20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #975 på: 16. Aug. 2014, 18:43 »
Ja. Det vil eg tru.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 16. Aug. 2014, 19:31 »
Jeg tenkte mer: glad vi ikke gikk for gomis:) han klarte gå i offside 3 ganger på 10 min og tilbøy ingen ting mens han var på banen.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #977 på: 16. Aug. 2014, 23:39 »
Nå sto jo også Man Utd sabla høyt når han kom inn da, ettersom de trengte et mål. KAN ha hatt noe med det å gjøre. At han sto i offside. Han fikk vist frem fysikken og hadde noen gode løp synes jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 17. Aug. 2014, 01:05 »
Så veldig spennende ut på de minuttene han fikk. Monster fysisk tilsynelatende - og den typen spiss vi kanskje mangler litt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #979 på: 17. Aug. 2014, 03:47 »
Etter det jeg har sett av Riviere i pre-season så er jeg ikke sikker på at vi endte opp med den dårligste av de to. Men han må selvsagt bevise det når det virkelig gjelder.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #980 på: 17. Aug. 2014, 08:20 »
Av Gomis og Riviere mener jeg at vi har faatt den beste spileren utifra det jeg har sett av den franske ligaen. Syns Gomis blir litt Carew aktig med faa strenger aa spille paa, og med han i laget vet vi alle hvordan Pardew ville ha spilt.. Lange baller og lite kreativitet.

Tror Riviere kan bli en bra spiller for oss, men ser gjerne at vi fortsatt henter en til som kan utfylle(rotere med) han
Veni Vidi Vici

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 17. Aug. 2014, 10:27 »
Så veldig spennende ut på de minuttene han fikk. Monster fysisk tilsynelatende - og den typen spiss vi kanskje mangler litt.
Enig at vi trenger en person med Gomis' fysikk. Men at vi gikk glikk av ham er kanskje ikke så katastofalt? Han scoret ca hver tredje kamp for Lyon (62 mål på 172 kamper) i en liga som er et par hakk under PL. Da skal det godt gjøres at han klarer å opprettholde samme statistikk i PL.  Hvis han scorer hver fjerde kamp i PL, havner han på ca 10 mål. Det kan være for lite. På den andre side, hvis han er veldig god til å holde på ballen, kan han sette opp t Cabella, De Jong og Riverie i flere gunstige posisjoner som vil medføre flere mål på resten av laget.
Men det blir jo bare spekulasjoner :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #982 på: 17. Aug. 2014, 12:21 »
Går sterke rykter på Twitter at Remy failet medical pga. drugs.

Sitat
LFC Transfer News ‏@LFCTN18  44m
Rumours that Loic Remy failed a drugs test as part of his medical at Liverpool #LFC
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #983 på: 17. Aug. 2014, 13:36 »
For moro til å være sant.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 17. Aug. 2014, 14:50 »
Merkelig han spilte første runde for QPR da?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 18. Aug. 2014, 10:31 »
John Guidetti, Micah Richards, Scott Sinclair og Matija Nastasic kan alle dra fra Manchetser City, skriver lokalavisen. Er dette spillere som kan styrke de andre "topplagene" som Liverpool, Arsenal, Tottenham, Everton eller United?

Gjerne tatt Nastasic jeg...

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #986 på: 18. Aug. 2014, 10:53 »
Alle de der, utenom Guidetti, tar jeg gjerne imot. Men det er jo det med økonomien da, spesielt lønnen da jeg tviler på at de er keen på å gå fra citylønn til nufclønn.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #987 på: 18. Aug. 2014, 14:52 »
Om dette stemmer at de kan forsvinne blir jeg overrasket.
City gjør dette for å ha mulighet til å hente nye spillere vil jeg tro. Noe alla Chelsea som har gjort en meget bra sommer i forhold til gjeldende regler osv.

Jeg kunne gjerne tatt de 3 siste.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 18. Aug. 2014, 17:37 »
Nastasic og Richards hadde vært gode signeringer tror jeg, Sinclair kan slå an, men mer risikabelt.

Guidetti er det nok på tide å slutte å sikle om nå, rett og slett ingen veldig god spiller og liker mer det jeg ser av vår egen Perez da...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #989 på: 19. Aug. 2014, 11:30 »
Håper vi henter minst en spiller til. Liker ikke helt den benken vi hadde mot Man City. Agger eller Richards hadde gjort seg samt en spiss.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".