20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Crystal Palace, 30.08.14, kl.16:00  (Lest 22792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Crystal Palace, 30.08.14, kl.16:00
« Svar #105 på: 30. Aug. 2014, 19:42 »
http://www.bbc.com/sport/0/football/28999238

Elendig

Og ingenting har endra seg med tanke på kva godaste mr Pardew kjem med av unnskyldningar!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 30. Aug. 2014, 20:21 »
Hadde Krul en ganske svak kamp?
Burde han ikke tatt de 2 første målene?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 30. Aug. 2014, 21:01 »
Alan Pardew reckons home crowd excitement may have affected Newcastle United during Crystal Palace draw

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/alan-pardew-reckons-home-crowd-7695116

Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 30. Aug. 2014, 21:03 »
Treng eg gjenta det eg skreiv lenger oppe?! Den mannen burde læra av Van Gaal. Han er ærleg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #109 på: 30. Aug. 2014, 21:06 »
Pardew er vel sikkert ærlig han også. I tillegg til å være dum og blind! Sier det han mener, selv om det ikke har rotfestet i virkeligheten.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 30. Aug. 2014, 22:51 »
Jaja, venta på kampen i reprise. De som påstår at de er fornøyd med Pardrew: laget spiller jo ikke fotball, vi scorer to mål fordi Aarons (mini Ben Arfa) kommer inn. Vi har ingen strategier. Helt håpløst, mot et svært svakt Crystal Palace.

Riviere skuffer stort igjen, De Jong er helt usynelig. Cabella skuffer meg, og Gouffran har arbeidskapasitet, men ikke så mye mer. Sissoko vimser rundt uten noen plan som alle andre. Dog positivt er Colback, Willy og Aarons. Likte også Haidara fremfor Dummet. Men, Pardrew burde ha en plan.

I treningskampene i sommer, hvorfor startet han ikke med et førstelag for å få de samspilte før seriestart. Laget fremstår langt fra samspilte. Det bekymrer meg. En annen ting er at i en kamp som dag kunne vi fint startet med både Aarons og Ben Arfa. Da hadde vi vunnet.

Pardrew, ta hatten din å gå, din jævel.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 30. Aug. 2014, 22:59 »
Dette er siste gongen me fekk sjå Haidara. Pardew sende han vel på lån.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 30. Aug. 2014, 23:00 »
Gruer meg allerede til kampen mot Southampton borte, me kjem til å få bank så det synger :rødme:
Det verste er at det mot et lag som er "tappet" for stjerner  :(

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 30. Aug. 2014, 23:01 »
Jepp. Og Gud kor eg gruar meg til kampane mot Mackems. Dette luktar førre sesong lang veg.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 30. Aug. 2014, 23:02 »
7.min ekstra, var for mykje, men forsvarsspillet vårt i dag var heilt grusomt, og vi fortjente ikkje meir enn 1 poeng sjølv om vi hadde alt banespillet
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 30. Aug. 2014, 23:11 »
Det Pardew egentlig sier her er at laget ble påvirket av stemningen på tribunene etter 3-2, noe jeg kan være delvis enig i. Men samtidig synes jeg de virker godt skjerpa de første minuttene etter scoringen. Men etter å ha sløse bort en halvsjanse får vi litt trykk mot oss, og spillerne mister hodet. Det er litt for typisk Newcastle, Alan Pardews Newcastle. Isolert sett er det ikke Pardews feil at vi ikke vinner kampen, men som sagt, dette er typisk for Pardews Newcastle. At han mener laget ble revet med av fansen er i seg selv ikke nødvendigvis feil, men samtidig er det en bortforklaring av det virkelige problemet, vi holder ikke kampen ut, og det er ikke første gang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #116 på: 30. Aug. 2014, 23:20 »
Fortell om enigheten her nå??

Martin & Kristoffer = helt på linje. Det blir så trist om det her er nivået. Jeg tenker ordentlig at likt med CP på hjemmebane er så trist at vi ikke kan synke lengre, men så er jeg "desverre" så gammel at jeg husker nedrykket hvor vi jogget rundt de siste 20 minuttene av siste kampen på SJP.!

Det er så trist det her.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #117 på: 30. Aug. 2014, 23:22 »
Lede 3-2 i 88. minutt på hjemmebane mot et pisslag og så tape poeng. Fortell om det

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 31. Aug. 2014, 10:55 »
Dette er ikkje nytt under Pardew. For 2 sesongar sette mi vel rekord i unnslupne mål i PL. Førre sesong var det nesten lika ille. Og no fortsett da att denne sesongen. Eg verte so provosert at dette har ingenting å sei for Pardew so lenge han ikkje rykke ned.
Det som og provoserar meg er at Pardew alltid skal henga seg opp i alle andre ting enn det me som supportera ser. Mi fortente jo ikkje seieren i går og alle såg kor svake me var.  Han snakkar om at det var dommaren sin feil og eit frispark rett før skåringa som var årsaken til 3 tapte poeng. Bla bla!
Han burde heller ta tak i det elendige forsvarsspelet og offansive spelet mot svakare lag og det svake offansive spelet mot middels og gode lag. Sjå på statistikken for 2014! Skremmande dårleg. Noko må skje. Me kan ikkje sei at me ikkje kan få noko betre enn Pardew. Det er jo berre å prøva noko nytt og so ev skifta ut på nytt viss da ikkje funka. Betre det enn å gå 5 år til med denna elendigheita.
« Siste redigering: 31. Aug. 2014, 10:57 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 31. Aug. 2014, 13:21 »
Det første målet er i mine øyne en keepertabbe av Krul. Den andre forandrer kanskje retning i Coloccini men ikke være enn at en topp keeper bør eller rettere sagt skal redde.
Må også ta med at klareringen til Haidara på førstemålet, rett ut i det farligste området for returer, må unngås. Er ikke alltid nok å få pannebrasken på ballen. Man også prøve å styre ballen vekk fra farlige rom. Er de små detaljene der som skiller de beste fra de nest beste. Konsentrasjon også i de små stressende situasjonene kreves av de absolutt beste. Men han er ung og skal forhåpentligvis spille mange kamper enda.

Videre må jeg si at jeg var fornøyd med laguttaket. Skal heller ikke klage på byttene som ble gjort. Aarons var jo et meget friskt pust som kom inn. NUFC styrte kampen godt og burde hatt et straffespark da Riviere ble dratt ned. Vi hadde også mange sjanser til å score flere mål.

Ellers så ser vi at forsvaret/midtstopperne sliter fryktelig med farta. Så fort de møter noen med kjappe ben ser vi helt klart laget sin største svakhet. Med de midtstopperne vi har nå kan vi ikke la laget stå høyt uten å bli straffet for det.
Trenger en med fart, teknikk og overblikk der bak. Det koster penger men gjør laget så utrolig mye bedre. En type som Philippe Albert er å foretrekke.