20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 14/15  (Lest 139954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 14/15
« Svar #45 på: 05. Aug. 2014, 10:32 »
Obertan har spilt gode treningskamper før, og manageren går fem på hvert eneste år. Det varer dog ikke lenge, og i PL faller han gjennom tvert. Hvis Aarons fortsetter utviklingen, så tipper jeg han er langt foran Obertan i køa i løpet av sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Aug. 2014, 10:50 »
Vi har da sett spillere som Gosling og Shola se gode ut i pre-season. Bør ikke la oss lure - straks han møter skikkelig motstand og ting blir seriøst antar jeg vi ser den samme svake spilleren igjen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Aug. 2014, 12:24 »
Og so får han seg ein liten skade i tåa og ein ser han ikkje att resten av sesongen. Obertan føre HBA, kan kunn skje med Pardew som manager.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Aug. 2014, 08:34 »
Og so får han seg ein liten skade i tåa og ein ser han ikkje att resten av sesongen. Obertan føre HBA, kan kunn skje med Pardew som manager.
HBA hadde vel vært foran Obertan hvis Pards førstnevnte hadde kommet overens?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Aug. 2014, 22:18 »
Tony Pulis er ferdig i Crystal Palace. Haha, heeeelvete!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Aug. 2014, 22:21 »
Pluteslig ble oddsen på at Palace går ned betraktelig lavere. Si hva du vil om fotballfilosofien til Pulis - men det han gjorde med Palace forrige sesong var rått!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Aug. 2014, 23:24 »
Får veldig FM-feeling på det hele! Man stiller et ultimat til styret, som ikke innvilges :P

Da tror jeg Palace går ned, for som Kristoffer sier; han gjorde en ekstremt god jobb!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 15. Aug. 2014, 00:00 »
Det idelle nå ville jo vært å la Crystal Palace hente sin gamle helt Alan Pardew tilbake. Ikke bare blir vi kvitt han, men kanskje får vi også penger for det ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #54 på: 15. Aug. 2014, 00:45 »
Kan være litt snille med de, ettersom de er i en knipe nå, å la han gå gratis 😉

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 15. Aug. 2014, 06:52 »
Hvis Pardew i tillegg tar med seg sin trofaste padawan, Ober-wan blir det virkelig fart på skuten i palace

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 15. Aug. 2014, 07:31 »
Det er lov å drøyma :drool:

Kven skal me få inn då på "kort varsel"? Moyes?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #57 på: 15. Aug. 2014, 08:55 »
Aner ikke hvem vi evt skulle hentet inn, men vi ble vel linket til Saint-Etienne sin hovedtrener etter forrige sesong. Så det kunne kanskje være en mulighet.. Bortsett fra det, dukker det bare opp opptatte navn i hodet mitt.
Jorge Sampaoli, hovedtreneren for Chile, kunne kanskje vært et annet navn?....

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Aug. 2014, 09:22 »

Beklager, jeg klarer faktisk ikke lese om det med Moyes er ironi eller ikke? Men jeg for min del syntes det er milevis bedre enn Pardew, uavhengig om det hadde vært på kort varsel eller planlagt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Aug. 2014, 09:51 »

Beklager, jeg klarer faktisk ikke lese om det med Moyes er ironi eller ikke? Men jeg for min del syntes det er milevis bedre enn Pardew, uavhengig om det hadde vært på kort varsel eller planlagt.

Synes Pardew og Moyes har omtrent samme spillestil. Begge vektlegger defensiv trygghet. Men Moyes har vel en mer utpreget spillestil fremover med 4-3-3 og en tankspiss på topp.  Moyes er flink til å finne talenter, og han har operert under et begrenset budsjett. Det er hans sterke side. Derimot har han vært kritisert for at han ikke er dyktig nok taktisk . Han setter sin formasjon med sine spillere og bruker disse, men evner i mindre grad å tilpasse laget etter hvordan kampen forløper. Det var vel flere som mente han gjorde en del merkelige bytter som manager for Scum.

I sum tror jeg Moyes har disponert mer midler enn det Pardew har gjort.  Moyes tjener også en god del mer enn Pardew regner jeg med. Tror klubben kommer bedre ut av det, økonomisk og sportslig med Pardew. Å kjøpe han fri og hente inn Moyes vil nok koste alt fra  £15-20 mill. Da er det bedre at Pardew hadde fått disse pengene til å forsterke laget ytterligere tenker jeg. 

Jeg tror altså at Moyes taktiske evner og spillestil ikke er så mye bedre enn Pardew at han er verdt de pengene det vil koste å hente ham,