20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Herlig at vi allerede har signert 4 offensive spillere, deriblant 2 spisser! Akkurat det vi trengte!
Jeg frykter at dette er den siste spissen vi ender opp med i sommer, og vil kanskje tro han kommer til å spille midtspiss.Cabella og de Jong MÅ brukes, de er jo hentet for å starte. Cisse sliter med formen, og har gjort det de siste 2 årene. Ben Arfa kommer ikke til å bli brukt, så det åpner kanskje for en plass på høyresiden for Riviere? Men så tenker jeg at Gouffran ikke kommer til å bli benket, så da er Riviere favoritt til å spille midtspiss for oss..
Ser ikke helt hvem vi skulle handlet inn som kan "garantere" (i den grad noen kan det) mål. Ba gikk til Tyrkia. Da er jeg blank på hvem som skal kunne score 15+ for oss. Aubameyang? Tviler. Meget god spiller, men ikke garantist for 15+. Benteke er en vår drøm, men det skjer nok ikke.
bruker Santon på høyre og Haidara på venstre, trenger ikke laget å bli så verst!