20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Emmanuel Rivière  (Lest 5444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Emmanuel Rivière
« på: 17. Juli 2014, 00:36 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20140716/newcastle-land-emmanuel-riviere_2281670_4006304

Velkommen!  :toon:

Meget spent på å se hva Rivière klarer å prestere for oss! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Emmanuel Rivière
« Svar #1 på: 17. Juli 2014, 01:26 »
Herlig at vi allerede har signert 4 offensive spillere, deriblant 2 spisser! :) Akkurat det vi trengte!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Juli 2014, 08:41 »
Herlig at vi allerede har signert 4 offensive spillere, deriblant 2 spisser! :) Akkurat det vi trengte!

2 spisser?

Vi trenger fortsatt en goalgetter med 15 mål ++ på bok å levere oss ;)

De Jong er ikke spiss :)

Tror Riviere vil være backup for en goalgetter som kommer jeg. Håper i hvert fall det ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Juli 2014, 08:54 »
Ayoze Perez og Emmanuel Riviere. 2 spisser :)

Tremblem

• Gjest
« Svar #4 på: 17. Juli 2014, 08:57 »
Spent på hvor han havner i systemet? Midtspiss, kant, benk???

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Juli 2014, 09:00 »
Jeg frykter at dette er den siste spissen vi ender opp med i sommer, og vil kanskje tro han kommer til å spille midtspiss.

Cabella og de Jong MÅ brukes, de er jo hentet for å starte. Cisse sliter med formen, og har gjort det de siste 2 årene. Ben Arfa kommer ikke til å bli brukt, så det åpner kanskje for en plass på høyresiden for Riviere? Men så tenker jeg at Gouffran ikke kommer til å bli benket, så da er Riviere favoritt til å spille midtspiss for oss..

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juli 2014, 09:13 »
Jeg frykter at dette er den siste spissen vi ender opp med i sommer, og vil kanskje tro han kommer til å spille midtspiss.

Cabella og de Jong MÅ brukes, de er jo hentet for å starte. Cisse sliter med formen, og har gjort det de siste 2 årene. Ben Arfa kommer ikke til å bli brukt, så det åpner kanskje for en plass på høyresiden for Riviere? Men så tenker jeg at Gouffran ikke kommer til å bli benket, så da er Riviere favoritt til å spille midtspiss for oss..

Jeg tror ikke det, han er rett og slett ikke god nok til det. (Tror jeg og det inntrykket får jeg fra alt jeg har sett og lest om han)

Vi trenger ikke en ny fjorårets Cisse på topp.

Jeg tror rett og slett Pardew og Ashley også vet det.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Juli 2014, 10:01 »
Ser ikke helt hvem vi skulle handlet inn som kan "garantere" (i den grad noen kan det) mål. Ba gikk til Tyrkia. Da er jeg blank på hvem som skal kunne score 15+ for oss. Aubameyang? Tviler. Meget god spiller, men ikke garantist for 15+. Benteke er en vår drøm, men det skjer nok ikke.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Juli 2014, 10:10 »

Olivier Bernard sier at Riviere minner om Remy, men selv tenker jeg på en annen tidligere Newcastlespiss når jeg ser noen av målene hans. Riviere synes å være raskere og bedre teknisk enn hva Best er, men det er noe med måten han velger å avslutte sikkert fremfor spektakulært som får meg til å tenke på den dårligste spilleren som har scora hat trick for oss.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Juli 2014, 10:23 »
Regner med han er henta inn for å være spydspiss. Pardew synes å like spisser som både kan vinne i lufta og er hurtige (Remy og Ba i første rekke), og Riviere virker til å inneha mye av dette. Spent på om klubben velger å beholde Cisse nå, eller om de faktisk går for en ny spiss som er en direkte konkurrent til Riviere

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Juli 2014, 10:38 »
Ser ikke helt hvem vi skulle handlet inn som kan "garantere" (i den grad noen kan det) mål. Ba gikk til Tyrkia. Da er jeg blank på hvem som skal kunne score 15+ for oss. Aubameyang? Tviler. Meget god spiller, men ikke garantist for 15+. Benteke er en vår drøm, men det skjer nok ikke.

Om jeg skulle velge mellom dem hadde jeg tatt Aubameyang.

Men jeg tror vi har noe på lur, eller jeg håper.

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Juli 2014, 12:46 »
Har ikke så veldig stor tro på denne mannen..men kan jo ikke være lik dåle som shola..
Sitter med ett lite håp på at remy eller benteke er neste mann inn :) da har vi en som scorer 15+ :)
Howay :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Juli 2014, 13:08 »
Og langt bedre backup i Rivière :)

Håper mitt vedrørende Remy eller Benteke er ganske lite det også, men vi trenger en klassespiss fra hylle #2. Er egentlig ikke bra nok det vi har....

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Juli 2014, 13:39 »
Virker ikke som ett superkjøp, men jeg er likevel positiv og håper at Carr har dett ett uforløst potensialet med en plan for hvordan de skal få det ut! En "skikkelig" spiss nå, og det begynner å se spennende ut! Holder vi på Sissoko og bruker Santon på høyre og Haidara på venstre, trenger ikke laget å bli så verst!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Juli 2014, 13:54 »
bruker Santon på høyre og Haidara på venstre, trenger ikke laget å bli så verst!
Janmaat tar høyre back, og takk for det.