20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 28.April kl.21.00  (Lest 10730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Arsenal - Newcastle 28.April kl.21.00
« Svar #45 på: 28. April 2014, 23:19 »
Spørsmålene Pardew får fra de engelske journalistene er så banale og enkle. Hva synes du om målene i egen kasse, press fra fansen, og der stopper det. Ikke noe spørsmål om den offensive planen nufc driver med. Tv2 derimot synes jeg kritserer nufc perfekt hver gang de har studio. Ashley har fått gjennomgå, Pardew får slakt for måten han leder laget, de skjønner fansen. Phil Thompson oppsumerer det ganske bra når han sier spørrende: Pardew sier laget gjorde en god andre omgang, Thompson bare rister på hodet og sender den ene kritikken etter den andre.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 28. April 2014, 23:22 »
Ingen overrakselse at vi er skammelig dårlige. Syns synd på bortefansen og fansen generelt. Vi bytter inn ein midtstopper for ein back og Armstrong får knapt 5 minutter på banen. Har ein bra sjanse i løpet av heile kampen. Gjør vondt å sjå kampen. Pardew ut.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 28. April 2014, 23:32 »
Pardew: Første målet skulle ikke vært et frispark. Andre målet skulle vært avblåst for offside. Det tredje målet gidder jeg ikke nevne, snakker heller om at jeg synes en SJANSEFRI omgang uten NOE som helst offensiv slagkraft er en grei omgang. GG Pardew, bare bli værende i London, kanskje Tony pulis vil bytte jobb med deg, for jeg tar heller han en å beholde deg ett eneste sekund til.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 28. April 2014, 23:47 »
6 tap på rad.  Pardew med endå ein rekord.

Tipper vi kan plusse på 2 til før sesongen er over. Frykter den siste kampen mot LFC noe så inni h....... det kan vise å bli tidenes nedsabling om LFC trenger å vinne med flere mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. April 2014, 00:25 »
7. november 2010 vant vi 1-0 på Emirates med følgende lag:

Krul
Simpson-Williamson-Coloccini-Enrique
Barton-Tiote-Nolan-Jonas
Ameobi-Carroll

Rent ferdighetsmessig er jeg overhodet usikker på om det laget der kan måle seg med dagens lag - men det laget der hadde samtidig kjempa dagens gutter totalt ut av stilen. Vi er så totalt blottet for vilje og innsats, og ønske om å vinne kamper. Spillerne må se seg selv i speilet - og det er på tide at vi samtidig innser at dagens spillere ikke er motiverte til å gi sitt beste for Pardew. Det er vanskeligere å bytte ut 11 spillere enn èn manager...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. April 2014, 09:13 »
Dette laget oset det entusiasme og vilje av. Hughton gjorde også en kjempejobb med å samle spillergruppa noe som ga Pardew gode forutsetninger å bygge videre på. Midtbanen var mye bedre den gang; vi vant oftere ball og dueller på midten, ofte mye høyere enn i dag. Nå har vi kun en taklingsstyrke og en ballvinner i Tiote som har en dyp rolle. Vi vinner ballen sjelden høyt på banen, som ofte er en nøkkelfaktor for å skape gode overganger og vinne kamper. Sissoko kan være aggressiv og har et fint driv men blir ofte nødt å gjøre ting på egen hånd. Anita fordeler greie pasninger men er blottet for fysikk. Og Gosling....en drittspiller som tapte utrolig mange dueller og og gav Arsenal mange muligheter til å bryte. Hadde vi lyktes med å erstatte Cabaye med en lignende spiller så hadde resten av sesongen neppe vært like katastrofal som nå.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. April 2014, 10:39 »
Mulig jeg er på bærtur, men synes egentlig Gosling har gjort en helt ok figur i kampene han har spilt i det siste.

Jeg tror det som irriterer meg mest med gårsdagen er at den dårligste til å slå innlegg i hele Premier League heter Moussa Sissoko, og at han på død og liv skal spille høyreving for oss.

Tremblem

• Gjest
« Svar #52 på: 29. April 2014, 10:54 »
Mulig jeg er på bærtur, men synes egentlig Gosling har gjort en helt ok figur i kampene han har spilt i det siste.

Jeg tror det som irriterer meg mest med gårsdagen er at den dårligste til å slå innlegg i hele Premier League heter Moussa Sissoko, og at han på død og liv skal spille høyreving for oss.

Ikke at jeg på noen som helst måte mener Sissoko er på nivå med Yaya Toure, men de har noen av de samme egenskapene og kvalitetene. Aggresiv, et herlig driv og evne til å komme seg fremover med ball, så et par eksempler på det i går. Men, hva faen hjelper det når Pardew insisterer på å bruke han som høyre kant??? Og, han er jo minst like dårlig defensivt som Ben Arfa. Gang på gang ble vi blottlagt på høyrebacken når Debuchy gikk på løp og vi fikk kontring i mot.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 29. April 2014, 11:44 »

Legg til å dempa ballen og å sentra pasningar med rett kraft og presisjon. Ta i frå han drivet og det er ingenting att. Legg til Pardew som manager og det er vertfall ikkje noko håp på forbetring.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 29. April 2014, 13:11 »
Newcastle fans ended up stranded in London last night because of a Tube strike and Sky's decision to switch this fixture to Monday evening.

But they still managed to outclass the Arsenal fans with a series of songs that even had Gunners fans in stitches.

After chanting for Pardew's head they sang: "Pardew, Pardew give us a wave" before winding up Arsenal fans with: "You're nothing special, Tottenham scored four"

haha, herlig  :ler:

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #55 på: 29. April 2014, 13:25 »
Newcastle fans ended up stranded in London last night because of a Tube strike and Sky's decision to switch this fixture to Monday evening.

But they still managed to outclass the Arsenal fans with a series of songs that even had Gunners fans in stitches.

After chanting for Pardew's head they sang: "Pardew, Pardew give us a wave" before winding up Arsenal fans with: "You're nothing special, Tottenham scored four"

haha, herlig  :ler:

Fantastisk!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 29. April 2014, 13:27 »
Haha, herleg. Noken som har video med synging frå kampen?

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 29. April 2014, 19:44 »
Så ikke denne kampen heller! Nok en perfekt prioritering fra min side :)
Toon till I die.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 30. April 2014, 13:10 »
Usikker om denne er lagt ut. Enkelt syn på hva som går gærent, men ikke patent de to målene der. Virker som de ikke gidder å legge inn en innsats for å forhindre løp.

Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #59 på: 02. Mai 2014, 13:03 »
Usikker om denne er lagt ut. Enkelt syn på hva som går gærent, men ikke patent de to målene der. Virker som de ikke gidder å legge inn en innsats for å forhindre løp.

Veldig gode poeng frå både Carragher og Neville syns eg. Trist at det er vårt lag dei snakkar om...