Helt greit så langt, faktisk. 2-0 til pause er langt færre mål i mot enn vi kunne frykte på forhånd. Ikke at jeg er storfornøyd, men kan ikke forvente så mye av PLs svakeste lag for tiden heller.
Ett av våre tusen problem er evnen til å takle motgang, på det feltet er vi som miniputter å betrakte. Hadde vi vært gode der, kunne vi holdt til 0-0.
Sissoko prøver så godt han kan og det skal han ha for, men PL er ikke helt hans nivå det må vi kunne innrømme. Jeg kunne tenkt meg en offensiv ballfordeler/playmaker, først da tror jeg vi kan plukke poeng i ligaen igjen, med det begrensete spillermaterialet vi tross alt har.
Hele kampbildet er på Arsenals premisser, velger de å øke tempoet 5% så kan det bli veeeeldig stygt. Tipper det blir et forsøk fra Pardew å gå offensivt til verks i starten av 2.omg uten å lykkes og en rask smell i mot. 3-0 og spillerne finner frem spaden og graver seg ned, same old story..
TV2 studio har rett i at vi står vel høyt, men faller vi ned så blir vi enda mer pissa på tror jeg.