20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 267353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #615 på: 15. Juli 2014, 13:21 »
Agent ITK ‏@ITKMysteryAgent 38s

Breaking: Newcastle are close to securing a sensational move for #Aubameyang from #Dortmund. Medical has been arranged for Thursday. #nufc :lol: :spytt: :koko:

Da skulle jeg holdt kjeft i 2 uker!

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #616 på: 15. Juli 2014, 13:29 »
 Ja visst Aubameyang er på vei, trur nesten eg skulle flirt og sunget fram til seriestarten :wink:

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #617 på: 15. Juli 2014, 13:46 »

Gode nyheter! Debuchy var blant våre bedre spillere i fjor, men slik som vi har spilt har vi uansett ikke klart å få det beste utav ham. Janmaat ser også ut som en dyktig og lovende back. Krysser fingrene for at han skal passe inn enda bedre! Syns uansett dette er verdt en skål, da vi akkurat har landa vår 2. VM-spiller for en relativt god pris.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #618 på: 15. Juli 2014, 13:48 »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 15. Juli 2014, 14:45 »
Riviere er nok ikke den 9eren vi trenger.

Vi trenger en som kan levere 15+ mål per sesong. Tror aldri Riviere har gjort det.

Men han vil være en grei backup eventuelt.

For en gangs skyld så stiller jeg meg 100% bak det du skriver, snkz!  :)

Er absolutt for et salg av Cisse og kjøp av Riviere pluss en som det lukter mer mål av. Har vært rimelig stille rundt Remy etter et VM som ikke hevet noen øyenbryn, så om han er aktuell så sier jeg selvfølgelig ikke nei takk.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 15. Juli 2014, 14:56 »
Journal skriver vel i dag at Riviere ikke er hovedspissen. En som skal rett inn på førstelaget, men som likevel skal få tid på seg til å utvikle seg. Liker slike spillere robust, sterk og rask. Vi trenger mer temp og kraft på topp så en helt grei signering.
Skulle Charnley klare å lande Aubameyang så skal jeg ramme inn bilde av han. Det hadde vert signeringen sin. Douglas skriver at vi fortsatt er etter Lacazette, men at prisen muligens blir for høy. De to andre spiss målene våre har spilt i Frankrike uten at jeg helt vet hva han mener her.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 15. Juli 2014, 15:04 »
Riviere er nok ikke den 9eren vi trenger.

Vi trenger en som kan levere 15+ mål per sesong. Tror aldri Riviere har gjort det.

Men han vil være en grei backup eventuelt.

For en gangs skyld så stiller jeg meg 100% bak det du skriver, snkz!  :)

Er absolutt for et salg av Cisse og kjøp av Riviere pluss en som det lukter mer mål av. Har vært rimelig stille rundt Remy etter et VM som ikke hevet noen øyenbryn, så om han er aktuell så sier jeg selvfølgelig ikke nei takk.

Nei, det er ikke ofte :D

Sjekket litt rundt og Riviere har aldri scoret mer enn 12 mål på en sesong :D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 15. Juli 2014, 15:06 »
Men så scoret ikke Loic Remy så vanvittig med mål i Frankrike heller. En sesong han var over 15 eller hva det var.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 15. Juli 2014, 15:18 »
Men så scoret ikke Loic Remy så vanvittig med mål i Frankrike heller. En sesong han var over 15 eller hva det var.

http://i.imgur.com/cYmhcEg.png

Ta det som du vil, men ser ikke ut som den storscoreren vi trenger :D

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 15. Juli 2014, 15:26 »
Nei noen storscorer er han ikke, men når var det sist nufc hentet en storscorer? Vi bruker ikke pengene som er nødvendig for å hente en storscorer. Cisse er vel den eneste vi kan sies å være en målgarantist (statestikken hjelper han ikke akkurat nå). At nufc skal hente en storscorer under Ashley er urealistisk. En spiss som har scoret nærmere 20 mål i løpet av en sesong ligger på hyllen over nufc, og hva en spiller gjorde for tre år siden er igrunnen ikke så veldig viktig. Enten passer du i en ny liga eller så gjør du det ikke. Noen får ut potensialet sitt når tempoet økes i pl fremfor gåfotballen i Frankrike.

Jeg driver ikke en kampanje for å forsvare Riviere, men jeg synes spillestilen hans er spennende. Han er uansett ikke hovedmålet vårt for spissplass.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 15. Juli 2014, 15:39 »
Og jeg sier også han er spennende, men det er ikke spissen vi trenger som skal rett inn på laget.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #626 på: 15. Juli 2014, 15:40 »
Agent ITK ‏@ITKMysteryAgent 38s

Breaking: Newcastle are close to securing a sensational move for #Aubameyang from #Dortmund. Medical has been arranged for Thursday. #nufc :lol: :spytt: :koko:

Seeeeeeeer du i det hele tatt navnet på twitterkontoen du har det der fra? Ettersom du tydeligvis ikke gjør det skal jeg skrive det stort her:

@ITKMysteryAgent
« Siste redigering: 15. Juli 2014, 15:44 av DurinVIII »

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #627 på: 15. Juli 2014, 15:42 »
Seeeeeeeer du i det hele tatt ironien han legger på med alle smileyene bak? Ettersom du tydeligvis ikke gjør det skal jeg gjenta de her:

:lol: :spytt: :koko:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 15. Juli 2014, 15:42 »
Og jeg sier også han er spennende, men det er ikke spissen vi trenger som skal rett inn på laget.
Og det er det jeg også sier, han skal ikke rett inn på laget  :)

Riviere som backup synes jeg er helt greit.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #629 på: 15. Juli 2014, 15:44 »
:( :(

Domminger.