20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Crystal Palace, 30.08.14, kl.16:00  (Lest 22677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Crystal Palace, 30.08.14, kl.16:00
« Svar #90 på: 30. Aug. 2014, 18:04 »

Uavgjort er det værste resultatet vi kunne fått, da klarte klovnen tross alt å få ett poeng. jeg er redd for at 2 poeng på tre kamper er bra nok for ashley, men 0 på 3 hadde kanskje vært kroken på døra.

pane

• Gjest
« Svar #91 på: 30. Aug. 2014, 18:06 »
Faens drittresultat. Jævla Williamson.

Vi trengte et tap i dag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 30. Aug. 2014, 18:09 »
Vi har fullkontroll på kampen når vi går opp til 3-2,, så plutselig slutter vi å spille fotball og legger oss innenfor 5 meteren og prøver å forsvare oss til seieren

Har vi sett det før?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #93 på: 30. Aug. 2014, 18:10 »
Kan ikke si jeg har noe å si på Pardew etter denne kampen...
Bra 11'er fra start, og at vi slipper inn etter 31sek er ikke hans skyld! Dårlig konsentrasjon på gutta fra start, og dårlig oppfølging på returen Gayle scorer på..

2-1 er et resultat av at Colback og (hovedsaklig) Coloccini ikke presser målscorer Får stå helt alene altfor lenge, og slik går ikke an i en sekstenmeter i PL!!

3-3 kommer av at vi slipper markeringer før situasjonen er over, og Jedinak (?) får legge ned ballen til Zaha. Er noen Newcastle-spillere rundt omkring, men er ikke bra nok å bare stå å se på!

Genialt bytte av Gouffran/Aarons, samt at det var riktig å ta ut de Jong og Janmaat.

Jeg er ingen stor tilhenger av Pardew, men at vi slipper inn 3 drittmål er ikke hans feil. Jeg ønsker meg en annen manager, uten å helt se hvem vi skal hente, men synes ikke Pardew skal være den første syndebukken for dette resultatet!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

pane

• Gjest
« Svar #94 på: 30. Aug. 2014, 18:11 »
Bra 11'er fra start, og at vi slipper inn etter 31sek er ikke hans skyld! Dårlig konsentrasjon på gutta fra start, og dårlig oppfølging på returen Gayle scorer på..

2-1 er et resultat av at Colback og (hovedsaklig) Coloccini ikke presser målscorer Får stå helt alene altfor lenge, og slik går ikke an i en sekstenmeter i PL!!

3-3 kommer av at vi slipper markeringer før situasjonen er over, og Jedinak (?) får legge ned ballen til Zaha. Er noen Newcastle-spillere rundt omkring, men er ikke bra nok å bare stå å se på!

Genialt bytte av Gouffran/Aarons, samt at det var riktig å ta ut de Jong og Janmaat.

Jeg er ingen stor tilhenger av Pardew, men at vi slipper inn 3 drittmål er ikke hans feil. Jeg ønsker meg en annen manager, uten å helt se hvem vi skal hente, men synes ikke Pardew skal være den første syndebukken for dette resultatet!

Sinnsykt å si noe sånt.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 30. Aug. 2014, 18:11 »
Vi har fullkontroll på kampen når vi går opp til 3-2,, så plutselig slutter vi å spille fotball og legger oss innenfor 5 meteren og prøver å forsvare oss til seieren

I forhold til at dette er vår "go-to" tactic i absolutt alle kamper, uansett om vi ligger under (for å unngå flere baklengs), uavgjort (for å sikre ett poeng) eller seier (for å sikre seier), så er vi ekstremt dårlige på det.

Forstå det den som kan.

Tussler

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 30. Aug. 2014, 18:17 »
7 minutter tillegg var mye ja, egentlig helt uforståelig - MEN to minutter før 90 ønsket vel de fleste av oss masse tilleggstid.
Alt i alt synes jeg ikke vi fortjener å vinne i dag. Rett og slett og dessverre. Kjipt for Williamson som putter sin første og tror han vinner matchen med det.

Aarons fra start neste match takk. Gouffran ut.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #97 på: 30. Aug. 2014, 18:19 »

Sinnsykt å si noe sånt.

Prøver å få frem en diskusjon, men du er ikke kapabel til å komme med noe annet enn det du hoster opp? :thumbu:

Snakker kun om denne kampen, hvis du ikke fikk med deg det! Ser ut som om vi hvertfall skal prøve å angripe i denne kampen, og Palace er ikke veldig farlige hver gang de angriper. Noe som gjør meg utrolig skuffet over at vi slipper inn hele 3 mål.

Colo er god i dag, sammen med Haïdara og til slutt Rolando Aarons. Cabella skuffer litt igjen, Gouffran bør begynne på benk neste kamp, og det er kanskje på tide å la Perez begynne en kamp.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 30. Aug. 2014, 18:19 »

Hans valg med å legge 111111 mann bak ballen med ei gang vi får opp i ledelsen er kun hans feil.

Og denne troppen er 100 x bedre en CP sin, så han skal få mer ut av den.

Det er en manager sitt ansvar å motivere spillere å få det beste ut av de! Så når de ikke kommer ut på banen før det er gått 5 min, så har han også feilet.

pane

• Gjest
« Svar #99 på: 30. Aug. 2014, 18:20 »
Vi slipper inn 3 (tre!) mål mot Crystal Palace på hjemmebane. Det er utilgivelig.

Pardew starter med Gouffran på kanten, en spiller som bidrar med absolutt nada. Holder hånda til backen vår, men det er ikke en kantspillers oppgave.

Vi har hatt Pardew i snart 4 år, eller noe sånt, og fortsatt er det ikke antydning til noe offensivt mønster. Spillerne ser ut som de aldri har spilt sammen før, og alt virker tilfeldig.

Dødballene er de verste jeg har sett, selv om vi utrolig nok skårer i dag. De løftede ballene til Willo er intet mindre enn flaut. 4 år uten et eneste mål fra de. Det er sinnsykt.

Defensivt henger vi ikke sammen i det hele tatt. Motstanderen ser ut til å kunne skåre hver eneste gang vi blir utfordret på fart.

Vi er et elendig fotballag, ledet av en elendig manager som ofte reddes av enkeltmannsprestasjoner.

Pardew må ut og jeg håper vi taper hver eneste kamp frem til han endelig forsvinner. The greater good, og alt det der.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 30. Aug. 2014, 18:44 »
Jeg er enig med deg Anders, at denne kampen isolert sett gjorde ikke Pardew detså verst. OK startellever, bra bytter.

Likevel kommer jeg ikke unna det faktum at vi nok engang fremstår planløse og lite farlige. Dette på hjemmebane mot Crystal Palace. Og vi slipper inn tre mål. Så mye fortsetter i kjent Pardew-stil, men han skal hvertfall ha creds for en bra startoppstilling og gode bytter idag. Resten som vanlig søppel, og jeg skulle ønske vi hadde tapt, så han han dra seg bort.

pane

• Gjest
« Svar #101 på: 30. Aug. 2014, 18:50 »
Jeg er enig med deg Anders, at denne kampen isolert sett gjorde ikke Pardew detså verst. OK startellever, bra bytter.

Likevel kommer jeg ikke unna det faktum at vi nok engang fremstår planløse og lite farlige. Dette på hjemmebane mot Crystal Palace. Og vi slipper inn tre mål. Så mye fortsetter i kjent Pardew-stil, men han skal hvertfall ha creds for en bra startoppstilling og gode bytter idag. Resten som vanlig søppel, og jeg skulle ønske vi hadde tapt, så han han dra seg bort.

Jeg sliter med å se logikken her. 3-3 hjemme mot Palace er et elendig resultat, og Pardew skal ha  størstedelen av "æren" for det.

Pardew hadde en ny jævlig dårlig dag på jobben.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #102 på: 30. Aug. 2014, 19:08 »
Der er jeg helt med. Den eneste jeg vil frem til, er at jeg veldig ofte kritiserer Pardew for både hvem som starter, og hvordan han disponerer bytter. Akkurat der syntes jeg det var bra idag. Resten er, som du sier, skrøpelige saker.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 30. Aug. 2014, 19:40 »
Eine grunnen til at eg meinar Pardew må gå er at ingenting frå førre sesong har endra seg. Dei 2 siste kampane viser at han ikkje får ut potensialet i det laget han har. Utruleg frustrerande at han er freda av Ashley. Heilt grusomt å vera nufc supportar om dagen. Til å grina av!