20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267454 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #900 på: 08. Aug. 2014, 01:43 »
Journal melder at det er kun spiss som er prioritet resten av vinduet. Andre lagdeler blir det ikke hentet inn flere før det blir solgt. Remy og Lacazette fortsatt på toppen av listen. Remy skal visstnok ikke være helt komfortabel med å fortsette i qpr. Lønningen det største problemet med å hente han. Skal være nær en avtale med Lyon for Lacazette. Gjenstår å se hva spilleren selv vil.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 08. Aug. 2014, 11:56 »
Skulle gjerne sett at Steven Taylor ble solgt nå for å bane vei til ny stopper. Digger Taylor, men de par siste åra har skader og annen dritt gjort at han ikke bare har stagnert, men egentlig bare blitt dårligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 08. Aug. 2014, 12:32 »
Skulle gjerne sett at Steven Taylor ble solgt nå for å bane vei til ny stopper. Digger Taylor, men de par siste åra har skader og annen dritt gjort at han ikke bare har stagnert, men egentlig bare blitt dårligere.

Han blør for drakta, det er det ikke tvil om. Dessverre er han ikke en spillerklok stopper. Han kan da ende med å hive seg inn i en takling for å rette opp en situasjon han f.eks kunne ha hindret ved å plassere seg riktig. Han altså reaktiv i stedet for proaktiv. Ideelt sett bør vi få inn en stopper, men vi trenger enda mer enn hurtig kraftspiss som er i stand til å holde på ballen.

Colo er fantastisk på sitt beste, men hans svakhet er at han ikke er flink til å organisere dem i rundt seg. Der er Mike bedre, og derfor ser det vel ut som at det blir Willy og Colo sammen. Men jeg håper virkelig at Pardew gir Mbiwa muligheten sammen med Willy. Det ideelle hadde vært Colo og Mbiwa selvfølgelig, men pga at Mike er bedre til  å instruere, tror jeg han passer bedre med Mbiwa.

Qvist

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #903 på: 08. Aug. 2014, 16:35 »
Hei alle sammen ,

Har ikke fulgt med så godt de siste dagene men har forest gutta singnert ennå?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #904 på: 08. Aug. 2014, 16:39 »
Jeg har veldig lyst til å si ja, men er ikke kommet noe offisielt enda. Men alle snakker som om de faktisk har signert.. Så veit ikke hvorfor det ikke er annonsert.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Qvist

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #905 på: 08. Aug. 2014, 16:42 »
Takk for svar, tror dette kan være noe av de bedre talent kjøpene klubben har gjort:)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #906 på: 08. Aug. 2014, 16:45 »
Ja, samt det at de mest sannsynlig spiller fast for Forest i år også, hjelper veldig på. Meget lovende par vi har kjøpt der :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 08. Aug. 2014, 17:20 »
Graeme Bailey @GraemeBailey 
Newcastle fans worrying over Jamaal Lascelles & Karl Darlow, really no need deals are done, just paperwork to finalise. But no issues at all.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #910 på: 09. Aug. 2014, 11:52 »
Dette håper jeg er kjempesigneringer, men det klokeste oppi alt er utlånet den tid vi ikke viser oss gode på å få talenter til å slå gjennom selv. Smart å innse dette samtidig at dette muligens presser prisen noe ned.

Ellers legger jeg merke til at det er ikke bare utenpå stadion eieren vår har tilgriset...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #911 på: 09. Aug. 2014, 11:56 »
Håper forresten at Psycho bruker disse spillerne regelmessig. Lascelles er vel betegnet av noen som et 3-4. valg på stopperplass for Forest?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #912 på: 09. Aug. 2014, 14:28 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #913 på: 09. Aug. 2014, 14:40 »
Håper forresten at Psycho bruker disse spillerne regelmessig. Lascelles er vel betegnet av noen som et 3-4. valg på stopperplass for Forest?

Startet 29 kamper for Forest i fjor. 27 kamper spilte han 90min, og de siste to ble det henholdsvis 65 og 46 min. 3 kamper var han suspendert, og 14 (deriblant de første 12) var han ikke med i troppen. Jeg vil si han er forholdsvis fast i Forest-troppen :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #914 på: 09. Aug. 2014, 17:42 »
Kanskje feil tråd, men noen som vet hvorfor Lascelles ikke var med i troppen til Forest i dag?