger der han buser ut, sier bare godnatt til det.
Sissoko på andrelaget, får kanskje en liten puff, men allikevel, miste ballen rett utenfor egen 16 meter ........

Colo har tapt seg ja. Synes heller han ikke var patent på 2. målet. Sissoko mistet ballen, men Colo burde gjort mer i etterkant. Han hadde en dårlig, slapp sideforskyvning. Han spiller ikke med hjertet mer. Er ikke den innsatsen som han hadde før.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Okt. 2014, 22:31 »
En positiv ting jeg bemerket meg fra swanseakampen var hvor glad rivere var da cisse putta. Kjente jeg ble glad av holdningen hans. Noe annet det enn Demba da som ble sur når cisse putta. :)
Jeg har enda trua på rivere bare han får litt tid.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 07. Okt. 2014, 10:51 »
Det vil være galskap å avskrive nysigneringene våre bare fordi de ikke har prestert all verden hittil. Jeg er sikker på at det er meget gode spillere, gjennomscoutet av Carr og kompani. Det er bare to problemer. Det kan ta tid å tilvenne seg Premier League. Det er det minste problemet. Men så var det denne klovnen Alain Pardieux da. Det er et betydelig større problem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 08. Okt. 2014, 03:00 »
En positiv ting jeg bemerket meg fra swanseakampen var hvor glad rivere var da cisse putta. Kjente jeg ble glad av holdningen hans. Noe annet det enn Demba da som ble sur når cisse putta. :)
Jeg har enda trua på rivere bare han får litt tid.

Ja! Jeg har nytt de bildene om og om igjen. Ikke bare på grunn av det, men jeg tror moralen i laget er bra. Virker som alle ønsker å snu dette.