20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hoftun og Brattbakk til Glimt  (Lest 15511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hoftun og Brattbakk til Glimt
« Svar #60 på: 24. Okt. 2006, 23:31 »
Molde SKAL ned!
Jeg KREVER at Molde rykker ned.

Jeg håper virkelig at Viking overlever. Noe jeg også tror de gjør. Jeg tror nemlig de har store muligheter for poeng i Trondheim og seier hjemme mot Brann i siste seriekamp.

Ingenting ville vært bedre enn om Molde tok jumboplassen. Det er ingenting jeg heller vil enn å se den snørrhovne gjengen fra romsdalen ned. Og hva hadde vel vært bedre enn at de må se Aalesund gå opp samtidig som Rosenborg vinner serien og de rykker ned?

Håper alle gode krefter slår seg sammen og spanderer nedrykk på Røkke United.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 25. Okt. 2006, 00:32 »
Fulltendig enig.

Molde skal, må og kommer til å rykke ned. Og jeg ser ikke bort i fra at de får følge av Viking...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 25. Okt. 2006, 21:56 »
Nei, vær så snill. Viking hører hjemme i toppen av norsk fotball. Hvis de bare kan innse sitt eget beste og ansette ordentlige fotballtrenere, som spiller god, offensiv fotball, som Benny Lennartson og Tom Nordlie.

Viking hører hjemme i Tippeligaen. Viking er et fint lag. Har aldri gjort meg noe vondt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 25. Okt. 2006, 22:33 »
Sikkert fordi vi har så god statistikk mot Viking. :D Jeg er enig Joakim. Liker Viking.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Okt. 2006, 01:19 »
Greit at dere liker Viking. Men dere skal vel slå dem til søndag også?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

plebbster

• Gjest
« Svar #65 på: 27. Okt. 2006, 09:50 »
- Vi har fått nok. Det har vært altfor mye drikking gjennom hele sesongen. Er du Glimt-spiller, er du også konge på byen. Det har heller ikke vært nok fokus på kosthold, for det nytter ikke å spise junkfood 2-3 ganger i uken, sier Johansen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135529

Fett å drikke seg unna opprykk! :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 30. Okt. 2006, 11:14 »
Joakim: Bare for å si ifra egentlig, men jeg synes det er litt kjipt at denne kampen skulle bety så mye for hvem som rykker ned. Stakkars Viking som måtte lide pga dette:

http://fotball.fvn.no/eliteserien/article68080.ece

– Det verste jeg noensinne har vært med på. Jeg har aldri, aldri opplevd noe lignende. Dette hadde ingenting med fotball å gjøre og var en parodi, sier Nielsen på vei ut av Alfheim – hvor Tromsø akkurat hadde sikret seg minst kvalifiseringsplass i eliteserien med 1-0-seier mot Start.

Faenmeg 3. året Tromsø sliter i bunn og klarer seg med ett nødskrik. Et helvete å reise opp der, og et helvete å spille kamper der. 1. omgang måtte til og med blåses av etter 43 min pga været. Helt idiotisk at de får lov å spille der i det hele tatt da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 30. Okt. 2006, 16:35 »
Å spille fotball i 5 cm snø er selvfølgelig ikke helt bra. Der er jeg enig. Men jeg ser ikke helt hvorfor du nevner Viking. Det er nødvendigvis slik at det av og til kan falle snø her i Norge, men kampen på Lerkendal ble overhodet ikke preget av at det var snøvær. Det var ikke så mye snø at det ble liggende særlig mye på banen. Ballen trillet greit, og det var fullt mulig for begge lag å spille fotball. Sitausjonen på Alfheim er en helt annen selvsagt. Når forholdene er så ille som de var i går, så burde man finne andre alternativer, enn å spille fotball i 5 cm snø. Og når man må sende brøytebil inn på banen før førstomgang er ferdig, så er det i overkant ille.

Men det var ikke så ille når Brann var på besøk på Alfheim, og da var det helt greit å spille fotball der. Men man burde selvsagt få lagt kunstgress der oppe snarest.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 30. Okt. 2006, 16:44 »
Jeg nevner Viking fordi det sannsynligvis blir dem som rykker ned istedenfor Tromsø. Forholdene på Lerkendal vet jeg ingenting om, men å spille fotball i snøstorm går ikke. Bare tilfeldigheter gjorde hvem som vant, ergo, tilfeldighet hvem som rykker ned

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 30. Okt. 2006, 17:10 »
Har ikke Tromsø kunstgress da? Er jeg ganske sikker på at de har...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #70 på: 30. Okt. 2006, 17:16 »
Jo det har de men hjelper jo lite når det ligger en halvmeter med snø oppå!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 31. Okt. 2006, 19:28 »
Sitat fra: "aDDis"
Jeg nevner Viking fordi det sannsynligvis blir dem som rykker ned istedenfor Tromsø. Forholdene på Lerkendal vet jeg ingenting om, men å spille fotball i snøstorm går ikke. Bare tilfeldigheter gjorde hvem som vant, ergo, tilfeldighet hvem som rykker ned

Poenget er at det var ikke snøstorm på Lerkendal. At det snør er akkurat det samme som at det regner. Snøen la seg ikke slik at det ble noe problem, og snøstorm blir det feil å si at det var. Det snødde tett på Lerkendal, det gjorde det, men forholdene var like for begge lag, og det var på langt nær der kampen ble avgjort.

I Tromsø var det visstnok full snøstorm, og det la seg tjukke lag med snø på matta. Slike forhold er bare gode for de som er vant til det, for de som trener under slike forhold og som bor under slike forhold. Å spille fotball slik forholdene var i Tromsø har jeg ingenting til overs for. Bortsett fra når Chelsea og Ruud Gullit kommer på besøk i UEFA-cupen.

Tilfedlighetene avgjorde i Tromsø. Tilfeldighetene avgjorde så visst ikke i Trondheim. Bare sånn at det er sagt. Man må tåle at det snør litt, så lenge det ikke går utover baneforholdene i større grad enn det ville gjort ved regnvær.

Klimaet i Norge tilsier jo at det egentlig ikke bør spilles fotball her overhodet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 31. Okt. 2006, 20:14 »
Skjønner ikke helt hvorfor du blander inn kampen på lerkendal men... alt jeg har skrevet er om tromsø - start kampen som gikk hardt ut over viking

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 01. Nov. 2006, 16:48 »
Jeg oppfattet det som at du mente at Viking på Lerkendal også var et offer for tilfeldighetenes spill. Men greit vi fikk avklart at det ikke var tilfelle da.
Når det er sagt er det jo fullt mulig at Tromsø hadde vunnet uansett da, men kampen burde så absolutt blit flyttet, og da er vel eneste alternativ å flytte den innendørs.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 01. Nov. 2006, 18:04 »
Viking hadde rykka ned uansett  :wink:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]