20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600  (Lest 21614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pane

• Gjest
Sv: Newcastle United - Hull City 20.09.14 kl. 1600
« Svar #75 på: 20. Sep. 2014, 17:54 »
Ikke utenkelig at Cisses utligning sikret oss nedrykket.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. Sep. 2014, 17:57 »
Carr får mye skryt av spillere som blir gode, men han har sine flopper på sin kappe også. Riviere ser jo helt lost ut.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. Sep. 2014, 17:59 »
Dette skaffer sikkert Pardew nokon kamper til dessverre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 20. Sep. 2014, 18:04 »
Carr får mye skryt av spillere som blir gode, men han har sine flopper på sin kappe også. Riviere ser jo helt lost ut.

Carr speider ikke på måfå.  Jeg regner med at han har fått beskjed om å hente inn en viss spillertype. I Pardews hode blir da det en spiller som kan springe mye, med bra fysikk, men med lite sluttprodukt, jfr Gouffran og Riverie.

Verken Riverie eller Cisse er spisser som er gode nok til å spille alene på topp. Sett dem sammen i en 4-4-2 og det kan tenkes at Riverie spiller bedre enn han gjør nå. Da får vi også motsatte bevegelser på topp. Skaper mer rom, og det er vanskeligere å forsvare seg i mot.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 20. Sep. 2014, 18:10 »
Riviere er en Carr signering tvers igjennom. Om han spedier på måfå eller ikke så er tallene klare, han leverer ikke. Når du får så mye skryt så får du ta dine flopper også. Fortsatt tidlig, men det ser jo ikke bra ut i Riviere sitt tilfelle.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 20. Sep. 2014, 18:11 »
Riviere er en Carr signering tvers igjennom. Om han spedier på måfå eller ikke så er tallene klare, han leverer ikke. Når du får så mye skryt så får du ta dine flopper også. Fortsatt tidlig, men det ser jo ikke bra ut i Riviere sitt tilfelle.

Ja det er Carr som speider, men Pardew gir ham garantert beskjed om hvilke spillertype han er ute etter.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 20. Sep. 2014, 18:15 »
En trist dag, men bra for deg Cisse!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 20. Sep. 2014, 18:27 »
U hjemme mot Palace og Hull er ikke bra nok. Pardew lever kun på lånt tid uansett. Nå kommer et tøffere program fremover.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 20. Sep. 2014, 18:28 »
U hjemme mot Palace og Hull er ikke bra nok. Pardew lever kun på lånt tid uansett. Nå kommer et tøffere program fremover.

Med tap idag kunne vi blitt kvitt mannen ikveld!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 20. Sep. 2014, 18:43 »

Ja det er Carr som speider, men Pardew gir ham garantert beskjed om hvilke spillertype han er ute etter.
Kanskje, kanskje ikke. Har egentlig ikke så mye å si så lenge han ikke leverer. Det er uansett Carr som har gitt beskjed til ledelsen om at han er verdt å satse på.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 20. Sep. 2014, 18:53 »
Carr, som absolutt alle andre speidere i hele verden, bommer nå og da. Sånn er det å være et menneske. Når det er sagt gidder jeg ikke å bedømme noen av de nyinnkjøpte før Pardew er borte, eller han bestemer seg for å bruke de, i mine øyne, riktig.

Når det er sagt har Riviere virket veldig forsiktig og totalt blottet for seltillit til nå. Cisse kommer på etter et langt skadeavbrekk og pælmer den ballen i mål. Han treffer dårlig og er dårlig posisjonert, men han gir 100% og scorer. Riviere virker redd for og ødelegge ballen, og gir derfor kun 50% når han skyter.

Men Riviere viste i fjor at han ikke er ubrukelig, og jeg har trua på at han kan bli en ålreit PL-spiller under den rette manageren.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 20. Sep. 2014, 18:54 »

Kanskje, kanskje ikke. Har egentlig ikke så mye å si så lenge han ikke leverer. Det er uansett Carr som har gitt beskjed til ledelsen om at han er verdt å satse på.

Jeg tror ikke prosessen fungerer slik. Carr er en rådgiver, men jeg tror ikke det er han som tar den endelige beslutningen. Jeg tror Carr rapporterer tilbake til Pardew, og jeg er rimelg sikker på at Pardew ser spilleren live før klubben kjøper.  Vi vet alle Pardews spillerpreferanser, så da skal det ikke mye fantasi til for å skjønne hvilke spillere Pardew godkjenner :)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 20. Sep. 2014, 19:10 »
Pardew skulle vel få 2 kamper på seg for å rette opp den dårlige starten! Stemmer ikkje dette? Det har gått 2 kamper, og et knusende nederlag for Southampton borte og s å vidt unngå å tape for Hull hjemme. Det kan ikkje forandre noenting angående Pardew! Få han vekk fortere enn #¤¤&`"% :sint:!!!
Neste kamp er mot Stoke borte, og der får me stryk igjen med Pardew ved roret GARANTERT!!!!
Krever avgang snarest på fyren!!
« Siste redigering: 20. Sep. 2014, 19:33 av Jonny »

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #88 på: 20. Sep. 2014, 19:34 »
Å prøve å forsvare valget av Dummett vs Haidara idag er helt latterlig. Haidara er ikke dårligere enn Dummett defensivt, og offensivt er han i en annen liga. Dessuten var han definitivt  blant våre beste forrige kamp. At har var på halvdistanse på først scoringen er også rent sprøyt, der er det Colo som misser og ingen andre. Krampeaktig forsøk på å være objektiv. Totalt uenig.

Anyhow, 2-2 mot Hull hjemme holder fortsatt ikke. Pardew out.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 20. Sep. 2014, 19:41 »
Forresten, Colback? Igjen, hva skal Newcastle med han? Dårligere enn Tiote bakover, og dårligere enn Anita som en playmaker og fremover.  Bigirimana > Colback. Ut i fra det vi har sett av Bigi ville jeg vagt Bigi over Colback 99/100 ganger.

Er det bare jeg synes synes Colback fortsetter der han slapp i sunderlandtrøya? En høyest middelmådig fotballspiller.
Nei.