20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 268674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #885 på: 06. Aug. 2014, 23:23 »
Jeg må si at jeg ikke er helt solgt på Lacazette, og hvis vi først skal bruke £15 mill tror jeg det finnes enda bedre alternativer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #886 på: 06. Aug. 2014, 23:34 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-were-offered-jack-7567766

Vi takket nei til å kjøpe Jack Rodwell tidligere i sommer. mackems kjøpte han for £10mill, og betaler angivelig £63k i uka, samt en stor sign-on-fee.
Kunne egentlig godt ha tenkt meg Rodwell, men veldig mye skadet de siste årene (tror han har spilt totalt 17 kamper (alle minutter talt sammen til kamper) de siste 2-3 årene) og summene som vi måtte ha betalt både til klubb og spiller, gjør at jeg er glad vi sto over.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 07. Aug. 2014, 03:55 »
Jeg må si at jeg ikke er helt solgt på Lacazette, og hvis vi først skal bruke £15 mill tror jeg det finnes enda bedre alternativer.

Tror for å være helt ærlig at det ikke er tilfelle for oss. Da vil jeg gjerne høre noen konkrete navn. Uavhengig om man liker alle disse kjøpene fra Frankrike så har det ihvertfall gjort oss til den klubben i PL hvor franskmenn bør ha aller best forutsetning for å lykkes. Har med andre ord god tro på Lacazette og ville vært overrasket om han får en dårligere sesong enn Gomis som vi igså var linket til.

Når det kommer til Coloccini så må jeg si at jeg fortsatt har troen. Han har aldri vært spesielt rask så der mister han lite og hans største styrke har alltid vært klokskapen. Den største utfordringen i hans alder er å holde seg skadefri. Hvis han får en skadefri sesong er jeg sikker på at vi får se den samme Colo som i 11/12. Vil nesten si det er viktigere for stoppere, spesielt eldre, å få jevnlig spilletid enn det er med spisser.

Så kan man diskutere om en aldrende Colo passer best sammen med den enda tregere, men mer duellsterke Willy, eller med den raskere Mbiwa. Fasiten kan vel fort være at for laget sin del så kan Mbiwa-Willy være den beste løsningen utifra fjoråret.

Når det er sagt så stiller jeg adskillig større spørsmålsteg ved Willy enn Colo. Ja han var virkelig god for oss i fjor, men jeg tror det er mer realistisk og naturlig at Colo hadde én dårlig sesong enn at Willy plutselig blir fn stabil god stopper i en alder av 30 er det vel blitt nå. Men for all del Willy, prove me wrong  :)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #888 på: 07. Aug. 2014, 05:07 »
Helt enig ang. Colo og Willy, Andymag. Colo er en stopper som spiller med stor kløkt og ro. Teknikken hans er veldig verdifull i det oppbyggende spillet (sammenlignet med Willy som normalt springer et par steg med ballen før han lemper den opp i de minst pressede situasjonene). Føler imidlertid at Colo må ta litt mer tak der bak når det gjelder å organisere linja. Vi raknet altfor ofte i fjor.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #889 på: 07. Aug. 2014, 05:29 »
http://whatculture.com/sport/10-players-newcastle-still-need-get-rid.php/11

Som artikkelen over påpeker er vi nødt til å kvitte oss med en del daukjøtt, spesielt nå som vi har fått inn så pass mange spillere.

Gutierrez, Obertan, Ferguson, Ameobi er spillere som definitivt bør finne seg nye arbeidsgivere. Taylor kan pakke sekken om vi får inn en god stopper. Det samme kan Cisse om vi får inn Lacazette eller en annen spiss som kan offsideregelen. Er direkte uenig i at Mbiwa bør selges. Han har et stort potensiale som forhåpentligvis blir realisert i sesongen som kommer. Elliot er også unødvendig å selge, for tiden der vi har en andrekeeper av Harpers kvalitet i bakhånd er dessverre over. Kommer neppe til å få særlig med kamper uansett.

Armstrong og Campbell bør i tillegg lånes ut.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #890 på: 07. Aug. 2014, 17:38 »
Og der var Adam Campbell lånt ut Fleetwood Town for resten av sesongen

Newcastle United FC
@NUFC
Striker @adamcampbell_ has joined @ftfc on a one-month loan. More here: http://t.co/B4KqK5WAz0 #NUFC
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 07. Aug. 2014, 18:05 »
Eller for en måned  ;)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 07. Aug. 2014, 18:49 »
Fleetwood? Hvor ræva er disse talentene egentlig? Hadde vel et mindre vellykket opphold i Skottland i fjor Campbell?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 07. Aug. 2014, 18:52 »
Fra GFF.
According to our colleagues at L?Equipe, Marseille attacking midfielder Andre Ayew is looking for an out this summer.

Get French Football News understands that the player has been told that there is no place for him in Marcelo Bielsa?s starting XI.

His salary of ?300k per month is causing interested sides such as Napoli and AC Milan problems, with the former even having a bid accepted by Marseille only for the move to break down.

Andre Ayew wants to join Liverpool, and always has done, but the newspaper this morning believes that he may accept a move to Newcastle, a club that he rejected at the end of last summer.

Synes den siste linja der er litt kvalm. Som om han har hele overgangen i sin hule hand. Vi må vel først gi et bud for at han i det hele tatt kan komme, og er nufc i det hele tatt interessert i han nå når vi har Cabella? Har merket meg også at GFF ofte liker å bruke ordet rejected når det handler om nufc.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 07. Aug. 2014, 19:04 »
Begynner å miste troen på at Campbell har det supertalentet som det har vært snakket om. Da burde det vært en eller annen klubb i wankership som hadde vært villig til å ta han på lån.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #895 på: 07. Aug. 2014, 19:27 »
Nederlands høyreback på plass, Ajax sin playmaker og kaptein på plass, masse utenlandsk kvalitet men også etterlengtet british steel... bodø glimt og Strømsgodset må vike, endelig er det premier league igjen. 20 år med skuffelser forandrer ingenting, seriestart gir meg samme følelsen som juleaften gir en 7 åring.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #896 på: 07. Aug. 2014, 20:08 »
Føler det samme som Martin. Trur dessverre ikkje Cambell har det som skal til. Fekk veldig knapt med spilletid i  Skottland og er nå lånt ut til lille Fleetwood. Synes det i seg sjølv er eit teikn på at han ikkje er god nok. Har mykje større tru på Armstrong, skulle gjerne sett at han hadde blitt lånt ut til eit lag i championship og fått ein del spilletid der. Blir nok ikkje så mykje spilletid på han i klubben slik ståa er nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #897 på: 08. Aug. 2014, 01:05 »
Usikker på hvilket nivå Fleetwood er på nå, gidder ikke Google, men kanskje der er dette Campbell trenger. Å få score jevnlig, om dog på et lavere nivå. Få inn feelingen av å score i tellende kamper. Gutten er enda ung, og trenger nok dette. Skulle helst ha sett det hadde vart lenger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 08. Aug. 2014, 01:24 »
Er vel lov å håpe at en vellykket lån der enten fører til forlengelse, eller i beste fall at en klubb enda litt høyere opp i ligasystemet deretter ønsker han. Er uansett redd at hans karriere som PL-spiller ser vanskelig ut akkurat nå. Klubben er i League One, så er ihvertfall ikke helt borti hampen ille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #899 på: 08. Aug. 2014, 01:26 »
Nei. Det viktigste nå er uansett at han får maks spilletid! :)