20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea - Newcastle United, lørdag 04.10.14 kl. 16:00  (Lest 19875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
Hei! Ser dere frem til kamp?  ;D Ikke det, nei?  ??? Ikke jeg heller...  :snufs:

Jeg prøver å finne en optimistisk innfallsvinkel for dette innlegget, men det har aldri vaert så vanskelig! Vi vant her for tre år siden, men det var en periode vi hadde seks strake og mye å spille for... Eneste positive jeg finner er at den kampen dannet Willo og Perch stopperparet.  :o

Swansea begynte med tre seire - nå har de tatt ett poeng siste tre. De har - i likhet med oss - ikke fått igang spissene. Gomis og Bony står totalt med èn scoring. Det er derimot Dyer man skal se opp for. Han står med tre scoringer fra sin vingposisjon, og har noen målgivende pasninger også.

Her må vi ta det positive fra forrige kamp: Obertan! Han kom seg stadig ned høyre og skapte flere farligheter enn noen andre i stripet drakt kan skryte på seg. Jeg vet det er rart å skryte over Obertan, men det sier vel mer om Newcastle enn meg. Rivière må også starte, ettersom jeg mener Amat og Williams skal vaere barnemat hva muskler angår.

Prøv å tenk positivt!  :happy: Pardew har blitt kåret til årets manager. Han har slått lag som Swansea, Spurs, United og Chelsea borte. Han har gitt oss 3-0 hjemme mot United da Cabaye og Tiotè løp ihjel Carrick og co. Vi har maltraktert Sunderland, West Ham og Stoke. Det var faktisk en tid hvor vi sang "Pardew is our king"!

Pardew får ikke sparken, så ikke tenk på det. Vi slår Swansea på lørdag. Bra stol på meg. Jeg har Janmaat, Sissoko og Dummet på Fantasy PL, og allerede satt tusen kroner på Newcastle. :D

Howay!!!  :toon:
« Siste redigering: 02. Okt. 2014, 02:47 av Magpie93 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Swansea - Newcastle United, lørdag 04.10.14 kl. 16:00
« Svar #1 på: 02. Okt. 2014, 08:46 »
Vi har maltraktert Sunderland"Pardew is our king"!

Forklar? :nei: ;) Han har 3 tap på rad mot Mackems (ein av 34 grunnar for å gi han sparken)

Høyrt uttrykket: "The king is dead, long live the king!" ? ;)
Pardew er ein "dead man walking". Einaste som kan "redda" han og vinna tilbake tilliten til supporterane, er å vinna PL, denne sesongen...
« Siste redigering: 02. Okt. 2014, 08:49 av lgrinde »

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Okt. 2014, 10:04 »
Det begynner å bli ei stund sidan me har maltraktert Sunderland, og dei har eit mannskap som er meir villig til å gå i "KRIG" enn oss. Så me skal vera glad for at "derbyet" ikkje er på lørdag!!!
Har vanskelig for å tru at me slår Swansea på lørdag også,men viss ikkje "silver fox"  allerede har fått fyken før lørdag må det skje etter Swansea kampen. Ser ingen annen utvei, og det burde skjedd for lenge sidan.
Men må være enig i at OBERTAN var et friskt pust som innbytter mot Stoke(trudde eg ikkje kom til å innrømma det).Det er vel ein eller begge midtforsvarerene som burde vore bytta ut, men med HVEM???
Riviere burde også satt på benken,Ayoze inn.  Anita inn for Tiote.
Veit at det ikkje skjer, men ein kan håpe. Aarons hadde eg sjølvsagt hatt med, men er vel skada enno.
Har overhode ikkje tillit til at" Silverfox" tar ut det rette laget til kampen.Tipper stemningen blandt spillerene er dårlig, og at det kan bli  fleire enn Tiote som vil "VIDERE" i sin karriere!! STOPP GALSKAPEN NO   :koko:

Blir i litt bedre humør når eg spiller denne i tunge stunder ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Okt. 2014, 10:09 »
Er jo en tragedie at jeg sier dette i dag - og at ikke klubben vår har vist større ambisjonsnivå: Benk Gouffran og sett Obertan inn. Gouffran har ikke gjort noe dette året som tilsier annet enn at han bør sitte på tribuna. Pardewed til tusen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Okt. 2014, 10:14 »
Og bruk Perèz istaden for Sammy.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Okt. 2014, 10:23 »
Forrige gang vi maltrakterte Mackems var 5-1 under Chris Houghton.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Okt. 2014, 11:04 »

Nettopp. Det er lov til å vera positiv, men ikkje å endra historia til Pardew

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Okt. 2014, 11:34 »
Minnes Ryan Taylor over the wall hvor vi ufortjent vant matchen. Har vi vunnet flere derbyer mot Mackems under Pardew? Jevnt over har vi sett mindre motiverte ut enn Sunderland hver jævla gang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Okt. 2014, 13:23 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-set-stick-same-7867160

Vår eminente manager har planer om å fortsette med samme taktikk og formasjon som ikke har fungert i tidligere kamper. Jeg er spent på om han også velger samme mannskap. Det vil ikke forundre meg. Og han kommer vel til å skylde på at Cissé mangler kamperfaring, at Ayoze er for ung. Ferreyra eksisterer visst kun på papiret. Dermed er det duket for at Riviere skal skinne som den diamanten han er, og vi går nok en kamp uten å skape en målsjanse.

Hva angår kamper mot Mackems så hadde jeg faktisk glemt den eneste seieren vi har mot dem i Pardews tid. Jeg husker stort sett bare et par heldige uavgjortresultat, og noen grusomme tap.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02. Okt. 2014, 14:08 »

Nettopp. Det er lov til å vera positiv, men ikkje å endra historia til Pardew

Da skal jeg fjerne det argumentet. Men det blir seier altså. :D

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Okt. 2014, 14:12 »
Statistisk sett burde vel Pardew snart vinne en kamp uavhengig av taktikk?

Vi er vel så heldige at dette skjer før eller siden og sikrer ham jobben i x antall kamper til :/

We are due a statistical anomaly.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. Okt. 2014, 14:27 »
 :spytt:

Sant! Og kanskje hattrick av Obertan i same slengen?

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Okt. 2014, 14:49 »
Og kanskje hattrick av Obertan i same slengen?

Da løper jeg for det høyeste fjellet jeg finner for da snakker vi bibelske tegn på at verdens undergang nærmer seg...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02. Okt. 2014, 16:29 »
Minnes Ryan Taylor over the wall hvor vi ufortjent vant matchen. Har vi vunnet flere derbyer mot Mackems under Pardew? Jevnt over har vi sett mindre motiverte ut enn Sunderland hver jævla gang.

Er klar over det, men vil ikke akkurat si vi maltrakterte dem i det oppgjøret. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 02. Okt. 2014, 16:31 »
Hehe, nei - det var ikke mine ord ;)
Tipper han tenkte på den fantastiske seieren under Hughton som du nevnte. Hadde Hughton blitt behandlet likt som Pardew hadde han vel antakeligvis enda vært Newcastle-manager. Sånn helt forresten.