20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 14/15  (Lest 139952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #60 på: 15. Aug. 2014, 10:11 »
Einig. Bør vera ein nymotens manager med klar og tydeleg offansiv filosofi.

Okay, det verste er at Mike er truande til dette viss Pardew må sparkast: PULIS  :snufs:
« Siste redigering: 15. Aug. 2014, 10:20 av lgrinde »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 15. Aug. 2014, 10:57 »
Aner ikke hvem vi evt skulle hentet inn, men vi ble vel linket til Saint-Etienne sin hovedtrener etter forrige sesong. Så det kunne kanskje være en mulighet.. Bortsett fra det, dukker det bare opp opptatte navn i hodet mitt.
Jorge Sampaoli, hovedtreneren for Chile, kunne kanskje vært et annet navn?....

Om så skulle skje blir det nok Tony Pulis som kommer til NUFC. Ashley biter på forrige sesongs manager of the year. Da blir det nok også en del salg av våre nåværende spillere, mens nye tilvekster fort kan bli Crouch, Zigic, Heskey og Jostein Flo.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 15. Aug. 2014, 11:26 »
Aner ikke hvem vi evt skulle hentet inn, men vi ble vel linket til Saint-Etienne sin hovedtrener etter forrige sesong. Så det kunne kanskje være en mulighet.. Bortsett fra det, dukker det bare opp opptatte navn i hodet mitt.

Om så skulle skje blir det nok Tony Pulis som kommer til NUFC. Ashley biter på forrige sesongs manager of the year. Da blir det nok også en del salg av våre nåværende spillere, mens nye tilvekster fort kan bli Crouch, Zigic, Heskey og Jostein Flo.

Det samme hadde jo skjedd om Pardew hadde hatt frie tøyler på overgangsmarkedet :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 15. Aug. 2014, 12:04 »
At Ashley kan erstatta Pardew med Pulis er jo ingen spøk. Eg meinar at det seriøst kan skje.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 15. Aug. 2014, 12:23 »

Det samme hadde jo skjedd om Pardew hadde hatt frie tøyler på overgangsmarkedet :P

Nei, veldig tvilsomt. Synes ikke Pardew og Pulis har identisk filosofi. Allardyce og Pulis er nok mer like der, men så gjør de det også bra resultatmessig med klubber uten noe særlig transfermidler. Så det er egentlig vanskelig å kritisere dem.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #65 på: 15. Aug. 2014, 13:21 »
Enig i at regnestykket blir annerledes når man tar alt det i betraktning! Jeg gjorde det enkelt og isolerte Moyes vs Pardew som "beste manager" etter mitt syn. Men dersom (det skjer ikke) Pardew skulle gått til Crystal Palace, er det jo ikke snakk om kostnader mtp sparking eller noe, og da hadde jeg lett tatt Moyes!

Videre er de to ganske like managere ja, men jeg syntes Moyes er en mye bedre utgave av Pardew, om man kan si det slikt. Hva han fikk til i Everton er intet mindre enn imponerende. Men han viste i Man Utd at Everton muligens er hans toppnivå. Forøvrig er jeg jo utelukkende positiv til en manager som er tro mot sitt system. I lengden syntes jeg ikke at taktikken Pardew gjør om å "alltid" tilpasse seg motstandere er selvmord i lengden. Uten at vi trenger å ta hele den diskusjonen igjen ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Aug. 2014, 14:13 »
Woooooooooho! Ki!
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Aug. 2014, 14:16 »
Eg likar Van Gaal, men ikkje Scums. Herleg. Einaste er at eg har Rooney, Mata og Young på fantasy. Rooney som kaptein. Ser ikkje lovandes ut!!!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 16. Aug. 2014, 15:02 »

:ler:
Nei.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 16. Aug. 2014, 15:24 »
Sacked in the morning!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 16. Aug. 2014, 15:27 »
Gomis har sett ut som skikkelig PL-kvalitet de første minuttene etter innhoppet sitt. Man Utd sliter me'n.
Nei.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 16. Aug. 2014, 16:19 »
Det går rykter om at det renner fråde fra nettavisenes redaktører nedover hele Akersgata. Må si jeg blir småkvalm av disse overskriftene.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 16. Aug. 2014, 16:48 »
Kvifor fekk Noughton raudt kort?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 16. Aug. 2014, 16:50 »
Blokkerte avslutning med armen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #74 på: 16. Aug. 2014, 16:56 »
Gode stream folkens.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.